Ze hoeven volgens mij niet meer op te treden, maar denk dat jury na alle halve finales nog een extra finalist afwijst.quote:Op zondag 9 februari 2020 16:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, dus zij staat nu in de finale en de anderen moeten nog verder strijden?
Ah op die manier, dank!quote:Op zondag 9 februari 2020 16:12 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Er zijn drie halve finales, daarvan gaat er telkens 1 door naar de finale. De jury wijst na de halve finales nog een extra finalist aan, dus in totaal 4 finalisten.
Ah oké, ik kan uitschakelen dusquote:Op zondag 9 februari 2020 16:13 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ze hoeven volgens mij niet meer op te treden, maar denk dat jury na alle halve finales nog een extra finalist afwijst.
quote:
Zeker!quote:
Was wel een lekker compact uitzending! Het contrast met gister kan bijna niet groterquote:Op zondag 9 februari 2020 16:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zeker!Was niet van plan te kijken eigenlijk, maar ach; storm buiten en verder toch niets te doen
Inderdaad zegquote:Op zondag 9 februari 2020 16:19 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Was wel een lekker compact uitzending! Het contrast met gister kan bijna niet groter
Was me nog niet eens opgevallenquote:
Hij kan wel zingen, op zich.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet dus alleen niet of dit een voorspelling is of echt een lek/spoiler van deze reeks wedstrijden. Vind het wel toevallig dat het allemaal klopt, maar kan het ook niet meer terugvinden nu. Volgens mij vond ik het ergens op Reddit.
quote:Op zondag 16 februari 2020 19:22 schreef molloot200 het volgende:
Is dit al opgenomen? Ik las ergens dat Kasia, Alicja en Albert naar de finale zouden gaan. Wat dus allemaal klopt. Maar in datzelfde bericht stond de vermeende winnaar. Spoiler als je het wil lezen.Dit was allemaal opgenomen, maar de finale volgens mij niet. Las net ergens dat Albert heeft gezegd dat hij nog niet weet of hij alleen of met band mee mag doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet dus alleen niet of dit een voorspelling is of echt een lek/spoiler van deze reeks wedstrijden. Vind het wel toevallig dat het allemaal klopt, maar kan het ook niet meer terugvinden nu. Volgens mij vond ik het ergens op Reddit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |