Wop Wop Wop.twitter:FOXSportsnl twitterde op maandag 20-01-2020 om 21:19:08Vanavond weer een nieuwe Voetbalpraat met @vinschildkamp, @arnovermeulen, @LeoDriessen& @kennethperez10! Vragen? Stel ze! ⏰ 22.00 uur📺 FOX Sports 1#️⃣ #Voetbalpraat https://t.co/YyPvFXhAoC reageer retweet
quote:
Al jaren niet meer.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:54 schreef satecl het volgende:
Johan over Messi... man man kijkt die man wel naar voetbal?
Staat weer te koop.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:55 schreef De_Kraam het volgende:
Tijd om Wijzijnsimba.nl weer in werking te stellen.
Net als met die Colombiaanse olievelden.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:58 schreef RensAjacied het volgende:
Tranen in mijn ogen door die blik van kieft en gijp naar elkaar
quote:Op maandag 20 januari 2020 22:01 schreef RensAjacied het volgende:
Johan is zo heerlijk ongenuanceerd hard
Hackers affaire?quote:Op maandag 20 januari 2020 22:02 schreef RensAjacied het volgende:
Jaaaa ik voel een fittie aankomen
Derksen zegt dit door zijn hackers affaire bij VI
Oh ja iets met inbreken bij Ajax computers toch?quote:Op maandag 20 januari 2020 22:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mocht Wilfred het nooit over hebben bij doordekken
Ja John Jaake werd gehackt door journalisten van VI. Derksen heeft ze ontslagen. Maar dit geeft wel aan waarom hij zo enorm graag benadrukt dat een directeur niet verantwoordelijk is voor wanpraktijken door werknemers. Waar je ook je vraagtekens bij mag zettenquote:Op maandag 20 januari 2020 22:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh ja iets met inbreken bij Ajax computers toch?
quote:Op maandag 20 januari 2020 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die waar Wilfred grappen over maakte net zo lang totdat hij een keer een voortand miste.
Eerst is Superbeelden kapot gemaakt, nu is Rens ook mentaal gebroken door alwéér een reclameblok. VI maakt meer kapot dan je lief is.quote:
Ze nemen alles van mij af. Ze pakken mijn hele leven af.quote:Op maandag 20 januari 2020 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eerst is Superbeelden kapot gemaakt, nu is Rens ook mentaal gebroken door alwéér een reclameblok. VI maakt meer kapot dan je lief is.
Nog echt ookquote:Op maandag 20 januari 2020 22:08 schreef BobW het volgende:
Nog 8 minuten reclame voor 5 minuten show
Ik had deze post bijna gemaakt.quote:Op maandag 20 januari 2020 22:08 schreef BobW het volgende:
Nog 8 minuten reclame voor 5 minuten show
wat the fuck is daar te doen eigenlijk? Ik zie altijd hetzelfde strand, hetzelfde gebouw, dezelfde boom.quote:Op maandag 20 januari 2020 22:20 schreef Gehrman het volgende:
Al die BN'ers die daarheen op vakantie gaan. Wat een treurnis.
Luxe shopping malls en dure hotels/restaurants die worden gerund door slaven uit Bangladesh.quote:Op maandag 20 januari 2020 22:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
wat the fuck is daar te doen eigenlijk? Ik zie altijd hetzelfde strand, hetzelfde gebouw, dezelfde boom.
twitter:foundmyfitness twitterde op maandag 20-01-2020 om 22:02:15Taking fish oil supplements for 3 months was associated with higher semen volume, higher total sperm count, a larger testis size, and a higher free testosterone to LH ratio compared to men with no supplement intake. https://t.co/b2UcM0QIlJ reageer retweet
12 miljoen netto in China, Gio.quote:Op maandag 20 januari 2020 22:16 schreef kapiteintje het volgende:
Wie was nou die persoon waar het over ging met die 12 miljoen in Saudi Arabie?
Eens.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 01:20 schreef RipCity het volgende:
Lekker opening nummertje voor de verandering.
Eensch.quote:
HOE DE FUCK IS SOPHIE? Praat ons eens bij, @KingRolandquote:Op dinsdag 21 januari 2020 17:59 schreef Wereldgozer het volgende:
Wilfjed wordt mister somebody
@:Zipportal
@:Lenny_LEonard
@:kingroland
ze doet reactie videos van verschillende programma's zoals temptation island op youtube en post regelmatige leuke foto's op instaquote:Op dinsdag 21 januari 2020 18:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
HOE DE FUCK IS SOPHIE? Praat ons eens bij, @:kingroland
@Asjemenou_quote:Op dinsdag 21 januari 2020 18:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ze doet reactie videos van verschillende programma's zoals temptation island op youtube en post regelmatige leuke foto's op insta
ze is pools
en erg lang
Ze is alleen beroemd omdat ze semi-sarcastisch is en bikinifotos op instagram post. Maar ik zou haar zeker doen en volg haar dus ook op Insta.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 17:59 schreef Wereldgozer het volgende:
vreselijk accentquote:Op dinsdag 21 januari 2020 18:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze is alleen beroemd omdat ze semi-sarcastisch is en bikinifotos op instagram post. Maar ik zou haar zeker doen en volg haar dus ook op Insta.
Vermoeiende meid zeg met dat geforceerd zelfverzekerde geacteer.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 17:59 schreef Wereldgozer het volgende:
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 17:59 schreef Wereldgozer het volgende:
@RamboDirkquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:58 schreef Nober het volgende:
Eschagodin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:58 schreef Nober het volgende:
Eschagodin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik zou stemmen werd het Somertijd.quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:37 schreef Doublepain het volgende:
WE KUNNEN WEER STEMMEN
https://radioring.avrotros.nl/#/
https://www.ad.nl/show/ru(...)een-prijs~a58590190/quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als ik zou stemmen werd het Somertijd.
gr gr
quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als ik zou stemmen werd het Somertijd.
gr gr
Dit boeit mij geen ene reet.quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:37 schreef Doublepain het volgende:
WE KUNNEN WEER STEMMEN
https://radioring.avrotros.nl/#/
Die Marieke is gewoon een vent.quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/ru(...)een-prijs~a58590190/
Ik sluit me aan bij Ruud de Wild.
Hahahaha wat schaamteloos en ongemakkelijkquote:
Stukje Nikkie.quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die Marieke is gewoon een vent.
lekker heerlijkquote:
Prima samenvattingquote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:36 schreef RensAjacied het volgende:
Saaie anekdotes
Saai boek
Saai onderwerp
Saaie uitzending tot nu toe
Excentrieke auteur ook.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:38 schreef Bolasie het volgende:
Hij verkoopt zijn boek in ieder geval erg goed.
Die kijken niet eerst op de website van Amnestyquote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:37 schreef Gehrman het volgende:
DubaiAl die BN'ers die naar dat shithole gaan.
Echt hè. Wtf moet je daar nou. Na 3 dagen heb je alles wel gezienquote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:37 schreef Gehrman het volgende:
DubaiAl die BN'ers die naar dat shithole gaan.
Hou je rustig, rustig, rustig...quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:39 schreef De_Kraam het volgende:
Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen.
Aadgod voetballen met Djokovicquote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Echt hè. Wtf moet je daar nou. Na 3 dagen heb je alles wel gezien
Heel interessant selfies nemen voor dat hotel.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Echt hè. Wtf moet je daar nou. Na 3 dagen heb je alles wel gezien
It's nice hè, in de reening.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Aadgod voetballen met Djokovic
mwahquote:
Dat wil ik niet zien.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
mwah![]()
Misschien is Utrecht - Ado toch boeiender.
Daar wil ik Johan eigenlijk helemaal niet over horen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:44 schreef Bolasie het volgende:
Dit was ooit een voetbalpraatprogramma.
Ja, het gaat nu over Feyenoordquote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:44 schreef Bolasie het volgende:
Dit was ooit een voetbalpraatprogramma.
De laatste die ik aan de deur had was echt een lekker wijf, helaas wist ik toen nog niet dat verkrachten heel normaal is in die gemeenschap.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me fantastisch om die te woord te staan.
Nee hoor, hele vermoeionde mensen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had ik. Foldertje gekregen allesquote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij heel vaak de wedstrijden niet eens gezien heeft.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar wil ik Johan eigenlijk helemaal niet over horen.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De laatste die ik aan de deur had was echt een lekker wijf, helaas wist ik toen nog niet dat verkrachten heel normaal is in die gemeenschap.
Kan je best een leuke discussie mee voeren denk ik.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:46 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Nee hoor, hele vermoeionde mensen.
Denk jij wel eens na over het geloof? bla bla bla
Dat maakt ook niet uit, want als hij dat wel heeft gedaan slaat hij ook onzin uit.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij heel vaak de wedstrijden niet eens gezien heeft.
Ook gehad, superlekkere chick. Was bijna gaan twijfelen of ik niet met haar de viering van God wilde doen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De laatste die ik aan de deur had was echt een lekker wijf, helaas wist ik toen nog niet dat verkrachten heel normaal is in die gemeenschap.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je best een leuke discussie mee voeren denk ik.
[..]
Dat maakt ook niet uit, want als hij dat wel heeft gedaan slaat hij ook onzin uit.
Wel leuk, lig je net vastgebonden op bed blijkt ze je daarna te willen offeren aan Satan.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ook gehad, superlekkere chick. Was bijna gaan twijfelen of ik niet met haar de viering van God wilde doen.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel leuk, lig je net vastgebonden op bed blijkt ze je daarna te willen offeren aan Satan.
Bij mij is het iedere keer dezelfde kale schele bejaarde man.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En bovendien onwaar.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is dit voor argument van Johan?
Dat Feyenoord geen 2e spits moet hebben? Lol.
Dat is als je Inez aan de deur krijgtquote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel leuk, lig je net vastgebonden op bed blijkt ze je daarna te willen offeren aan Satan.
Wie?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat is als je Inez aan de deur krijgt
quote:
14 januari nog gescoord (lol)quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:50 schreef De_Kraam het volgende:
Anderhalf jaar niet gescoord? Dat hoor ik voor het eerst.
Tijd voor een nieuwe UI en ondertitel.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:51 schreef RensAjacied het volgende:
Ik word elke maand een stukje minder VI Hooligan
Het moet niet te lang doorgaan dit gezeikquote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe UI en ondertitel.
Hoogwaardige maaltijdenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:53 schreef De_Kraam het volgende:
Kapstok.
Pizza's na een verloren Europa Liek wedstrijd.
Dat mag allemaal.
Dit draaien ze niet meer om hoor.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het moet niet te lang doorgaan dit gezeik
die is meer van de eierstokquote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:53 schreef Jojoortje het volgende:
@:Onlogisch bestelt altijd twee kapstokken.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:53 schreef Jojoortje het volgende:
@:Onlogisch bestelt altijd twee kapstokken.
Afscheid nemen van Johan als vaste gast en hem 1x per 2 weken aan laten schuiven voor de humor.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit draaien ze niet meer om hoor.
Johan raakt steeds dementer.
Het is gewoon klaar als dat contract is afgelopen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Afscheid nemen van Johan als vaste gast en hem 1x per 2 weken aan laten schuiven voor de humor.
Nee man, Johan verdient een Tommy Cooper afscheid.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Afscheid nemen van Johan als vaste gast en hem 1x per 2 weken aan laten schuiven voor de humor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |