Mijn reactievermogen is juist top, daarom was ik sneller dan jij kon editten. hahahaquote:Op maandag 20 januari 2020 16:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was al gefixed voor je dit postte maar ja, reactievermogen is moeilijk met je leeftijd he. Gelukkig speelt je mentale leeftijd daar niet een rol in anders was het helemaal geen doen.
"pass me around!"quote:
Als ik vanavond thuis ben doe ik met je meequote:
Ik ben woensdag lekker vrij!quote:Op maandag 20 januari 2020 16:20 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Als ik vanavond thuis ben doe ik met je mee
Morgen dagje vrij genot
Ja het is niet gezellig op het Forum!quote:Op maandag 20 januari 2020 16:17 schreef GGMM het volgende:
Dit topic maakt mij erg droevig.
Waarom is iedereen zo gemeen tegen elkaar vandaag.
[ afbeelding ]
Lekker gozert!quote:
Denk wel dat dat het wordt, ja.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:24 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Lekker gozert!
Wat heb je op de planning staan? Of wordt het de hele dag FOK!ken en fappen?
Treed dan zelf op als mod.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:17 schreef GGMM het volgende:
Dit topic maakt mij erg droevig.
Waarom is iedereen zo gemeen tegen elkaar vandaag.
[ afbeelding ]
GGMM is geen mod.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:31 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Treed dan zelf op als mod.
Het verschil tussen een FA en een moderator niet wetenquote:Op maandag 20 januari 2020 16:31 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Inderdaad, René. Ontzettend luie dikke big!quote:Op maandag 20 januari 2020 16:31 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
No one likes us, we don't care.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:34 schreef pferdfahrer het volgende:
VBL is dan ook het afvoerputje van FOK!
Ik heb je notabene beschermd in dit topic. Stank voor dank.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Het verschil tussen een FA en een moderator niet weten
Is wel wat voor jou, veel plezierquote:
Je bent zelf veel plezierquote:Op maandag 20 januari 2020 16:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Is wel wat voor jou, veel plezier
Jij bent wel èrg snel op je teentjes getrapt.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:43 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik heb je notabene beschermd in dit topic. Stank voor dank.
Ben viesmad.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:58 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Jij bent wel èrg snel op je teentjes getrapt.
Aldus Haags_kwartiertje die zonet resultaten uit het verleden postte.quote:Op maandag 20 januari 2020 15:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |