SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOK
De ESF Top 2000 Playlist: A playlist featuring Creedence Clearwater Revival, Stevie Nicks, Prince, and others
![]()
Mwa, ik lees overal dat het later veel beter wordt.quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit wordt niks, ik durf het te voorspellen
Ja maar gemiddeld heeft het een 8.8 voor seizoen 1 en een 9.4 voor seizoen 5. Dus in die lijn moet voor jou seizoen 5 dan een 7.1 wordenquote:Op woensdag 15 januari 2020 19:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mwa, ik lees overal dat het later veel beter wordt.
S1 vond ik 6,5/10, dus dat wordt dan waarschijnlijk nog wel hoger
De enige serie waar ik ooit bij heb gehad dat ik met moeite de eerste afleveringen doorkwam, maar het alsnog later tof ben gaan vinden, was Sherlock. Ik dacht in het begin bijna 'ik laat dit gewoon voor wat het is'.quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zijn meer series waar je even doorheen moet.
Dat heb ik dus met House of Cards... moet steengoed zijn maar ik zit nog steeds vast in aflevering 1
Ja, dat heb ik ook wel met The Good Place. Ik kijk af en toe nog een aflevering maar ik vind toch dat het nu allemaal wat te veel herhaling wordt.quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
Er zijn ook wel wat luchtige series waar ik aan begonnen ben en soms wel 1 of 2 seizoenen met plezier van heb gekeken.
"The Good Place" is zo'n serie, leuk concept, was op een bepaald moment uitgewerkt voor mij maar evengoed wel een leuke serie.
Oh dat vond ik nog wel meevallen.quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:41 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind Breaking Bad ook alweer licht gedateerd, qua production value e.d., en daar ben ik best gevoelig voor. Dingen die nu worden gemaakt zijn alweer zoveel beter en mooier om te zien, daar kijk ik dan liever naar. Heb ik ook wel een beetje met films.
Als je daar gevoelig voor bent, snap ik het inderdaad welquote:Op woensdag 15 januari 2020 19:41 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind Breaking Bad ook alweer licht gedateerd, qua production value e.d., en daar ben ik best gevoelig voor. Dingen die nu worden gemaakt zijn alweer zoveel beter en mooier om te zien, daar kijk ik dan liever naar. Heb ik ook wel een beetje met films.
Ik had de film Robocop veel toffee gevonden als ik hem 10-15 jaar eerder gezien zou hebben. Zo ergens rond 2011 voor het eerst was het toch nietquote:Op woensdag 15 januari 2020 19:47 schreef Guanabana het volgende:
Maar het kan dus ook zijn dat ik er te laat aan begonnen ben en dat het iets gedateerd is voor mij ofzo. Als ik het bijvoorbeeld vergelijk met iets als Chernobyl (oke, heel iets anders, maar toch) vind ik Breaking Bad best... stoffig en knullig.
Maar goed, dat kan nog wel veranderen.
Vind die jonge gast ook zo gedateerd. Met zijn eeuwige mutsje en baggy broek.
quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:47 schreef Guanabana het volgende:
Maar het kan dus ook zijn dat ik er te laat aan begonnen ben en dat het iets gedateerd is voor mij ofzo. Als ik het bijvoorbeeld vergelijk met iets als Chernobyl (oke, heel iets anders, maar toch) vind ik Breaking Bad best... stoffig en knullig.
Ja ik op zich ook wel, als ik bijvoorbeeld bewust een oud(ere) film ga kijken, maar ik denk dat ik een beetje 'verwend' ben geraakt met wat er tegenwoordig allemaal gemaakt wordt. Ziet er allemaal zo mooi uit meestalquote:Op woensdag 15 januari 2020 19:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als je daar gevoelig voor bent, snap ik het inderdaad welZelf heb ik dat dan weer niet zo. Ik kan best makkelijk door gedateerdheid heen kijken en de film/serie in de context plaatsen.
Ik kan me dan wél weer ergeren als dat soort zaken voor de 'tijd' ook al gewoon knullig zijn.
Nou hier draagt hij in ieder geval dat stomme mutsje niet, maar vind het vooralsnog een sukkeltje hoor!quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik wat herken dan!Is alweer in 2008 dat ik daar was, maar herinner me het wel nog heel goed. En natuurlijk wel familiefoto's gezien in de jaren daarna
Staat die ook op Netflix?quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:47 schreef Guanabana het volgende:
Ja dat geldt voor veel van dat soort films wel. Zeker al die crap die in de 80's gemaakt is die toen helemaal de shit was en voor veel mensen nu jeugdsentiment. Met de ogen van nu kun je dat bijna niet meer goed vinden.quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik had de film Robocop veel toffee gevonden als ik hem 10-15 jaar eerder gezien zou hebben. Zo ergens rond 2011 voor het eerst was het toch niet
quote:
Jaa inderdaadquote:Op woensdag 15 januari 2020 19:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die actrice, niet normaal. Zat me elke keer weer te verbazen
quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou hier draagt hij in ieder geval dat stomme mutsje niet, maar vind het vooralsnog een sukkeltje hoor!
Lekkerquote:
Ja, ook een mooie seriequote:Op woensdag 15 januari 2020 19:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De enige serie waar ik ooit bij heb gehad dat ik met moeite de eerste afleveringen doorkwam, maar het alsnog later tof ben gaan vinden, was Sherlock. Ik dacht in het begin bijna 'ik laat dit gewoon voor wat het is'.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |