Dat klopt helemaal.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vind ik geen antwoord op zijn vraag.
Ja ik ben dus al thuisquote:Op maandag 20 januari 2020 16:41 schreef haags_kwartiertje het volgende: [..] Gewoon naar huis gaan.
Dan bedenk je iets anders om te doen. Zo moeilijk is het allemaal niet hoor. Sjonge jonge jonge.quote:
Fapje zetten dan.quote:
Weet jij of er nog iets op tv is vanavond?quote:Op maandag 20 januari 2020 16:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dan bedenk je iets anders om te doen. Zo moeilijk is het allemaal niet hoor. Sjonge jonge jonge.
Mogguh.quote:
quote:Op maandag 20 januari 2020 16:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet jij of er nog iets op tv is vanavond?
Ja, morgen Feyenoord.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:44 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op maandag 20 januari 2020 16:44 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 januari 2020 16:46 schreef GGMM het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik met je mention moet @:drizzt![]()
Hopelijk staat er geen spel- of taalfout in de post, anders mis ik die nu ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Een punt in de TT vind ik altijd zo jammer.quote:
quote:Op maandag 20 januari 2020 16:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 januari 2020 16:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Oh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 januari 2020 16:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
waarom altijd die overacting.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:49 schreef Elan het volgende:
Caland en GGMM zouden qua humor goede vrienden kunnen zijn in real life.
Ware het niet dat GGMM niet zo goed is in het nakomen van afspraken waardoor caland zich genoodzaakt zou zien de vriendschap al snel te beëindigen. @:johannes_vermeer
Erg geforceerd dit.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:49 schreef Elan het volgende:
Ware het niet dat GGMM niet zo goed is in het nakomen van afspraken waardoor caland zich genoodzaakt zou zien de vriendschap al snel te beëindigen. @:johannes_vermeer
@KingRolandquote:
Jouw probleem.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Morgen Eindhoven. Maar moet ook nog naar Delft.
Ik heb in het vorige topic een leuk grapje gemaakt.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Loop in het donker tegen een paaltje aan joh gek.
De SC teruglezen.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb in het vorige topic een leuk grapje gemaakt.![]()
Misschien heb je die gemist, dan zou ik zeker nog even teruglezen als ik jou was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AGV bij paps en mams.quote:Op maandag 20 januari 2020 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe nasi.
A la iwanius?quote:Op maandag 20 januari 2020 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe nasi.
Dit is zeker weer een meme.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Vismaatjequote:Op maandag 20 januari 2020 17:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit is zeker weer een meme.
Ik heb slechte ervaringen met memes.
Jammer dat deze ervaring je zo onzeker heeft gemaakt. Je eerste antwoord was erg leuk.quote:Op maandag 20 januari 2020 17:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit is zeker weer een meme.
Ik heb slechte ervaringen met memes.
Ok, dan post ik hem alsnogquote:Op maandag 20 januari 2020 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat deze ervaring je zo onzeker heeft gemaakt. Je eerste antwoord was erg leuk.
Nee, alle zenders stoppen vanavond met uitzenden.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuk dat je mij even begroet.quote:Op maandag 20 januari 2020 17:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, alle zenders stoppen vanavond met uitzenden.
@:GGMM
too soonquote:Op maandag 20 januari 2020 16:49 schreef Elan het volgende:
quote:Op maandag 20 januari 2020 17:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, alle zenders stoppen vanavond met uitzenden.
quote:Op maandag 20 januari 2020 17:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Meteen tetten in beeld.
FlodderGod
Vismaatje!quote:Op maandag 20 januari 2020 17:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leuk dat je mij even begroet.
LennyGod.quote:Op maandag 20 januari 2020 17:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Meteen tetten in beeld.
FlodderGod
quote:Op maandag 20 januari 2020 18:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet zo onzeker vriend, wij zijn niet te breken.
Goeie.quote:Op maandag 20 januari 2020 17:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat op dit moment je mams niet thuis is.
Ik kwam weinig grappigs tegen vandaag, maar gelukkig zijn er nog mensen als @Generationalphaquote:Op maandag 20 januari 2020 18:13 schreef Coco. het volgende:
KLB / Inhoudsloze vbl-users
Graag reageren indien nog niet gedaan.
Tweet even 'Kom sprinten dan' naar @JetroWillemsquote:Op maandag 20 januari 2020 18:26 schreef AFCNiels het volgende:
Maak jij ook wel eens plannen met God @:KingRoland ?
[ afbeelding ]
@GGMMquote:Op maandag 20 januari 2020 18:33 schreef Hexagon het volgende:
Welnee, VBL is een ideale plek voor mannen die zich willen gedragen als een kleuter.
Ga je dat opheffen dan verspreid het zich over heel FOK en zorgt het overal voor overlast
quote:Op maandag 20 januari 2020 18:43 schreef Zipportal het volgende:
Allemaal in het VI topic kijken. De nieuwe ikweethetookniet is uit.![]()
![]()
@:ggmm
@:onlogisch
VBL / Veronica Inside #1844 vanavond weer los jaaaaa
je denkt haast dat je niemand een tia gunt maar als je naar die post kijkt dan begin je wel te twijfelen hoorquote:Op maandag 20 januari 2020 18:43 schreef Zipportal het volgende:
![]()
@Scrummie2.1 heeft het inmiddels ook doorquote:Op maandag 20 januari 2020 18:43 schreef Zipportal het volgende:
![]()
quote:Op maandag 20 januari 2020 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:scrummie2.1 heeft het inmiddels ook door
Ik las hier niet mee.quote:Op maandag 20 januari 2020 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
@onlogisch ook na de post van Scrummie, daarvoor niet want zijn spellingscontrole gaf geen rood streepje.quote:Op maandag 20 januari 2020 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
spellings controlequote:Op maandag 20 januari 2020 18:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Onlogisch ook na de post van Scrummie, daarvoor niet want zijn spellingscontrole gaf geen rood streepje.
twitter:
Wel eens met Donald.quote:Op maandag 20 januari 2020 18:58 schreef AFCNiels het volgende:
Na al die jaren presidentschap kun je toch wel duidelijk zien dat hij inhoudelijk steeds sterker wordt.twitter:
quote:Op maandag 20 januari 2020 18:58 schreef AFCNiels het volgende:
Na al die jaren presidentschap kun je toch wel duidelijk zien dat hij inhoudelijk steeds sterker wordt.twitter:
Prettige Martin Luther Kingdag allen.quote:
Daar mag je nog trots zijn op je landquote:Op maandag 20 januari 2020 18:58 schreef AFCNiels het volgende:
Hou er wel rekening mee dat het niet allemaal bilpartijen à la Nicki Minaj zullen zijn.quote:
quote:Op maandag 20 januari 2020 19:07 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hou er wel rekening mee dat het niet allemaal bilpartijen à la Nicki Minaj zullen zijn.
Dat overschat je toch snel, hoor.
Opgeslagen in de playlist.quote:Op maandag 20 januari 2020 19:28 schreef KingRoland het volgende:
@:wereldgozer
@:ifrane
@:lenny_leonard
@:zipportal
@:bolasie
@:kapiteintje
@:timmmmm
@:scrummie2.1
Hallo Roland,quote:Op maandag 20 januari 2020 19:28 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op maandag 20 januari 2020 19:34 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Hallo Roland,
Bedankt voor je mention. Ik heb je suggestie opgeslagen in mijn playlist “Misschien later kijken”.
Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Ifrane
prima vriendenquote:Op maandag 20 januari 2020 19:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Opgeslagen in de playlist.
Post afgehandeld.
Geklikt. Waarom deel je dit?quote:Op maandag 20 januari 2020 19:28 schreef KingRoland het volgende:
ik waarschuw je alvast voor de verkiezingsstunten die er weer aan zitten komenquote:Op maandag 20 januari 2020 19:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geklikt. Waarom deel je dit?
Wanneer zijn er weer verkiezingen?quote:Op maandag 20 januari 2020 19:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik waarschuw je alvast voor de verkiezingsstunten die er weer aan zitten komen
volgend jaar denk ik maar ik weet niet wat ik ga stemmenquote:Op maandag 20 januari 2020 19:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wanneer zijn er weer verkiezingen?
Gewoon Forum maat.quote:Op maandag 20 januari 2020 19:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
volgend jaar denk ik maar ik weet niet wat ik ga stemmen
GroenLinksquote:Op maandag 20 januari 2020 19:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
volgend jaar denk ik maar ik weet niet wat ik ga stemmen
Zeker. Iedereen die ook maar een beetje normaal kan nadenken zou FvD moeten stemmen.quote:Op maandag 20 januari 2020 19:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gewoon Forum maat.
@:scrummie2.1 @:jancees en @:doublepain zijn het hiermee eens.
Lekker maat, moge de citruslucht je verkwikken.quote:Op maandag 20 januari 2020 19:24 schreef Caland het volgende:
Ik eet as we speak een sinaasappel
Oh Obelix. Beetje triest kereltjequote:Op maandag 20 januari 2020 19:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Een FC Utrecht supporter met een manager.
Jeroen Heisen ofzo.
Eensquote:Op maandag 20 januari 2020 19:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gewoon Forum maat.
@:scrummie2.1 @:jancees en @:doublepain zijn het hiermee eens.
FC Utrecht is een warme club. Elke mongool is welkom.quote:Op maandag 20 januari 2020 19:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Een FC Utrecht supporter met een manager.
Jeroen Heisen ofzo.
Die deed toen mee met dat programma van die Ewoud. Best sneu om te zien, liep ‘ie in zijn eentje door Glasgow omdat niemand hem moest.quote:
Zet de deur eens openquote:Op maandag 20 januari 2020 19:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
@:Lenny_Leonard
@:Zipportal
quote:Op maandag 20 januari 2020 19:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Die deed toen mee met dat programma van die Ewoud. Best sneu om te zien, liep ‘ie in zijn eentje door Glasgow omdat niemand hem moest.
Paar weken erna moesten wij naar Utrecht en zat hij in de buurt van het uitvak, kreeg ‘ie de hele wedstrijd ZIJN NAAM IS OBELIX, HIJ IS ALTIJD ALLEEN te horen.
Pas je een beetje op met al dat Aziatische gedoe, voor je het weet hebben we allemaal die Chinese SARS.quote:
Neequote:
Wat een debielen, blijf van ONZE shoarmaboeren afquote:Op maandag 20 januari 2020 19:28 schreef KingRoland het volgende:
Heb je al nieuwe besteld voor de zomer?quote:Op maandag 20 januari 2020 20:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die scoort pas echt punten met birkenstocks aan.
Of die mongolen van Vitesse. Bennie en Bennie.quote:Op maandag 20 januari 2020 19:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Die deed toen mee met dat programma van die Ewoud. Best sneu om te zien, liep ‘ie in zijn eentje door Glasgow omdat niemand hem moest.
Paar weken erna moesten wij naar Utrecht en zat hij in de buurt van het uitvak, kreeg ‘ie de hele wedstrijd ZIJN NAAM IS OBELIX, HIJ IS ALTIJD ALLEEN te horen.
Ja, dat incestgezinquote:Op maandag 20 januari 2020 20:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Of die mongolen van Vitesse. Bennie en Bennie.
Nee degene die ik nog heb zijn nog in goede staat.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je al nieuwe besteld voor de zomer?
Cameraschuw genot.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat incestgezin
Daar deden toen echt alleen maar kneuzen aan mee van elke club
Schaamde mij dood voor de Hagenezen ja.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat incestgezin
Geloof ook dat elke supportersvereniging/harde kern etc vooraf al hadden opgeroepen niet mee te doen. Dan hou je dat soort lui overquote:Op maandag 20 januari 2020 20:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Schaamde mij dood voor de Hagenezen ja.
Waar sta jij met @helpmefok?quote:
@Calandquote:Op maandag 20 januari 2020 20:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat een debielen, blijf van ONZE shoarmaboeren af
Als een debiel rennen en dan gelijk nokkie gaanquote:
Iemand schoppen die al op de grond ligt, stoer hoor.quote:
Die van Feyenoord was ook niet best. Was volgens mij niet eens iemand die altijd ging. Wellicht dat ik het mij herinner aangezien het lang is geleden dat ik het heb gezienquote:Op maandag 20 januari 2020 20:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat incestgezin
Afgekeken van de nieuwe Nederlanders. Toch een stukje cultuur uitwisselingquote:Op maandag 20 januari 2020 20:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Iemand schoppen die al op de grond ligt, stoer hoor.
Was dat niet die Wilsonfamilie, of is dat weer een ander programmaquote:Op maandag 20 januari 2020 21:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die van Feyenoord was ook niet best. Was volgens mij niet eens iemand die altijd ging. Wellicht dat ik het mij herinner aangezien het lang is geleden dat ik het heb gezien
Die gast woonde in Almelo en had achterhuis het Feyenoord logo als bestrating.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die van Feyenoord was ook niet best. Was volgens mij niet eens iemand die altijd ging. Wellicht dat ik het mij herinner aangezien het lang is geleden dat ik het heb gezien
Afgehandeld, geen DM ontvangenquote:Op maandag 20 januari 2020 21:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die gast woonde in Almelo en had achterhuis het Feyenoord logo als bestrating.
Voor nog meer leuke feitjes mag je @:wereldgozer altijd een DM sturen.
DM-bom verstuurd.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Afgehandeld, geen DM ontvangen
krijg lekker sars joh gekquote:Op maandag 20 januari 2020 21:48 schreef Paul het volgende:
WAT PRATEN JULLIE HIER RAAR OVER OBELIXGOD JOH
sorry ik neem het terug. die gek tagt mij ook overalquote:Op maandag 20 januari 2020 21:49 schreef Paul het volgende:
[..]
ok ja Zipportal tagt me overal dus dan lees ik ff he
Heb ook zo iemand die me steeds tagtquote:Op maandag 20 januari 2020 21:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
sorry ik neem het terug. die gek tagt mij ook overal
indd het moet een keer ophouden @yvonnequote:Op maandag 20 januari 2020 21:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb ook zo iemand die me steeds tagt
Ook echt altijd zo'n videoclip met uitgebuite Aziatische meisjes erbijquote:Op maandag 20 januari 2020 21:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
indd het moet een keer ophouden @:yvonne
Ik ben al aardig op weg vanavond.quote:
quote:Op maandag 20 januari 2020 21:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
sorry ik neem het terug. die gek tagt mij ook overal
Gewoon lachen om downiesquote:Op maandag 20 januari 2020 21:48 schreef Paul het volgende:
WAT PRATEN JULLIE HIER RAAR OVER OBELIXGOD JOH
Niet weten wie ik benquote:Op maandag 20 januari 2020 23:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer
Opflikkeren noob
Dank voor de mention. TarrelGod gespot.quote:Op maandag 20 januari 2020 19:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Die had ik alweer gehad toen de wekker af gingquote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:05 schreef kapiteintje het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7829781_7af9687f
Mijn portie wtf voor vandaag al weer vroeg op de dag gehad.
Niet gekliktquote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:05 schreef kapiteintje het volgende:
Ja, niet heel erg gezondquote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:05 schreef kapiteintje het volgende:
Koekoekquote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Snap dat het te confronterend is te zien hoe je soortgenoten behandeld worden.
raar volk die Chinezenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:05 schreef kapiteintje het volgende:
Wanouweer.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
indd het moet een keer ophouden @:yvonne
Echt hequote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Reageer toch niet op die wandelende act carousel.
Hallo makkerquote:
Hoiquote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Goedemorgen BESTE vriend en favoriete admin
Niet gekliktquote:
Tuurlijk nietquote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Maatje
Krijgen we dit jaar nog winter denk je?
Zekee. Heb vanochtend nog mijn ruiten moeten krabbenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Maatje
Ik mijn fietszadelquote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zekee. Heb vanochtend nog mijn ruiten moeten krabben
Zekeequote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zekee. Heb vanochtend nog mijn ruiten moeten krabben
Hahahahahahaha ja mooi, hhehehiehihaiahahahah, ja, ja ik heb ook toernooi gespeeld toen in 2004 met Dick Advocaat. Sow hey, ja hahahaha, ik speelde slecht, klopt, maar goed, was er wel bij, hahahahaahaha. Ja toen tegen Tsjechie met Robben, Bosvelt begreep er zelf niks van toen 'ie erin moest hahahahahaquote:
Toen ik bij Everton speeldehehehehe had ik twee kameleehehheehehehehaahaha en toen kwam ik eens thuihahahahauis. En toen hahahaha, toen lag er eentje midden in de hahahahuiskamer de ander te neukeheheheh. HAHAHHA. Dat was echt een gekke tijd hoor. Ohoho. Ik heb daar zoveel gekke shit gedaan. hahaha. Moet je een flesje water?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:08 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hahahahahahaha ja mooi, hhehehiehihaiahahahah, ja, ja ik heb ook toernooi gespeeld toen in 2004 met Dick Advocaat. Sow hey, ja hahahaha, ik speelde slecht, klopt, maar goed, was er wel bij, hahahahaahaha. Ja toen tegen Tsjechie met Robben, Bosvelt begreep er zelf niks van toen 'ie erin moest hahahahaha
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:08 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hahahahahahaha ja mooi, hhehehiehihaiahahahah, ja, ja ik heb ook toernooi gespeeld toen in 2004 met Dick Advocaat. Sow hey, ja hahahaha, ik speelde slecht, klopt, maar goed, was er wel bij, hahahahaahaha. Ja toen tegen Tsjechie met Robben, Bosvelt begreep er zelf niks van toen 'ie erin moest hahahahaha
Hij is nog geen Admin. Bijna.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Goedemorgen BESTE vriend en favoriete admin
Toch wat bereikt in zijn leven. We zijn allemaal heel trots dat we getuige mogen zijn van deze unieke gebeurtenis van onze grote vriend René.quote:
wtfquote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toch wat bereikt in zijn leven.
Niet gelezenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toen ik bij Everton speeldehehehehe had ik twee kameleehehheehehehehaahaha en toen kwam ik eens thuihahahahauis. En toen hahahaha, toen lag er eentje midden in de hahahahuiskamer de ander te neukeheheheh. HAHAHHA. Dat was echt een gekke tijd hoor. Ohoho. Ik heb daar zoveel gekke shit gedaan. hahaha. Moet je een flesje water?
Ted heeft een mooie norm gezet waarbij je kunt beginnen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen nog even de salarisonderhandelingen.
Heb er een hard hoofd in.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Maatje
Moet jij wetenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb er een hard hoofd in.
Wat is dit voor onzin?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:31 schreef Tjacka het volgende:
Ik durf hier niet meer te posten. Er is mij namelijk niks gevraagd
Zolang je zo weinig deelt over je privésituatie is dit het enige waar ik je op kan beoordelen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
wtf
Van je vrienden moet je het hebben
Ik ben verder niet zo geïnteresseerd hoor.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hey fijn.
Iemand vraagt mij wat. Moet je aan @:ggmm vragen
Wij juichen deze gedachtegang toe.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:31 schreef Tjacka het volgende:
Ik durf hier niet meer te posten. Er is mij namelijk niks gevraagd
Niemand zit op jouw posts te wachten hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij juichen deze gedachtegang doet.
Amersfoort.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zolang je zo weinig deelt over je privésituatie is dit het enige waar ik je op kan beoordelen.
Het was een grapje Tjacka.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hey fijn.
Iemand vraagt mij wat. Moet je aan @:ggmm vragen
Die illusie heb ik ook niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Niemand zit op jouw posts te wachten hoor
Ongeveer de helft klopt.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Amersfoort.
Patatzaak.
Kat.
Die heet Benji.
Vrijgezel.
Vorig jaar date gehad met een vrouw.
38 inmiddels.
Accountant.
Nintendo Switch.
Gamer.
Wow, Scrummie trekt even z'n @GGMM folder open.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Amersfoort.
Patatzaak.
Kat.
Die heet Benji.
Vrijgezel.
38 inmiddels.
Accountant.
Nintendo Switch.
Gamer.
Er is vrij weinig te doen. Men had ingespeeld op flinke nieuwjaarsdrukte maar het valt tegen. Kan dus eerder weg om naar Sittard te gaan straksquote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet jij niet werken ofzo, of heb je het zadel van je fiets voor je lol lopen krabben?
De winter komt niet!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was een grapje Tjacka.
Spreek vrijuit, ik ben heel benieuwd naar je gedachten!
En die 38?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ongeveer de helft klopt.
Wat vooral NIET klopt is punt 2.
moet patatzak zijn?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ongeveer de helft klopt.
sorryquote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ongeveer de helft klopt.
Man man manquote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is geen punt 38
Haha lol dat bedoelde je niet
Leuk grapjequote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is geen punt 38
Haha lol dat bedoelde je niet
Als het vriest worden er toch nooit steigers gebouwd? Dit hadden ze prima kunnen voorzien.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is vrij weinig te doen. Men had ingespeeld op flinke nieuwjaarsdrukte maar het valt tegen. Kan dus eerder weg om naar Sittard te gaan straks
Thnx.quote:
Het vriest niet, maatje.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als het vriest worden er toch nooit steigers gebouwd? Dit hadden ze prima kunnen voorzien.
Dat weet ik ook niet meer. Je microfoon stond zo idioot zacht.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Thnx.
Jammer dat Scrummie vergeten is hoe mijn stem klinkt, dat had ook op het lijstje gekund.
Leuk.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als het vriest worden er toch nooit steigers gebouwd? Dit hadden ze prima kunnen voorzien.
Die komt langs in mijn fapsessie tegenwoordig. Ik kijk naar de filmpjes en foto's van @Charlotte3 en dan zeg jij daar onder test 1,2,3.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Thnx.
Jammer dat Scrummie vergeten is hoe mijn stem klinkt, dat had ook op het lijstje gekund.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die komt langs in mijn fapsessie tegenwoordig. Ik kijk naar de filmpjes en foto's van @:charlotte3 en dan zeg jij daar onder test 1,2,3.
Hij is welkom. Jij niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan mag kapiteintje daar ook wel gaan posten.
Zoquote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij is welkom. Jij niet.
Ik wel tochquote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij is welkom. Jij niet.
Klasse vriend. We gaan het avontuur gewoon aan en mocht het in de soep lopen, Kiid2.0 staat al in de steigersquote:
Hoe is het met jouw schoonmoeder?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:25 schreef onlogisch het volgende:
Tokkies gonna tokkie
https://www.ad.nl/buitenl(...)n-mijn-man~a2e1a118/![]()
@:Caland
@:kingroland
De zus van @Elan is mokerlekker.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
@:onlogisch en @:elan hebben een relatie?
Dat is Nicki Minajquote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De zus van @:Elan is mokerlekker.
EN WTF HEB JIJ VOOR UI????
Dat zie je toch, dom varken.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De zus van @:Elan is mokerlekker.
EN WTF HEB JIJ VOOR UI????
Du.. Uh Scrummie maakt zijn eigen keuzes.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zie ik ook wel, dom varken. Waarom heb je Dummie hiermee opgezadeld?
Haha, goeie.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Du.. Uh Scrummie maakt zijn eigen keuzes.
Afgehandeldquote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:25 schreef onlogisch het volgende:
Tokkies gonna tokkie
https://www.ad.nl/buitenl(...)n-mijn-man~a2e1a118/![]()
@:Caland
@:kingroland
Vliegenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:52 schreef aTypisch het volgende:
mijn vlucht is al 2 uur vertraagd
RIP
Beter had je wat bitcoin gekocht i.p.v. geld (hahaha GELD Typisch, GELDquote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:52 schreef aTypisch het volgende:
mijn vlucht is al 2 uur vertraagd
RIP
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
F&S / Ik zoek de titel van een serie/film deel 53
Omdat hier filmliefhebbers zitten...
erg leuk zegquote:Op dinsdag 21 januari 2020 13:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beter had je wat bitcoin gekocht i.p.v. geld (hahaha GELD Typisch, GELD![]()
) uitgeven aan een ticket
Geen big 4 materiaal en hij kijkt tegenwoordig vaker naar voetbal met vrienden zonder dat @onlogisch @Dj_Day-V @johannes_vermeer en ik een uitnodiging hebben gekregen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Amersfoort.
Patatzaak.
Kat.
Die heet Benji.
Vrijgezel.
38 inmiddels.
Accountant.
Nintendo Switch.
Gamer.
Oke act.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 13:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Geen big 4 materiaal en hij kijkt tegenwoordig vaker naar voetbal met vrienden zonder dat @:onlogisch @:dj_day-v @:johannes_vermeer en ik een uitnodiging hebben gekregen.
Scrummie en ik moesten glimlachenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:19 schreef Elan het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)elo-binnen~ae4cf820/
Is René nog online geweest of moeten we ons zorgen maken?
Heel erg gênant.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:35 schreef GGMM het volgende:
@:elan zet zichzelf enorm voor aap in WGR
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:35 schreef GGMM het volgende:
@:elan zet zichzelf enorm voor aap in WGR
Dat bepaal ik zelf graag.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Scrummie en ik moesten glimlachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |