Nee, was nog niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:15 schreef koffieleuk het volgende:
@:ijs_beer is deze al gereekst? Ik denk dat het misschien wel nodig is
Ja, wel eens. Niet alles is mijn smaak hier, maar het is wel wat gedurfderquote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:20 schreef Momo het volgende:
In vergelijking met Australi is dit zoveel meer music first
quote:
In Australie compenseren ze de middelmatige muziek en zang met stagingsquote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, wel eens. Niet alles is mijn smaak hier, maar het is wel wat gedurfder
Weet niet of dit een hint van jou is, maar Tina Karol zei net ook dat de staging beter moetquote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:23 schreef Momo het volgende:
[..]
In Australie compenseren ze de middelmatige muziek en zang met stagings
twitter:ESCKAZ twitterde op zaterdag 08-02-2020 om 19:19:51#Eurovision #Ukraine Serhiy says Krut's mother was collecting money for her marriage celebration, but decided to spend it on the Eurovision participation instead, she bought her music instrument - bandura. reageer retweet
Verka vond het geld goed besteedquote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:25 schreef Nashipeer het volgende:
twitter:ESCKAZ twitterde op zaterdag 08-02-2020 om 19:19:51#Eurovision #Ukraine Serhiy says Krut's mother was collecting money for her marriage celebration, but decided to spend it on the Eurovision participation instead, she bought her music instrument - bandura. reageer retweet
Go-A of die vorige nog?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:27 schreef Momo het volgende:
Deze vond ik dus beste klinken op de plaat
Oh banduraquote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:19 schreef grazz het volgende:
Die harp is het enige dat ik er goed aan vind.
Wholesomequote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:28 schreef Nashipeer het volgende:
Ik hoop dat ze een carriere opbouwt mbv het instrument want dat is wel een heel lief gebaar van haar moeder om te investeren in haar droom
Je bent niet de enige. Zag deze in heel veel Youtube lijstjes bovenaanquote:
Zeker!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:28 schreef Nashipeer het volgende:
Ik hoop dat ze een carriere opbouwt mbv het instrument want dat is wel een heel lief gebaar van haar moeder om te investeren in haar droom
Net uitgekookt, geen idee welk optreden dit was.quote:
Nee, maar de muziek vind ik wel goedquote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:30 schreef lashatumbai het volgende:
Ok. De lead zangeres is niet heel fijn om naar te luisteren en naar te kijken.
Goed ideequote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:33 schreef grazz het volgende:
[..]
Nu wil ik ook vanuit bad NF's kijken
Ik heb het afgelopen uur Vidbir in bad gekekenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:33 schreef grazz het volgende:
[..]
Nu wil ik ook vanuit bad NF's kijken
En daarna graag in de koelkast van Jerry Heil.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |