Ja wauw, goede uitspraak ook!quote:
Zouden ze dit zelf hebben uitgezocht?quote:Op zondag 9 februari 2020 16:00 schreef koffieleuk het volgende:
Die nummerkeuze is wel een ramp eigenlijk. In sommige nummers kan je gewoon je stem minder laten horen.
Ik denk van niet.quote:Op zondag 9 februari 2020 16:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zouden ze dit zelf hebben uitgezocht?
Misschien backings erbij!quote:Op zondag 9 februari 2020 16:03 schreef Aoibhin het volgende:
Ook wel apart om deze nu ineens door een solist te horen
Ja geluid doet het weer!quote:Op zondag 9 februari 2020 16:03 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Misschien backings erbij!
Heb je inmiddels al weer geluid?
Bijna elke zin in deze uitvoering is een interessante keuzequote:Op zondag 9 februari 2020 16:05 schreef koffieleuk het volgende:
Die falsetto was een....interessante keuze.
Ik denk ik ook.quote:Op zondag 9 februari 2020 16:07 schreef koffieleuk het volgende:
Ik zou voor de Amar Pelois Dois of Genghis Khan zangeres gaan denk ik.
Kloptquote:
Een plek in de finale!quote:Op zondag 9 februari 2020 16:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik denk ik ook.
Maar het gaat nog niet echt ergens om nu toch?
Nou ja het is een halve finale toch dus ik neem aan dat er mensen af gaan vallen?quote:Op zondag 9 februari 2020 16:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik denk ik ook.
Maar het gaat nog niet echt ergens om nu toch?
Ah, dus zij staat nu in de finale en de anderen moeten nog verder strijden?quote:
Er zijn drie halve finales, daarvan gaat er telkens 1 door naar de finale. De jury wijst na de halve finales nog een extra finalist aan, dus in totaal 4 finalisten.quote:Op zondag 9 februari 2020 16:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja het is een halve finale toch dus ik neem aan dat er mensen af gaan vallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |