kippensoep maar dan een soort maaltijd soep. Ook voor morgen om naar m'n ouders mee te nemen.quote:
quote:Op zondag 19 januari 2020 17:16 schreef ToT het volgende:
Hier wordt er een vis in de pan gepleurd. Makreel.
Met kippenpoten erin?quote:Op zondag 19 januari 2020 17:15 schreef engine het volgende:
[..]
kippensoep maar dan een soort maaltijd soep. Ook voor morgen om naar m'n ouders mee te nemen.
Twee kippenbouten inderdaadquote:
Jij hebt ik weet niet wat voor een enge beesten naar binnengewerkt , en dan vind je de huidjes van een vis glibberig ?quote:Op zondag 19 januari 2020 17:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Is idd lekker, maar ik vind de huid altijd zo glibberig.
Ik was een keer op date in China. Zij zou het bestellen wel doen.. Wat ik dan lekker vond? Euh ja kip... Komt er z'n bord pootjesquote:Op zondag 19 januari 2020 17:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier worden er soms échte kippenpootjes (voetjes) gegeten!
Heb dat bulgur ff opgezocht maar heb het niet zo op die net niet rijst productenquote:Op zondag 19 januari 2020 17:33 schreef puzziepie het volgende:
Ik ga zo bulgur maken .lekker met kip, feta en sla
Ik ken alleen de filet ervan. Ik heb het nooit zo met huid, tenzij het haring is.quote:Op zondag 19 januari 2020 17:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Is idd lekker, maar ik vind de huid altijd zo glibberig.
Niet echt. Kook die net zolang mee tot je het bot uit de pan kunt vissen.quote:
Heerlijk!! Geleerd van mijn schoondochter en maak het regelmatig .quote:Op zondag 19 januari 2020 17:38 schreef engine het volgende:
[..]
Heb dat bulgur ff opgezocht maar heb het niet zo op die net niet rijst producten
Ieder z'n dingquote:Op zondag 19 januari 2020 17:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heerlijk!! Geleerd van mijn schoondochter en maak het regelmatig .
Deze keer is het lekker gebakken; geen glibberigheid!quote:Op zondag 19 januari 2020 17:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij hebt ik weet niet wat voor een enge beesten naar binnengewerkt , en dan vind je de huidjes van een vis glibberig ?![]()
![]()
Grapjas![]()
quote:Op zondag 19 januari 2020 17:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ik was een keer op date in China. Zij zou het bestellen wel doen.. Wat ik dan lekker vond? Euh ja kip... Komt er z'n bord pootjeswel geprobeerd, niks aan.
Haha thanks!quote:Op zondag 19 januari 2020 17:37 schreef dud0r het volgende:
Ik heb straks risotto met champignons.
@:tot had je gezien dat Masha S3 op Netflix staat?
We kopen af en toe een lading van die beesten op de markt en pleuren ze in de vriezer.quote:Op zondag 19 januari 2020 17:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik ken alleen de filet ervan. Ik heb het nooit zo met huid, tenzij het haring is.
quote:Op zondag 19 januari 2020 17:42 schreef engine het volgende:
[..]
Niet echt. Kook die net zolang mee tot je het bot uit de pan kunt vissen.
Je kan ze ook ergens vers vangenquote:Op zondag 19 januari 2020 17:51 schreef ToT het volgende:
[..]
We kopen af en toe een lading van die beesten op de markt en pleuren ze in de vriezer.
Tamarinde gebruik ik ook wel , maar de vis is dus lekkerquote:Op zondag 19 januari 2020 17:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze keer is het lekker gebakken; geen glibberigheid!
Normaal maakt ze een "poor man's dish" met tamarinde enzo. Ook ERG lekker, maar dan wordt de huid dus glibberig.
Ja ze maakt het normaal in een tamarindesoepje klaar. Smaakt verdomd goed!quote:Op zondag 19 januari 2020 18:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tamarinde gebruik ik ook wel , maar de vis is dus lekker
Klinkt ook verdomde goedquote:Op zondag 19 januari 2020 18:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ze maakt het normaal in een tamarindesoepje klaar. Smaakt verdomd goed!
Doe maar!!quote:Op zondag 19 januari 2020 18:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan wel ff navragen wat er allemaal precies in gaat.
Heb het nu op staanquote:Op zondag 19 januari 2020 17:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha thanks!
Nee niet gezien; we hebben hier geen Netflix.
Haha alright!quote:
Klopt. Blijft leuk.quote:Op zondag 19 januari 2020 18:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha alright!
Het is zo gortdroog he!Compleet over the top, maar toch ook weer heel herkenbaar!
OMGquote:Op zondag 19 januari 2020 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]Masha!
Gebaseerd op een echt meisje!
[ afbeelding ]
Yupyup!quote:
Snap ikquote:Op zondag 19 januari 2020 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Yupyup!
Het dochtertje van vrienden was er super dol op en laatst heb ik het een keer opgezocht voor mini-ToT.
Die vindt een paar afleveringen wel leuk, maar hij vind liedjes met dansjes wel leuker.
Heroďne?quote:
Klopt. Beer was ziek. De Nederlandse stem is beter te doen dan de Engelse.quote:Op zondag 19 januari 2020 18:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij had die beer een griepje of zo.
Owhquote:Op zondag 19 januari 2020 18:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij had die beer een griepje of zo.
Laatst voor het eerst naar de KFC gegaan, maar ik vind het maar een smakeloze vette hap!quote:Op zondag 19 januari 2020 18:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zo, ook weer terug op het nest. KFC in mijn mik en zo lekker lang uit. Morgen weer aan de bak
Ah, ik had al zitten zoeken naar de Nederlandse versie op Youtube, maar ik kreeg toen toch nog de Engelse.quote:Op zondag 19 januari 2020 18:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klopt. Beer was ziek. De Nederlandse stem is beter te doen dan de Engelse.
quote:Op zondag 19 januari 2020 18:57 schreef engine het volgende:
[..]
Owh
Heb dat een keer bij een vriend mogen aanschouwen![]()
Heb nog ergens een foto hoe een andere maat de watjes op z'n kont vast moet houden
Wow bijna een KFC in Emmen.quote:Op zondag 19 januari 2020 18:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zo, ook weer terug op het nest. KFC in mijn mik en zo lekker lang uit. Morgen weer aan de bak
Ik had de hotwings. Op zich wel lekker op zijn tijdquote:Op zondag 19 januari 2020 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Laatst voor het eerst naar de KFC gegaan, maar ik vind het maar een smakeloze vette hap!
Moet je toch Netflix nemenquote:Op zondag 19 januari 2020 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, ik had al zitten zoeken naar de Nederlandse versie op Youtube, maar ik kreeg toen toch nog de Engelse.
Ja maar echt hoor maar komt wel op een kutplek..quote:Op zondag 19 januari 2020 19:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
In Emmen nota beneWerd wel tijd trouwens.
Waren op vakantie in Bulgarije en hij was echt goed ziek. Dus naar de huisarts daar en hij moest drie spuitjes in z'n kontquote:
Jah dat hadden wij ook gehoord!quote:
Dichtbij? Waar woon je danquote:Op zondag 19 januari 2020 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Jah dat hadden wij ook gehoord!Is wel dichtbij, maar we hebben sowieso te veel kip gegeten de laatste tijd!
Effe opgezocht. Wat een on-plekquote:Op zondag 19 januari 2020 19:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar echt hoor maar komt wel op een kutplek..
Uhuhuquote:Op zondag 19 januari 2020 18:57 schreef engine het volgende:
[..]
Owh
Heb dat een keer bij een vriend mogen aanschouwen![]()
Heb nog ergens een foto hoe een andere maat de watjes op z'n kont vast moet houden
Ja ik weet gewoon dat ik daar dus nooit ga komen he want heb geen auto en woon ook niet dichtbij ofzo (niemand echt op die plek maar oke).quote:Op zondag 19 januari 2020 19:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Effe opgezocht. Wat een on-plekBouw dan gewoon niet
Wat dan?quote:Op zondag 19 januari 2020 19:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Effe opgezocht. Wat een on-plekBouw dan gewoon niet
quote:Op zondag 19 januari 2020 19:07 schreef Amarantha het volgende:
En ik ga toch niet de hele fucking rondweg fietsen voor een beetje kip. DOE NORMAAL.
Ja sorry hoor maar ALTIJD als ik dat moet dan heb ik wind tegen en haat ik mijn leven zo hard.quote:
Komt ook geen hontquote:Op zondag 19 januari 2020 19:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik weet gewoon dat ik daar dus nooit ga komen he want heb geen auto en woon ook niet dichtbij ofzo (niemand echt op die plek maar oke).
Komt geen hont. Misschien een onverlaat op de fietsquote:
quote:Op zondag 19 januari 2020 19:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja sorry hoor maar ALTIJD als ik dat moet dan heb ik wind tegen en haat ik mijn leven zo hard.
Fietsers komen er amper denk ik ja, of misschien mensen die naar Rietlanden moeten want dan kom je er wel langs.quote:Op zondag 19 januari 2020 19:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Komt ook geen hontJa mensen met de auto van de ringweg misschien.
[..]
Komt geen hont. Misschien een onverlaat op de fiets
[..]
Ja sorry hoor maar ALTIJD als ik dat moet dan heb ik wind tegen en haat ik mijn leven zo hard.
En moet ik ook nog allemaal heuveltjes op met wind tegen. Nee daar zijn longen niet voor gemaakt hoor.quote:
[..]
Dit ^quote:
Minder roken?quote:Op zondag 19 januari 2020 19:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En moet ik ook nog allemaal heuveltjes op met wind tegen. Nee daar zijn longen niet voor gemaakt hoor.
Dat is wel relaxed ja.quote:Op zondag 19 januari 2020 19:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[..]
Dit ^
Ben ik blij dat ik nu op Westerhaven woonKFC is mijn buurman
Is een idee. Of gewoon niet meer zo'n ellendig fietspad fietsen. Heb in principe niet zoveel moeite met lange afstanden fietsen maar wel als ik alleen maar een open stuk heb 10 km ofzo met wind tegen.quote:
Heb wel versnellingen. Dat scheelt veel. Op m'n andere fiets heb ik dat niet en dat is echt niet te doen wind tegen.quote:Op zondag 19 januari 2020 19:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is een idee. Of gewoon niet meer zo'n ellendig fietspad fietsen. Heb in principe niet zoveel moeite met lange afstanden fietsen maar wel als ik alleen maar een open stuk heb 10 km ofzo met wind tegen.
quote:Op zondag 19 januari 2020 19:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Of de regen recht in je smoel. Moet je zoals ik een bril hebben. Ge-fucking-weldig.![]()
Ik heb nu weer een fiets met versnellingen maar gebruik dat nooit.quote:Op zondag 19 januari 2020 19:15 schreef engine het volgende:
[..]
Heb wel versnellingen. Dat scheelt veel. Op m'n andere fiets heb ik dat niet en dat is echt niet te doen wind tegen.
quote:Op zondag 19 januari 2020 19:17 schreef ToT het volgende:
Mevrouw ToT probeert een kinderliedje voor mini-ToT te zingen.
"Poesje nauw!"
- "Uh honey? You just sang 'Tight pussy'. "
idd!quote:Op zondag 19 januari 2020 19:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]hahaha heeft geen flauw idee wat ze zong
quote:Op zondag 19 januari 2020 19:17 schreef ToT het volgende:
"Poesje nauw!"
Misschien wel handig voordat mini ToT het ergens gaat staan blčrenquote:Op zondag 19 januari 2020 19:27 schreef ToT het volgende:
En ze zong het net weer!
Toch maar ff uitgelegd hoe de tekst echt gaat!
quote:Op zondag 19 januari 2020 19:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Misschien wel handig voordat mini ToT het ergens gaat staan blčren
Gekomen !!!quote:Op zondag 19 januari 2020 19:17 schreef ToT het volgende:
"Poesje nauw!"
quote:
Geen rukquote:
Misschien nog wat meer eelt kwekenquote:Op zondag 19 januari 2020 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Zijn geslacht is nog nooit door een ander aangeraakt geweest, dus tja....
Goed werk heeft tijd nodig?quote:
Rukken met schuurpapier korrel 80 in de klauwen?quote:Op zondag 19 januari 2020 19:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Misschien nog wat meer eelt kweken
Nou ja , is wel leuk toch?quote:
Ik denk dat er bij die laatste optie weinig pener overblijftquote:Op zondag 19 januari 2020 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Rukken met schuurpapier korrel 80 in de klauwen?
Laten pijpen door een ijsbeer?
Joh!quote:Op zondag 19 januari 2020 19:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat er bij die laatste optie weinig pener overblijft![]()
Bij die eerste wss ook , als je maar lang genoeg schuurt
Eensquote:Op zondag 19 januari 2020 19:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou ja , is wel leuk toch?
Maar met quicky is ook niets mis
GEKOMEN!!quote:Op zondag 19 januari 2020 19:56 schreef engine het volgende:
TALK: ‘SCHUREN, HOE MOET DAT?’
https://www.girlz.nl/liefde-sex/schuren-hoe-moet-dat-girlz-talk/
Dan ben je nog steeds maagd hequote:Op zondag 19 januari 2020 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]En maar blijven volhouden dat hij nog maagd is, terwijl hij al 273 verschillende plassers in zijn bips heeft gehad!
Tieners mogen niet meer 'schuren' in discoquote:
Dat is toch bubbling of twerking oid?quote:Op zondag 19 januari 2020 20:00 schreef engine het volgende:
[..]
Tieners mogen niet meer 'schuren' in disco
https://www.ad.nl/rotterd(...)n-in-disco~afc819ad/
Deze is nog mooier
Doet me denken aan de oude Breakout vragenquote:Op zondag 19 januari 2020 19:56 schreef engine het volgende:
TALK: ‘SCHUREN, HOE MOET DAT?’
https://www.girlz.nl/liefde-sex/schuren-hoe-moet-dat-girlz-talk/
Ja maar bij schuren moeten er lichaamsdelen tegen elkaar gewreven worden. Dat is voor twerking of bubbling niet nodigquote:Op zondag 19 januari 2020 20:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is toch bubbling of twerking oid?
Spannende tijdenquote:Op zondag 19 januari 2020 20:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Doet me denken aan de oude Breakout vragen
Fappen op de neckermanquote:Op zondag 19 januari 2020 20:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Doet me denken aan de oude Breakout vragen
Nee dat kloptquote:Op zondag 19 januari 2020 20:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar bij schuren moeten er lichaamsdelen tegen elkaar gewreven worden. Dat is voor twerking of bubbling niet nodig
[..]
Spannende tijden
Vreselijk jaquote:Op zondag 19 januari 2020 20:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Of een ouwe Wehkamp, waarin "gezichtsmassagestaven" stonden!
Ja!! Ik zie zie die foto's weer voor mequote:Op zondag 19 januari 2020 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Allemaal neutraal wit, met ribbeltjes of een knik er in enzo!
quote:Op zondag 19 januari 2020 20:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja!! Ik zie zie die foto's weer voor me![]()
Beelddenken
Godverr ja!! Om te janken waren die foto'squote:Op zondag 19 januari 2020 20:21 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
En dan steeds met zo'n gemaakte glimlach er bij terwijl ze zo'n ding langs het gezicht omhoog hielden!
quote:Op zondag 19 januari 2020 20:21 schreef puzziepie het volgende:
Gelukkig kunnen we tegenwoordig alles gewoon bij het naampje noemen en bestellen op het web
Hatsee![]()
Owquote:Op zondag 19 januari 2020 20:22 schreef ToT het volgende:
[..]Force feedback controllers voor de Xbox idd!
quote:Op zondag 19 januari 2020 20:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ow![]()
Of tunnels voor in den oortjens![]()
Heb van de week een hele bestelling gedaan![]()
Wel bij alie natuurlijkquote:
quote:Op zondag 19 januari 2020 20:25 schreef ToT het volgende:
Als kind keek ik altijd naar de speelgoed natuurlijk, en ze hadden echt altijd, ALTIJD een elektrische auto (waar je in kon zitten) er in staan die ALTIJD in de aanbieding was van fl 500,- voor fl 300,-.Leuk, zo'n permanente aanbieding met vaste prijs!
@IJsbeer je wordt geroepen, @ToT wilt jouquote:Op zondag 19 januari 2020 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Rukken met schuurpapier korrel 80 in de klauwen?
Laten pijpen door een ijsbeer?
Welke kleur gaat het worden?quote:Op zondag 19 januari 2020 20:47 schreef puzziepie het volgende:
Nageltjes weer helemaal mooi schoon , kan ik ze weer een kleurtje geven
quote:Op zondag 19 januari 2020 20:47 schreef stokj het volgende:
[..]
@:ijsbeer je wordt geroepen, @:Tot wilt jou![]()
![]()
Interessantquote:
Wilquote:Op zondag 19 januari 2020 20:47 schreef stokj het volgende:
[..]
@:ijsbeer je wordt geroepen, @:Tot wilt jou![]()
![]()
Neequote:
quote:Op maandag 20 januari 2020 04:54 schreef sp3c het volgende:
niet zo koud ook
al zit ik wel mooie scheten te laten atm dus mijn steentjes aan het opwarmen der aarde zijn ook weer bijgedragen
Ok.quote:Op maandag 20 januari 2020 04:58 schreef sp3c het volgende:
ja hoor gaat weer helemaal prima
met jou?
Ghehequote:Op maandag 20 januari 2020 05:04 schreef sp3c het volgende:
terecht
die mensen die nu nog gaan zijn wel echte echt heldenbazen, dan heb je echt geen klote te doen
Werkzequote:Op maandag 20 januari 2020 05:05 schreef sp3c het volgende:
dacht eigenlijk dat ik in het dode topic spel topic zat maar goed
ik ga op pad
Ik heb er het hele weekend voor moeten bikkelen.quote:
Haagse boksquote:
Fijne dag gab, ik zit alweer op kantoorquote:Op maandag 20 januari 2020 07:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb er het hele weekend voor moeten bikkelen.
Omdat mensen het soms even allemaal niet snappen of tijd teveel hebben?quote:Op maandag 20 januari 2020 07:11 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Haagse boks
[..]
Fijne dag gab, ik zit alweer op kantoorgvd, waarom sturen mensen zoveel kul mailtjes
Ja echt man, cc-tjes van lik mn versie, en zooi waar ik dus echt hélemaal níks mee kanquote:Op maandag 20 januari 2020 07:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omdat mensen het soms even allemaal niet snappen of tijd teveel hebben?
Gewoon in de lijst met automatisch beantwoorden flikkeren en altijd "bedankt Henk, doen we niets mee!" laten antwoorden.quote:Op maandag 20 januari 2020 07:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja echt man, cc-tjes van lik mn versie, en zooi waar ik dus echt hélemaal níks mee kan
Mwah......nog even opstarten.....quote:Op maandag 20 januari 2020 07:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ook weer klaar voor een dag werken laiverd ?
vind je leuk hč......als je zelf je bedje weer in magquote:Op maandag 20 januari 2020 07:54 schreef DerRabbit het volgende:
Ah, er begint zich steeds meer werkvolk te tonen
Zet 'm op ! Effe doorbijten en het is alweer bijna weekendquote:Op maandag 20 januari 2020 07:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Mwah......nog even opstarten.....
De beste stuurlui liggen in hun nestquote:Op maandag 20 januari 2020 07:54 schreef DerRabbit het volgende:
Ah, er begint zich steeds meer werkvolk te tonen
Jeezquote:Op maandag 20 januari 2020 07:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zet 'm op ! Effe doorbijten en het is alweer bijna weekend
Beetje leedvermaak mag wel na 3 dagen voor 6 in de ochtend op te moeten staanquote:Op maandag 20 januari 2020 07:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
vind je leuk hč......als je zelf je bedje weer in mag
Deze man weetquote:Op maandag 20 januari 2020 07:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
De beste stuurlui liggen in hun nest![]()
Man man man. Haags staat zes dagen in de week voor zes uur opquote:Op maandag 20 januari 2020 08:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beetje leedvermaak mag wel na 3 dagen voor 6 in de ochtend op te moeten staan
Ja zeker, neem het mee naar het MT gesprekquote:Op maandag 20 januari 2020 08:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze man weet![]()
Heb je mijn mailtje wel al gelezen ondertussen?
Je moet het maar leuk vinden.quote:Op maandag 20 januari 2020 08:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Man man man. Haags staat zes dagen in de week voor zes uur op
Truequote:Op maandag 20 januari 2020 08:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Man man man. Haags staat zes dagen in de week voor zes uur op
Nee. Ik ben helemaal klaar met die jankbal. Hij kan geen gesprek voeren, loopt alleen maar te janken en als die dat niet doet voegt hij niks toe met onzinnige woorden spam.quote:Op maandag 20 januari 2020 09:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga eens die 1e plek terug veroveren
Niks mis met vroeg opstaan.quote:
Dan moeten er wel een paar gaan terugkomen anders loopt het (hihaho) dood.quote:Op maandag 20 januari 2020 09:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Ik ben helemaal klaar met die jankbal. Hij kan geen gesprek voeren, loopt alleen maar te janken en als die dat niet doet voegt hij niks toe met onzinnige woorden spam.
Ik ga wel weer meedoen als het leuk is om te strijden.
[..]
Niks mis met vroeg opstaan.
Goedemorgenquote:
Mogguhquote:
Komt vanzelf weerquote:Op maandag 20 januari 2020 09:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan moeten er wel een paar gaan terugkomen anders loopt het (hihaho) dood.
Denk het. Misschien doe ik binnenkort wel weer mee. Maar of dat de sfeer ten goede komt...quote:
Dat schijnt, nog niet buiten geweestquote:
Jij mag ook wel een keer voor de winst gaan.quote:Op maandag 20 januari 2020 09:21 schreef engine het volgende:
[..]
Dat schijnt, nog niet buiten geweest
Mistig hier.
Ik ook niet ,zit te wachten op een beetje warmte van de cvquote:Op maandag 20 januari 2020 09:21 schreef engine het volgende:
[..]
Dat schijnt, nog niet buiten geweest
Mistig hier.
Ik had al zo'n vaag vermoedenquote:
Nah niet zo'n zin inquote:Op maandag 20 januari 2020 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij mag ook wel een keer voor de winst gaan.
Was vannacht al een keer wakker dus die stond hier al aanquote:Op maandag 20 januari 2020 09:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook niet ,zit te wachten op een beetje warmte van de cv
Houdt het interessantquote:Op maandag 20 januari 2020 09:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vaag vermoeden![]()
Dit spel schijnt nogal verslavend te werken geloof ik . Al dat geruzie erom snap ik niet
Jij bent te fanatiek. Zelfs als je gewoon normaal post daar win je nog.quote:Op maandag 20 januari 2020 09:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk het. Misschien doe ik binnenkort wel weer mee. Maar of dat de sfeer ten goede komt...
Nee jij nietquote:
Haha is dat zo?quote:Op maandag 20 januari 2020 09:26 schreef engine het volgende:
[..]
Was vannacht al een keer wakker dus die stond hier al aan
[..]
Houdt het interessant
quote:Op maandag 20 januari 2020 09:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij bent te fanatiek. Zelfs als je gewoon normaal post daar win je nog.
[..]
Nee jij niet
Laat maar weten als je je een keer wil afreagerenquote:Op maandag 20 januari 2020 09:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Haha is dat zo?
Is ook eigenlijk onzin wat ik zeg , ik maak zelf soms ook graag ruzie![]()
Hier eerste bak koffie van deze weekquote:Op maandag 20 januari 2020 09:30 schreef puzziepie het volgende:
2e bak koffie en wakker worden met ochtendgym op de tv ...die mag wel weer uit
quote:Op maandag 20 januari 2020 09:30 schreef engine het volgende:
[..]
Laat maar weten als je je een keer wil afreageren
Goedemorgen Konijnquote:Op maandag 20 januari 2020 09:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier eerste bak koffie van deze week
Niet nu meteen. Nog te vroeg.quote:
Korte broekquote:Op maandag 20 januari 2020 09:37 schreef dud0r het volgende:
Gisteren heb ik de halve dag in de dierentuin gelopen.
Was prima weer. Er liep zelfs iemand in z'n korte broek en T-shirt.
Gister was nog best prima weertje.quote:Op maandag 20 januari 2020 09:37 schreef dud0r het volgende:
Gisteren heb ik de halve dag in de dierentuin gelopen.
Was prima weer. Er liep zelfs iemand in z'n korte broek en T-shirt.
Ik heb het niet snel koud maar dat gaat mij ook te ver.quote:
Ruzie is ook een verkeerd woord denk ikquote:
Sinds ik de laatste maanden nogal schommel in bloedwaarden heb ik het sneller koud dan voorheenquote:Op maandag 20 januari 2020 09:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb het niet snel koud maar dat gaat mij ook te ver.
Ik heb het deze winter ook kouder dan normaal, maar dat kan er ook aan liggen dat ik nu in het hoge noorden woon met meer wind.quote:Op maandag 20 januari 2020 09:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Sinds ik de laatste maanden nogal schommel in bloedwaarden heb ik het sneller koud dan voorheen
Dat is wel klote.quote:Op maandag 20 januari 2020 09:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Sinds ik de laatste maanden nogal schommel in bloedwaarden heb ik het sneller koud dan voorheen
Je woont nu in het hoge noorden?quote:Op maandag 20 januari 2020 09:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb het deze winter ook kouder dan normaal, maar dat kan er ook aan liggen dat ik nu in het hoge noorden woon met meer wind.
Niet helemaal het hoge noorden, maar wel een stuk noordelijker dan Limbabwequote:Op maandag 20 januari 2020 09:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je woont nu in het hoge noorden?![]()
![]()
Mja in Limbabwe schijnt de temperatuur vaak wat hoger te zijn
Ah!! Ik schrok alquote:Op maandag 20 januari 2020 09:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet helemaal het hoge noorden, maar wel een stuk noordelijker dan Limbabwe
Rotterdam toch?quote:Op maandag 20 januari 2020 09:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet helemaal het hoge noorden, maar wel een stuk noordelijker dan Limbabwe
Wel in de buurt van Rotterdamquote:
Positief ? Denk ikquote:
Voor en nadelen. Je kan niet alles hebben in het leven helaas.quote:Op maandag 20 januari 2020 10:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Positief ? Denk ik![]()
![]()
Nee hoor maar minder wind en een warmere temperatuur is wel prettiger
Koudquote:
Klopt,... hoe je daar mee omgaat is belangrijkerquote:Op maandag 20 januari 2020 10:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor en nadelen. Je kan niet alles hebben in het leven helaas.
Ah zonde!quote:Op maandag 20 januari 2020 10:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Koud![]()
![]()
Ik was het lopen weer voorzichtig op aan het pakken , maar de wandelschoenen die ik vorig jaar heb gekocht wegen zo zwaar ..spierpijn in de benen![]()
Als het wat warmer wordt ga ik weer gewoon met mijn oude sportschoenen lopen , die zijn tenminste niet zo zwaar aan de voetjens
Precies!quote:Op maandag 20 januari 2020 10:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klopt,... hoe je daar mee omgaat is belangrijker
Ik loop nu wat kleinere rondjesquote:Op maandag 20 januari 2020 10:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah zonde!
Misschien dat je na een tijdje op de sportschoenen gelopen te hebben de wandelschoenen alsnog aan kan, omdat je spieren er meer gewend aan geraakt zijn?
Hmmmz daar heb je een goed puntquote:Op maandag 20 januari 2020 10:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Precies!
Dus nu gewoon even doorbikkelen en paar extra vesten kopen
Ik heb laatst een kussen van dik 20 jaar weggegooid en had een nieuwe gekocht.quote:Op maandag 20 januari 2020 10:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik loop nu wat kleinere rondjes![]()
Zo loop ik ze tegelijkertijd ook hopelijk beter uit .
Maar het is net als met mijn nieuwe fiets: ik loop lekkerder met mijn oude afgetrapte sportschoenen![]()
Dat is altijd zo met schoenenquote:Op maandag 20 januari 2020 10:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik loop nu wat kleinere rondjes![]()
Zo loop ik ze tegelijkertijd ook hopelijk beter uit .
Maar het is net als met mijn nieuwe fiets: ik loop lekkerder met mijn oude afgetrapte sportschoenen![]()
quote:Op maandag 20 januari 2020 10:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb laatst een kussen van dik 20 jaar weggegooid en had een nieuwe gekocht.Geen succes!
Je hebt een kussen 20 jaar gehad?quote:Op maandag 20 januari 2020 10:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb laatst een kussen van dik 20 jaar weggegooid en had een nieuwe gekocht.Geen succes!
Boekwijtdoppen!quote:
Irritant is datquote:
Dat is idd balen als je daar die anderen voor hebt weg gedonderdquote:Op maandag 20 januari 2020 10:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Boekwijtdoppen!![]()
Dit was er zo eentje van TelSell wat toentertijd veel goedkoper bij Blokker verkocht werd.
Perfecte grootte, perfecte dikte, perfecte hardheid!
Ik heb vaker boekwijtdoppenkussens (en andere kussens) gekocht sindsdien, maar het was allemaal crap!
Nu vond ik online een Sobakawa kussen (en die oude was dat ook), dus ik denk: meteen doen!
Ja, deze is breder, dikker en korter en ligt gewoon kut.
Wel een voordeel: het heeft een rits dus kun je een deel van de vulling er uit halen om hem dunner te maken, dus dat ga ik wel proberen, maar het is toch anders dan wat ik gewend ben.
Haha nou de boekwijtdoppen in de oude waren echt zo verpulverd en uiteraard in de loop der jaren zo vaak nat geweest van zweet dat ik dacht dat het één klomp schimmel zou zijn.quote:Op maandag 20 januari 2020 10:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is idd balen als je daar die anderen voor hebt weg gedonderd![]()
Daarom gooi ik mijn oude dingen ook niet weg![]()
Al heb ik nog weinig steun qua lopen , maar toch
Wahahaquote:Op maandag 20 januari 2020 10:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha nou de boekwijtdoppen in de oude waren echt zo verpulverd en uiteraard in de loop der jaren zo vaak nat geweest van zweet dat ik dacht dat het één klomp schimmel zou zijn.
Bij het weggooien heb ik hem uit nieuwsgierigheid open geknipt en die verpulverde zooi zag er eigenlijk nog super schoon uit!Had dus misschien nog een jaartje of 20 mee kunnen gaan?
Teveel geneukt?quote:
Ja en mini-ToT slaapt wel eens tussen ons in, en ik was bang dat ALS er schimmel in zou zitten, dat die sporen misschien schadelijk voor zijn longetjes zouden kunnen zijn.quote:
awwwquote:Op maandag 20 januari 2020 10:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en mini-ToT slaapt wel eens tussen ons in, en ik was bang dat ALS er schimmel in zou zitten, dat die sporen misschien schadelijk voor zijn longetjes zouden kunnen zijn.![]()
![]()
Of dat het verpulverde zooi zo stoffig zou zijn dat hij dat zou kunnen inademen of zo.
Haha, nou nee; schimmel en babylongetjes horen gewoon niet samen te gaan!quote:Op maandag 20 januari 2020 10:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
awwwGaat dat niet een ietsie pietsie te ver ToT?
![]()
Nee dat is waar , maar bang zijn dat die stof van die schoenen in de longetjes van mini komen lijkt me wat te ver gezocht . Of sliep je met schoenen aan ?quote:Op maandag 20 januari 2020 10:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, nou nee; schimmel en babylongetjes horen gewoon niet samen te gaan!
Schoenen?quote:Op maandag 20 januari 2020 10:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee dat is waar , maar bang zijn dat die stof van die schoenen in de longetjes van mini komen lijkt me wat te ver gezocht . Of sliep je met schoenen aan ?
quote:Op maandag 20 januari 2020 10:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Whoops![]()
Ik zit nog in mijn schoenen verhaal
Jaquote:Op maandag 20 januari 2020 10:36 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
We hebben het hier over een kussen waar mini-ToT soms met zijn snuitje naast slaapt.
Ik heb van de zomer ook nieuwe sportschoenen gekocht van Asics, maar de oude zitten toch lekkerder en heb ik nog steeds niet weg gegooidquote:Op maandag 20 januari 2020 10:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Irritant is dat![]()
![]()
Ik heb prachtige nieuwe wandelschoenen gekocht
Nou ja prachtigEcht sexy zijn ze niet , goedkoop waren ze ook niet . Maar wel echte wandelschoenen.
Ik denk dat ik nog ff op zoek moet gaan naar wat lichtere schoenen , met een kek kleurtje en die lekker aan de voeten zitten .
Ik ga die oude van mij ook niet weggooienquote:Op maandag 20 januari 2020 10:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb van de zomer ook nieuwe sportschoenen gekocht van Asics, maar de oude zitten toch lekkerder en heb ik nog steeds niet weg gegooid
Misschien dat op de oude de "B" af gevallen was, en had je dus een verkeerd merk gekocht?quote:Op maandag 20 januari 2020 10:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb van de zomer ook nieuwe sportschoenen gekocht van Asics, maar de oude zitten toch lekkerder en heb ik nog steeds niet weg gegooid
Goed goed, al mijn afspraken voor de ochtend zijn geannuleerd. Dus ben nog thuis voordat ik ga reizen. Kan ik mooi wat dossiers wegwerken zodat ik het vanavond wat rustiger heb en ook een keer weer kan Netflixen ofzoquote:Op maandag 20 januari 2020 10:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Weer kut geslapen.
Hoestie daar?
En hee man!
Oude exemplaren hoef je idd niet altijd weg te gooien als je een nieuwe krijgt.quote:Op maandag 20 januari 2020 10:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ga die oude van mij ook niet weggooien
quote:Op maandag 20 januari 2020 10:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Oude exemplaren hoef je idd niet altijd weg te gooien als je een nieuwe krijgt.
Zou bij ons ook nogal lullig voor mini-ToT zijn als hij een broertje of zusje krijgt!
Okee dan!quote:Op maandag 20 januari 2020 10:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Goed goed, al mijn afspraken voor de ochtend zijn geannuleerd. Dus ben nog thuis voordat ik ga reizen. Kan ik mooi wat dossiers wegwerken zodat ik het vanavond wat rustiger heb en ook een keer weer kan Netflixen ofzo![]()
Heeft Blue Monday jou te pakken?
Phehehehequote:Op maandag 20 januari 2020 10:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien dat op de oude de "B" af gevallen was, en had je dus een verkeerd merk gekocht?
Reizen naar het werkpaleisquote:Op maandag 20 januari 2020 10:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan!
Reizen? Wat dan?
En ja, dat blue monday; ik zie er net een topic over. Beginnen dit soort fratsen nu ineens ook over te waaien vanuit Amerika?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |