Die tweedequote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kan jij Oekraïens of volg je iets op Twitter ofzo?
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:23 schreef koffieleuk het volgende:
Mocht er iemand nog een scherm naast kunnen hebben, dit twitteraccount vertaalt bijna alles wat er gezegd wordt.
https://twitter.com/ESCKAZ
Nee, niet van de twee liedjes, wel het Vidbirmuziekje zelf.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:49 schreef Cee het volgende:
Hebben jullie nu ook continu herhaling van de twee liedjes?
Ik zag de hele tijd een herhaling van het intro, maar zag wel mensen op twitter die dat inderdaad ook haddenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:49 schreef Cee het volgende:
Kijk je trouwens via Youtube? Of is er nog een andere stream?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:49 schreef Cee het volgende:
Oh dat had ik even gemistquote:
Ja, dat zoemt nu nog steeds na in mijn hoofdquote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:50 schreef grazz het volgende:
[..]
Nee, niet van de twee liedjes, wel het Vidbirmuziekje zelf.
YouTube, en dan doorcasten naar mijn tv want dit soort dingen moeten op een zo groot mogelijk scherm gezien worden.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:51 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Kijk je trouwens via Youtube? Of is er nog een andere stream?
Ik heb het geluid maar ff uitgezetquote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, dat zoemt nu nog steeds na in mijn hoofd
Presentator is nu weer gaan pratenquote:
TV is bij mij helaas bezet, misschien kan ik dat later nog doen. Goed idee!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:55 schreef Cee het volgende:
[..]
YouTube, en dan doorcasten naar mijn tv want dit soort dingen moeten op een zo groot mogelijk scherm gezien worden.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |