Dat klopt helemaal.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vind ik geen antwoord op zijn vraag.
Ja ik ben dus al thuisquote:Op maandag 20 januari 2020 16:41 schreef haags_kwartiertje het volgende: [..] Gewoon naar huis gaan.
Dan bedenk je iets anders om te doen. Zo moeilijk is het allemaal niet hoor. Sjonge jonge jonge.quote:
Fapje zetten dan.quote:
Weet jij of er nog iets op tv is vanavond?quote:Op maandag 20 januari 2020 16:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dan bedenk je iets anders om te doen. Zo moeilijk is het allemaal niet hoor. Sjonge jonge jonge.
Mogguh.quote:
quote:Op maandag 20 januari 2020 16:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet jij of er nog iets op tv is vanavond?
Ja, morgen Feyenoord.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:44 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op maandag 20 januari 2020 16:44 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 januari 2020 16:46 schreef GGMM het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik met je mention moet @:drizzt![]()
Hopelijk staat er geen spel- of taalfout in de post, anders mis ik die nu ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Een punt in de TT vind ik altijd zo jammer.quote:
quote:Op maandag 20 januari 2020 16:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 januari 2020 16:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Oh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 januari 2020 16:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
waarom altijd die overacting.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:49 schreef Elan het volgende:
Caland en GGMM zouden qua humor goede vrienden kunnen zijn in real life.
Ware het niet dat GGMM niet zo goed is in het nakomen van afspraken waardoor caland zich genoodzaakt zou zien de vriendschap al snel te beindigen. @:johannes_vermeer
Erg geforceerd dit.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:49 schreef Elan het volgende:
Ware het niet dat GGMM niet zo goed is in het nakomen van afspraken waardoor caland zich genoodzaakt zou zien de vriendschap al snel te beindigen. @:johannes_vermeer
@KingRolandquote:
Jouw probleem.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Morgen Eindhoven. Maar moet ook nog naar Delft.
Ik heb in het vorige topic een leuk grapje gemaakt.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Loop in het donker tegen een paaltje aan joh gek.
De SC teruglezen.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb in het vorige topic een leuk grapje gemaakt.![]()
Misschien heb je die gemist, dan zou ik zeker nog even teruglezen als ik jou was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AGV bij paps en mams.quote:Op maandag 20 januari 2020 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe nasi.
A la iwanius?quote:Op maandag 20 januari 2020 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe nasi.
Dit is zeker weer een meme.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Vismaatjequote:Op maandag 20 januari 2020 17:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit is zeker weer een meme.
Ik heb slechte ervaringen met memes.
Jammer dat deze ervaring je zo onzeker heeft gemaakt. Je eerste antwoord was erg leuk.quote:Op maandag 20 januari 2020 17:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit is zeker weer een meme.
Ik heb slechte ervaringen met memes.
Ok, dan post ik hem alsnogquote:Op maandag 20 januari 2020 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat deze ervaring je zo onzeker heeft gemaakt. Je eerste antwoord was erg leuk.
Nee, alle zenders stoppen vanavond met uitzenden.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuk dat je mij even begroet.quote:Op maandag 20 januari 2020 17:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, alle zenders stoppen vanavond met uitzenden.
@:GGMM
too soonquote:Op maandag 20 januari 2020 16:49 schreef Elan het volgende:
quote:Op maandag 20 januari 2020 17:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, alle zenders stoppen vanavond met uitzenden.
@:GGMM
quote:Op maandag 20 januari 2020 17:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Meteen tetten in beeld.
FlodderGod
Vismaatje!quote:Op maandag 20 januari 2020 17:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leuk dat je mij even begroet.
LennyGod.quote:Op maandag 20 januari 2020 17:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Meteen tetten in beeld.
FlodderGod
quote:Op maandag 20 januari 2020 18:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet zo onzeker vriend, wij zijn niet te breken.
Goeie.quote:Op maandag 20 januari 2020 17:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat op dit moment je mams niet thuis is.
Ik kwam weinig grappigs tegen vandaag, maar gelukkig zijn er nog mensen als @Generationalphaquote:Op maandag 20 januari 2020 18:13 schreef Coco. het volgende:
KLB / Inhoudsloze vbl-users
Graag reageren indien nog niet gedaan.
Tweet even 'Kom sprinten dan' naar @JetroWillemsquote:Op maandag 20 januari 2020 18:26 schreef AFCNiels het volgende:
Maak jij ook wel eens plannen met God @:KingRoland ?
[ afbeelding ]
@GGMMquote:Op maandag 20 januari 2020 18:33 schreef Hexagon het volgende:
Welnee, VBL is een ideale plek voor mannen die zich willen gedragen als een kleuter.
Ga je dat opheffen dan verspreid het zich over heel FOK en zorgt het overal voor overlast
quote:Op maandag 20 januari 2020 18:43 schreef Zipportal het volgende:
Allemaal in het VI topic kijken. De nieuwe ikweethetookniet is uit.![]()
![]()
@:ggmm
@:onlogisch
VBL / Veronica Inside #1844 vanavond weer los jaaaaa
je denkt haast dat je niemand een tia gunt maar als je naar die post kijkt dan begin je wel te twijfelen hoorquote:Op maandag 20 januari 2020 18:43 schreef Zipportal het volgende:
![]()
@Scrummie2.1 heeft het inmiddels ook doorquote:Op maandag 20 januari 2020 18:43 schreef Zipportal het volgende:
![]()
quote:Op maandag 20 januari 2020 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:scrummie2.1 heeft het inmiddels ook door
Ik las hier niet mee.quote:Op maandag 20 januari 2020 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
@onlogisch ook na de post van Scrummie, daarvoor niet want zijn spellingscontrole gaf geen rood streepje.quote:Op maandag 20 januari 2020 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
spellings controlequote:Op maandag 20 januari 2020 18:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Onlogisch ook na de post van Scrummie, daarvoor niet want zijn spellingscontrole gaf geen rood streepje.
twitter:
Wel eens met Donald.quote:Op maandag 20 januari 2020 18:58 schreef AFCNiels het volgende:
Na al die jaren presidentschap kun je toch wel duidelijk zien dat hij inhoudelijk steeds sterker wordt.twitter:
quote:Op maandag 20 januari 2020 18:58 schreef AFCNiels het volgende:
Na al die jaren presidentschap kun je toch wel duidelijk zien dat hij inhoudelijk steeds sterker wordt.twitter:
Prettige Martin Luther Kingdag allen.quote:
Daar mag je nog trots zijn op je landquote:Op maandag 20 januari 2020 18:58 schreef AFCNiels het volgende:
Hou er wel rekening mee dat het niet allemaal bilpartijen la Nicki Minaj zullen zijn.quote:
quote:Op maandag 20 januari 2020 19:07 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hou er wel rekening mee dat het niet allemaal bilpartijen la Nicki Minaj zullen zijn.
Dat overschat je toch snel, hoor.
Opgeslagen in de playlist.quote:Op maandag 20 januari 2020 19:28 schreef KingRoland het volgende:
@:wereldgozer
@:ifrane
@:lenny_leonard
@:zipportal
@:bolasie
@:kapiteintje
@:timmmmm
@:scrummie2.1
Hallo Roland,quote:Op maandag 20 januari 2020 19:28 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op maandag 20 januari 2020 19:34 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Hallo Roland,
Bedankt voor je mention. Ik heb je suggestie opgeslagen in mijn playlist “Misschien later kijken”.
Ik hoop je hiermee voldoende te hebben genformeerd.
Met vriendelijke groet,
Ifrane
prima vriendenquote:Op maandag 20 januari 2020 19:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Opgeslagen in de playlist.
Post afgehandeld.
Geklikt. Waarom deel je dit?quote:Op maandag 20 januari 2020 19:28 schreef KingRoland het volgende:
ik waarschuw je alvast voor de verkiezingsstunten die er weer aan zitten komenquote:Op maandag 20 januari 2020 19:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geklikt. Waarom deel je dit?
Wanneer zijn er weer verkiezingen?quote:Op maandag 20 januari 2020 19:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik waarschuw je alvast voor de verkiezingsstunten die er weer aan zitten komen
volgend jaar denk ik maar ik weet niet wat ik ga stemmenquote:Op maandag 20 januari 2020 19:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wanneer zijn er weer verkiezingen?
Gewoon Forum maat.quote:Op maandag 20 januari 2020 19:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
volgend jaar denk ik maar ik weet niet wat ik ga stemmen
GroenLinksquote:Op maandag 20 januari 2020 19:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
volgend jaar denk ik maar ik weet niet wat ik ga stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |