Echt?quote:Op maandag 20 januari 2020 20:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik was zo'n fan van TuliaIk ga maar weer eens het liedje aanslingeren
Die doet hetquote:Op zondag 9 februari 2020 15:12 schreef Nashipeer het volgende:
Deze link zou het wel moeten doen:
https://weeb.tv/channel/tvp2_hd
Jupquote:
Dank!quote:Op zondag 9 februari 2020 15:23 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
JupIn de finale pas hun eigen nummer.
Hij zelf misschien ook welquote:Op zondag 9 februari 2020 15:27 schreef koffieleuk het volgende:
Was met de vorige kandidaat wel blij dat het nummer behoorlijk ingekort is.
Ja!quote:
Ik zat ook een beetje te letten op de lyrics op de achtergrond, dus hoorde op die manier het Duits welquote:Op zondag 9 februari 2020 15:40 schreef koffieleuk het volgende:
Kon bijna niet horen dat dit Duits isZe is wel een stuk beter dan het nummer is.
Dat laatste is waar jaquote:Op zondag 9 februari 2020 15:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zat ook een beetje te letten op de lyrics op de achtergrond, dus hoorde op die manier het Duits wel![]()
Wel apart dat ze ook echt in zoveel vreemde talen zingen (Portugees, Duits), maar goed, het is nou niet zo alsof het Engels van de gemiddelde Pool zo goed is
Eens. Beetje schelquote:
quote:Op zondag 9 februari 2020 15:46 schreef koffieleuk het volgende:
maar de lat lag wel 3 meter begraven.
En af en toe ernaastquote:
De iconische pasjes van Cliff worden ook gemist.quote:
Ja klonk een beetje treurig inderdaadquote:Op zondag 9 februari 2020 15:55 schreef koffieleuk het volgende:
Door haar arrangement klinkt het nummer een stuk minder vrolijk
De beste Poolse ESF-inzendingquote:Op zondag 9 februari 2020 15:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja klonk een beetje treurig inderdaad![]()
Nu een Pools nummer!
Ja wauw, goede uitspraak ook!quote:
Zouden ze dit zelf hebben uitgezocht?quote:Op zondag 9 februari 2020 16:00 schreef koffieleuk het volgende:
Die nummerkeuze is wel een ramp eigenlijk. In sommige nummers kan je gewoon je stem minder laten horen.
Ik denk van niet.quote:Op zondag 9 februari 2020 16:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zouden ze dit zelf hebben uitgezocht?
Misschien backings erbij!quote:Op zondag 9 februari 2020 16:03 schreef Aoibhin het volgende:
Ook wel apart om deze nu ineens door een solist te horen
Ja geluid doet het weer!quote:Op zondag 9 februari 2020 16:03 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Misschien backings erbij!
Heb je inmiddels al weer geluid?
Bijna elke zin in deze uitvoering is een interessante keuzequote:Op zondag 9 februari 2020 16:05 schreef koffieleuk het volgende:
Die falsetto was een....interessante keuze.
Ik denk ik ook.quote:Op zondag 9 februari 2020 16:07 schreef koffieleuk het volgende:
Ik zou voor de Amar Pelois Dois of Genghis Khan zangeres gaan denk ik.
Kloptquote:
Een plek in de finale!quote:Op zondag 9 februari 2020 16:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik denk ik ook.
Maar het gaat nog niet echt ergens om nu toch?
Nou ja het is een halve finale toch dus ik neem aan dat er mensen af gaan vallen?quote:Op zondag 9 februari 2020 16:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik denk ik ook.
Maar het gaat nog niet echt ergens om nu toch?
Ah, dus zij staat nu in de finale en de anderen moeten nog verder strijden?quote:
Er zijn drie halve finales, daarvan gaat er telkens 1 door naar de finale. De jury wijst na de halve finales nog een extra finalist aan, dus in totaal 4 finalisten.quote:Op zondag 9 februari 2020 16:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja het is een halve finale toch dus ik neem aan dat er mensen af gaan vallen?
Ze hoeven volgens mij niet meer op te treden, maar denk dat jury na alle halve finales nog een extra finalist afwijst.quote:Op zondag 9 februari 2020 16:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, dus zij staat nu in de finale en de anderen moeten nog verder strijden?
Ah op die manier, dank!quote:Op zondag 9 februari 2020 16:12 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Er zijn drie halve finales, daarvan gaat er telkens 1 door naar de finale. De jury wijst na de halve finales nog een extra finalist aan, dus in totaal 4 finalisten.
Ah oké, ik kan uitschakelen dusquote:Op zondag 9 februari 2020 16:13 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ze hoeven volgens mij niet meer op te treden, maar denk dat jury na alle halve finales nog een extra finalist afwijst.
quote:
Zeker!quote:
Was wel een lekker compact uitzending! Het contrast met gister kan bijna niet groterquote:Op zondag 9 februari 2020 16:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zeker!Was niet van plan te kijken eigenlijk, maar ach; storm buiten en verder toch niets te doen
Inderdaad zegquote:Op zondag 9 februari 2020 16:19 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Was wel een lekker compact uitzending! Het contrast met gister kan bijna niet groter
Was me nog niet eens opgevallenquote:
Hij kan wel zingen, op zich.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet dus alleen niet of dit een voorspelling is of echt een lek/spoiler van deze reeks wedstrijden. Vind het wel toevallig dat het allemaal klopt, maar kan het ook niet meer terugvinden nu. Volgens mij vond ik het ergens op Reddit.
quote:Op zondag 16 februari 2020 19:22 schreef molloot200 het volgende:
Is dit al opgenomen? Ik las ergens dat Kasia, Alicja en Albert naar de finale zouden gaan. Wat dus allemaal klopt. Maar in datzelfde bericht stond de vermeende winnaar. Spoiler als je het wil lezen.Dit was allemaal opgenomen, maar de finale volgens mij niet. Las net ergens dat Albert heeft gezegd dat hij nog niet weet of hij alleen of met band mee mag doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet dus alleen niet of dit een voorspelling is of echt een lek/spoiler van deze reeks wedstrijden. Vind het wel toevallig dat het allemaal klopt, maar kan het ook niet meer terugvinden nu. Volgens mij vond ik het ergens op Reddit.
Hij komt uit een dorp vlak bij de grens met Polen, en ging daar ook naar de Poolse basisschoolquote:Op zondag 16 februari 2020 19:41 schreef aarontje112 het volgende:
Waarom zou je als Tsjech voor Polen mee willen doen? Of is ie deels Pools?
Ah dat verklaart het een hoopquote:Op zondag 16 februari 2020 20:23 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Hij komt uit een dorp vlak bij de grens met Polen, en ging daar ook naar de Poolse basisschool
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:24 schreef Em31 het volgende:
Dit wordt het nummer van Albert/Lake Malawi
Mannelijke helft van Norma John heeft er ook aan meegeschreven.twitter:KatsJonouchi twitterde op dinsdag 18-02-2020 om 10:41:37So just to clarify: Lake Malawi could be representing Poland with a song co-produced by JOWST and co-written by Cesar Sampson, about one of the 2019 hosts.This could only get more meta if Ermal Meta did the backing vocals. #eurovision reageer retweet
twitter:wiwibloggs twitterde op dinsdag 18-02-2020 om 21:51:05Albert Cerny will sing "Lucy" with Lake Malawi in the Polish national final - via @JustPadraig https://t.co/zuJ5739m6a reageer retweet
Edit: oh dat was al bekend natuurlijk.twitter:CesarSampson_ twitterde op maandag 17-02-2020 om 20:30:08I co-wrote this song for the czech band @lakemlw together with https://t.co/9fH2YBgYzm.albert.cerny , lassekeys and @jowstmusic and it became an absolute bop! Video turned out killa too!🤩 “Lake Malawi - LUCY” check it out… https://t.co/knZxEHmSDh reageer retweet
Kandidaat 3 heeft een lied geschreven door het team achter de JESC winnaressen van de afgelopen twee jaar. Pretty sure dat ze daar dan ook voor zullen gaan.quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:52 schreef molloot200 het volgende:
Oh nee dit vind ik niks. Hopelijk komt kandidaat 3 met iets beters, of we gaan met Lake Malawi.
Echt een soort common frameworkquote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:49 schreef koffieleuk het volgende:
[..]Mannelijke helft van Norma John heeft er ook aan meegeschreven.twitter:KatsJonouchi twitterde op dinsdag 18-02-2020 om 10:41:37So just to clarify: Lake Malawi could be representing Poland with a song co-produced by JOWST and co-written by Cesar Sampson, about one of the 2019 hosts.This could only get more meta if Ermal Meta did the backing vocals. #eurovision reageer retweet
Vind het erg goed gelukt
Hopelijk het beste voor het laatst bewaardquote:Op zondag 23 februari 2020 12:02 schreef Em31 het volgende:
Beetje vreemd dat het derde nummer niet uit is gebracht.
Ik hoop het ook jaquote:Op zondag 23 februari 2020 12:04 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Hopelijk het beste voor het laatst bewaard
Ik schakel wel even in denk ikquote:Op zondag 23 februari 2020 14:37 schreef Greys het volgende:
Ik lees er vast drie keer overheen maar waar kijken we dit zo?
Oh dat zijn maar 3 secondenquote:Op zondag 23 februari 2020 13:27 schreef molloot200 het volgende:
In de instastory van deze pagina is een snippet van het nummer van Alicija te horen.
https://www.instagram.com/escworld.pl/
Nou dan hoop ik toch op Lake Malawi. Ik zit echt niet te wachten op nog een ballad
En Noorwegen.quote:Op zondag 23 februari 2020 14:39 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Oh dat zijn maar 3 seconden
Maar zijn er al zo veel ballads dan? Valt best mee toch? Slovenië, Italië, Albanië en eventueel Frankrijk?
Oh ja. Maar volgens mij komt er nog genoeg up-tempo aanquote:Op zondag 23 februari 2020 14:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En Noorwegen.
En België, hoewel geen ballad, heeft het wel een langzaam tempo. Ik zit wel te wachten op wat meer uptempo nummertjes weer.
Ah, ik had over de 'waar' heen gelezen. Vond het al een rare vraag voor jouw doenquote:
Ik zie daar alleen afl 3 zeg maar, nog niks voor zo. Klopt dat?quote:Op zondag 23 februari 2020 14:46 schreef aarontje112 het volgende:
Voor straks: https://vod.tvp.pl/website/szansa-na-sukces,41822764
https://www.twitch.tv/escnflivequote:Op zondag 23 februari 2020 15:08 schreef Cee het volgende:
Is er ook een stream dat ik hier op m’n telefoon kan zetten (en dan kan casten naar m’n tv)?
U wordt bedankt!quote:Op zondag 23 februari 2020 15:11 schreef joko97 het volgende:
[..]
https://www.twitch.tv/escnflive
Alsjeblieft.
https://vod.tvp.pl/video/(...)-2020-final,46705408quote:Op zondag 23 februari 2020 15:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie daar alleen afl 3 zeg maar, nog niks voor zo. Klopt dat?
Oeh ff kijken of ik dit op de smart tv kan aanklikken zo en of het dan ook werkt (ik ben nul technischquote:Op zondag 23 februari 2020 15:11 schreef joko97 het volgende:
[..]
Alsjeblieft.
Ik heb stream 2 hier nu aan staan, maar hij hapert wel wat jammer genoegquote:Op zondag 23 februari 2020 14:58 schreef joko97 het volgende:
Hier twee linkjes kan je in VLC droppen kan je mee kijken!.
https://my.teleelevidenie(...)0ed35e6ddc42e74.m3u8
http://88.156.21.109:8001/1:0:1:c22:1e78:71:820000:0:0:0
Is dit met commentaar van iemand of gewoon de uitzending?quote:Op zondag 23 februari 2020 15:11 schreef joko97 het volgende:
[..]
Alsjeblieft.
Ja je kan beter de Twitch stream pakkenquote:Op zondag 23 februari 2020 15:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb stream 2 hier nu aan staan, maar hij hapert wel wat jammer genoeg
Geld besparend Europa door! We worden reizend rijk!quote:Op zondag 23 februari 2020 15:15 schreef Aoibhin het volgende:
Lekker heel Europa door voor de aanbiedingen!
I k zie dit nog steeds? (twitch)quote:Op zondag 23 februari 2020 15:16 schreef Em31 het volgende:
Huh ik zie alleen maar een tekst met een wereldbol?
Ik kijk hierquote:Op zondag 23 februari 2020 15:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
I k zie dit nog steeds? (twitch)
Dat muziekje blijft ook zo irritant in mijn hoofd hangenquote:Op zondag 23 februari 2020 15:17 schreef Cee het volgende:
Gelukkig laatste keer dat ik “SANSA SUCKS” lees op die banner van het programma.
En als je de pagina ververst?quote:Op zondag 23 februari 2020 15:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
I k zie dit nog steeds? (twitch)
Ik moest 'm een stukje vooruitspoelen voor het live was.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:17 schreef Greys het volgende:
Ik zag net keurig Poolse reclame op tv maar nu alleen nog maar zapraszamy en een wereldbol logo
Ik ben net overgeschakeld en volgens mij loopt Twitch wel meer achter.quote:
Echt hoor... niet voor herhaling vatbaar. Kies dan gewoon intern denk ik danquote:Op zondag 23 februari 2020 15:19 schreef Em31 het volgende:
Wat is dit toch een vreemde nationale finale
Ja aan de reacties hier te zien een stuk meer jaquote:Op zondag 23 februari 2020 15:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben net overgeschakeld en volgens mij loopt Twitch wel meer achter.
Even refreshen heeft geholpenquote:
Alweer?quote:
Die werkt bij mij redelijk goed ja.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:20 schreef lashatumbai het volgende:
Deze doet t helemaal prima bij mij
https://vod.tvp.pl/video/(...)-2020-final,46705408
Is bij mij ook zonder casten. Plus loopt achter en kan niet vooruitspoelen. App vraagt om account die ik niet meer weet. Aanmelden met Facebook kan niet. Dus teveel gedoe. Gewone stream liep ineens vast en reclame. Dus gestopt met kijken. Was toch slecht allemaal.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:11 schreef joko97 het volgende:
[..]
Alsjeblieft.
Oh ik loop 10 seconden achterquote:Op zondag 23 februari 2020 15:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die werkt bij mij redelijk goed ja.
Al begint die langzaamaan ook steeds een beetje achter te lopen.
Voordeel is wel dat je daar ziet hoeveel je achter loopt. Ik zit nu op 19:30/19:35![]()
Vijf seconden achter dus.
quote:Op zondag 23 februari 2020 15:22 schreef Cee het volgende:
Sjansen sjansen sjansen sjansen na succes.
Geboren aan Poolse grens dus kan het verstaan, mee opgegroeid.quote:
Liep ik eerst ook, maar met dezequote:
quote:Op zondag 23 februari 2020 15:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Geboren aan Poolse grens dus kan het verstaan, mee opgegroeid.
Ik ben ook geboren aan de Belgische grens en versta Vlaams.
Oeh ja, net vooruitgespoeldquote:Op zondag 23 februari 2020 15:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Liep ik eerst ook, maar met deze
https://vod.tvp.pl/video/(...)-2020-final,46705408
kan je wel vooruit spoelen, dus als je niet in een lied zit ff rechttrekken is geen probleem.
Ja echt en dan het tijdstip ookquote:Op zondag 23 februari 2020 15:26 schreef molloot200 het volgende:
Die lyrics erbij haha. Net een veredelde karaokeavond dit
Dat is geloof ik het hele concept van dit programmaquote:Op zondag 23 februari 2020 15:26 schreef molloot200 het volgende:
Die lyrics erbij haha. Net een veredelde karaokeavond dit
De OG3NE powerpoint was wat dat betreft wel een stuk beter leesbaar jaquote:Op zondag 23 februari 2020 15:26 schreef aarontje112 het volgende:
Wat zou de functie van deze karaoke zijn als je de tekst nauwelijks kan zien?
Lijkt me handig. Ik ben vaak in Vlaamse cafés geweest en verstond er meestal geen hol van. Zeker laat op de avond niet.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Geboren aan Poolse grens dus kan het verstaan, mee opgegroeid.
Ik ben ook geboren aan de Belgische grens en versta Vlaams.
Was tenminste over nagedachtquote:Op zondag 23 februari 2020 15:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De OG3NE powerpoint was wat dat betreft wel een stuk beter leesbaar ja
Dat doen ze in principe tochquote:Op zondag 23 februari 2020 15:28 schreef Em31 het volgende:
Als dit nou allemaal net zo serieus aan zouden passen als het Junior Songfestival
Die voorrondes vonden ook plaats in dit concept. Ze denken vast een gouden formule te hebbenquote:Op zondag 23 februari 2020 15:28 schreef Em31 het volgende:
Als dit nou allemaal net zo serieus aan zouden passen als het Junior Songfestival
Oeh ben wel benieuwd wat ze daar van gaan makenquote:
Ja maar de show zelf. Daar is alles helemaal professioneel en perfectquote:Op zondag 23 februari 2020 15:28 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Dat doen ze in principe tochHet is het zelfde format.
Ich will ein collage van alle NF's waarin Rotterdam is te lezen. Begin maar alvast!quote:
Hopen dat ze nooit het grote ESF winnen en dit cover idee daar ook gaan introduceren.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:29 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Die voorrondes vonden ook plaats in dit concept. Ze denken vast een gouden formule te hebben
Wij?quote:Op zondag 23 februari 2020 15:30 schreef grazz het volgende:
De mensen op de chat zijn ook vervelend zeg.
Welke chat?quote:Op zondag 23 februari 2020 15:30 schreef grazz het volgende:
Gewoon het beeld full screen zetten.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:30 schreef grazz het volgende:
Ik vind dat er behoorlijk wat vaart in zit, vergeleken met gisteren in Oekräinequote:Op zondag 23 februari 2020 15:30 schreef molloot200 het volgende:
Wel veel gelul weer dit. Ik dacht 3 artiesten, we weten het binnen een uurtje.
Nog niet zo vaak gecoverd ook!quote:
Het is half 5 volgens mij afgelopen dus valt meequote:Op zondag 23 februari 2020 15:30 schreef molloot200 het volgende:
Wel veel gelul weer dit. Ik dacht 3 artiesten, we weten het binnen een uurtje.
Klopt klopt, Oekraïne is erg en Italië is het toppunt. Het ergste hebben we gehad.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:31 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ik vind dat er behoorlijk wat vaart in zit, vergeleken met gisteren in Oekräine
En zeker terugdenkend aan San Remo.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:31 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ik vind dat er behoorlijk wat vaart in zit, vergeleken met gisteren in Oekräine
Arcade!quote:Op zondag 23 februari 2020 15:31 schreef molloot200 het volgende:
Oh Euphoria
Wat zou Albert voor winnaar gaan zingen? Mans?
twitchquote:
Greys altijd met haar goede ideeënquote:Op zondag 23 februari 2020 15:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon het beeld full screen zetten.
Dan heb je die andere charters op de stream niet meer en alleen ons hier.
Oh dat valt wel mee ja!quote:Op zondag 23 februari 2020 15:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is half 5 volgens mij afgelopen dus valt mee
Jij zit nog bij de vorige?quote:
In den beginne werd gezegd dat er veel te veel mannen dit jaar meededen (toen er nog maar drie of zo bekend waren), nu vind ik het wel even genoeg met vrouwen dus bring on McLake.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nog steeds geen fan van schreeuwzangeressen
Op basis van de snippet gisteren was het niets om over naar huis te schrijvenquote:Op zondag 23 februari 2020 15:35 schreef aarontje112 het volgende:
Wel benieuwd naar haar eigen nummer nu, de moed is me een beetje in de schoenen gezonken
Ah ok, ik twijfel daar altijd aan als ik een pi mis.quote:
Oh jij loopt voor.quote:
Zou hij zijn auto Creny-mobiel noemen?quote:Op zondag 23 februari 2020 15:36 schreef molloot200 het volgende:
Creny spreek je uit als "Tjen" origineel
Als je de vod stream hebt, dan loop je soms even echter, maar kun je vooruitspoelenquote:Op zondag 23 februari 2020 15:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jij loopt voor.
Oh nee ik achter.
Als het goed is doet ie het esf nummer wel met Lake Malawi. Geloof ik..?
Dat is Albert niet. Dat is Kwalbertquote:
Kijk, ik ben het met je eens, maar ik weet niet of hij dat zelf ook zo ziet.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is Albert niet. Dat is Kwalbert
Nee een andere geloof ik. Twitch oid? Geluid loopt niet meer synchroon met beeld inmiddels dus ik ga toch maar weer even pielen met de tv.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als je de vod stream hebt, dan loop je soms even echter, maar kun je vooruitspoelen
Dat is irrelevantquote:Op zondag 23 februari 2020 15:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kijk, ik ben het met je eens, maar ik weet niet of hij dat zelf ook zo ziet.
Nee he? Originele keuze!quote:Op zondag 23 februari 2020 15:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
Gelukkig wel een liedje wat je niet zo vaak hoort als ESF fan.
Zijn zang ookquote:Op zondag 23 februari 2020 15:40 schreef Aoibhin het volgende:
Hehe hij zit ook zo Friend of a Friend achtig te springen hierbij
quote:
Ik denk dat hij, als hij wint, zijn eigen naam gebruikt als inzending en dan zijn band als back-up gebruikt dus dan is het een soort van featuring.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:40 schreef molloot200 het volgende:
Albert Cerny z Lake Malawi
Albert Cerny met Lake Malawi of zo?
Jaquote:Op zondag 23 februari 2020 15:41 schreef lashatumbai het volgende:
Zijn stem past wel goed bij dit lied
Oh ja dat klinkt logischquote:Op zondag 23 februari 2020 15:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat hij, als hij wint, zijn eigen naam gebruikt als inzending en dan zijn band als back-up gebruikt dus dan is het een soort van featuring.
Zoiets vermoed ik ook jaquote:Op zondag 23 februari 2020 15:42 schreef aarontje112 het volgende:
Ik vind dit trouwens wel een heel Nederlands-achtige nationale finale. Zo had het er bij ons ook uitgezien als we de 2012-lijn hadden doorgezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |