Echt?quote:Op maandag 20 januari 2020 20:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik was zo'n fan van TuliaIk ga maar weer eens het liedje aanslingeren
Die doet hetquote:Op zondag 9 februari 2020 15:12 schreef Nashipeer het volgende:
Deze link zou het wel moeten doen:
https://weeb.tv/channel/tvp2_hd
Jupquote:
Dank!quote:Op zondag 9 februari 2020 15:23 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
JupIn de finale pas hun eigen nummer.
Hij zelf misschien ook welquote:Op zondag 9 februari 2020 15:27 schreef koffieleuk het volgende:
Was met de vorige kandidaat wel blij dat het nummer behoorlijk ingekort is.
Ja!quote:
Ik zat ook een beetje te letten op de lyrics op de achtergrond, dus hoorde op die manier het Duits welquote:Op zondag 9 februari 2020 15:40 schreef koffieleuk het volgende:
Kon bijna niet horen dat dit Duits isZe is wel een stuk beter dan het nummer is.
Dat laatste is waar jaquote:Op zondag 9 februari 2020 15:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zat ook een beetje te letten op de lyrics op de achtergrond, dus hoorde op die manier het Duits wel![]()
Wel apart dat ze ook echt in zoveel vreemde talen zingen (Portugees, Duits), maar goed, het is nou niet zo alsof het Engels van de gemiddelde Pool zo goed is
Eens. Beetje schelquote:
quote:Op zondag 9 februari 2020 15:46 schreef koffieleuk het volgende:
maar de lat lag wel 3 meter begraven.
En af en toe ernaastquote:
De iconische pasjes van Cliff worden ook gemist.quote:
Ja klonk een beetje treurig inderdaadquote:Op zondag 9 februari 2020 15:55 schreef koffieleuk het volgende:
Door haar arrangement klinkt het nummer een stuk minder vrolijk
De beste Poolse ESF-inzendingquote:Op zondag 9 februari 2020 15:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja klonk een beetje treurig inderdaad![]()
Nu een Pools nummer!
Ja wauw, goede uitspraak ook!quote:
Zouden ze dit zelf hebben uitgezocht?quote:Op zondag 9 februari 2020 16:00 schreef koffieleuk het volgende:
Die nummerkeuze is wel een ramp eigenlijk. In sommige nummers kan je gewoon je stem minder laten horen.
Ik denk van niet.quote:Op zondag 9 februari 2020 16:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zouden ze dit zelf hebben uitgezocht?
Misschien backings erbij!quote:Op zondag 9 februari 2020 16:03 schreef Aoibhin het volgende:
Ook wel apart om deze nu ineens door een solist te horen
Ja geluid doet het weer!quote:Op zondag 9 februari 2020 16:03 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Misschien backings erbij!
Heb je inmiddels al weer geluid?
Bijna elke zin in deze uitvoering is een interessante keuzequote:Op zondag 9 februari 2020 16:05 schreef koffieleuk het volgende:
Die falsetto was een....interessante keuze.
Ik denk ik ook.quote:Op zondag 9 februari 2020 16:07 schreef koffieleuk het volgende:
Ik zou voor de Amar Pelois Dois of Genghis Khan zangeres gaan denk ik.
Kloptquote:
Een plek in de finale!quote:Op zondag 9 februari 2020 16:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik denk ik ook.
Maar het gaat nog niet echt ergens om nu toch?
Nou ja het is een halve finale toch dus ik neem aan dat er mensen af gaan vallen?quote:Op zondag 9 februari 2020 16:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik denk ik ook.
Maar het gaat nog niet echt ergens om nu toch?
Ah, dus zij staat nu in de finale en de anderen moeten nog verder strijden?quote:
Er zijn drie halve finales, daarvan gaat er telkens 1 door naar de finale. De jury wijst na de halve finales nog een extra finalist aan, dus in totaal 4 finalisten.quote:Op zondag 9 februari 2020 16:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja het is een halve finale toch dus ik neem aan dat er mensen af gaan vallen?
Ze hoeven volgens mij niet meer op te treden, maar denk dat jury na alle halve finales nog een extra finalist afwijst.quote:Op zondag 9 februari 2020 16:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, dus zij staat nu in de finale en de anderen moeten nog verder strijden?
Ah op die manier, dank!quote:Op zondag 9 februari 2020 16:12 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Er zijn drie halve finales, daarvan gaat er telkens 1 door naar de finale. De jury wijst na de halve finales nog een extra finalist aan, dus in totaal 4 finalisten.
Ah oké, ik kan uitschakelen dusquote:Op zondag 9 februari 2020 16:13 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ze hoeven volgens mij niet meer op te treden, maar denk dat jury na alle halve finales nog een extra finalist afwijst.
quote:
Zeker!quote:
Was wel een lekker compact uitzending! Het contrast met gister kan bijna niet groterquote:Op zondag 9 februari 2020 16:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zeker!Was niet van plan te kijken eigenlijk, maar ach; storm buiten en verder toch niets te doen
Inderdaad zegquote:Op zondag 9 februari 2020 16:19 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Was wel een lekker compact uitzending! Het contrast met gister kan bijna niet groter
Was me nog niet eens opgevallenquote:
Hij kan wel zingen, op zich.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet dus alleen niet of dit een voorspelling is of echt een lek/spoiler van deze reeks wedstrijden. Vind het wel toevallig dat het allemaal klopt, maar kan het ook niet meer terugvinden nu. Volgens mij vond ik het ergens op Reddit.
quote:Op zondag 16 februari 2020 19:22 schreef molloot200 het volgende:
Is dit al opgenomen? Ik las ergens dat Kasia, Alicja en Albert naar de finale zouden gaan. Wat dus allemaal klopt. Maar in datzelfde bericht stond de vermeende winnaar. Spoiler als je het wil lezen.Dit was allemaal opgenomen, maar de finale volgens mij niet. Las net ergens dat Albert heeft gezegd dat hij nog niet weet of hij alleen of met band mee mag doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet dus alleen niet of dit een voorspelling is of echt een lek/spoiler van deze reeks wedstrijden. Vind het wel toevallig dat het allemaal klopt, maar kan het ook niet meer terugvinden nu. Volgens mij vond ik het ergens op Reddit.
Hij komt uit een dorp vlak bij de grens met Polen, en ging daar ook naar de Poolse basisschoolquote:Op zondag 16 februari 2020 19:41 schreef aarontje112 het volgende:
Waarom zou je als Tsjech voor Polen mee willen doen? Of is ie deels Pools?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |