Thanks.quote:
Ik wil het niet wetenquote:
Jij hebt je schriftje.quote:
Dank je.quote:
De verbeterpunten, in alfabetische volgorde graag.quote:
B is van Beter even niet.quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2020 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Wie heeft er nou seks nodig als je ook kunt opruimen en organiseren?
Al een paar dagen maar thnx voor de info babequote:Op woensdag 15 januari 2020 16:53 schreef ChocoFan het volgende:
Ohw, heb er 1, zie net dat nikkie tutorials man was![]()
Dit verklaard wel waarom ze zo groot is.
Beter laat dan nooit.![]()
Wist @:TillyB dit al?
quote:Op woensdag 15 januari 2020 17:17 schreef Voxs het volgende:
@:ieniminimuis, niet Till, maar jij bent de influencerIk kocht er 8 ( lichtblauw, roze hadden ze nog maar 3 van) en heb er 5 gevuld en ga er nog meer halen. Ze zijn perfect!
Leugens! Tussen de tietenbounce-slomo's en afgunstige blikken door gebeurt er van allesquote:Op woensdag 15 januari 2020 17:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb niks gespoilerd er gebeurt ook amper wat
Jij ook hoorquote:Op woensdag 15 januari 2020 17:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij gaat 10 afleveringen kijken?Wat een commitment!
yall make me so proud 😭quote:Op woensdag 15 januari 2020 17:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
@:ieniminimuis ik heb er ook twee gekocht
quote:
Lijstjes gezeik.quote:
Ohw dagen. Dat valt nog mee dan bij mij. Ik zal is ff opzoeken hoe lang dat dan al bekend was. Geen idee eigenlijk.quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:55 schreef TillyB het volgende:
[..]bezemkast is altijd goed met of zonder gast
[..]
Al een paar dagen maar thnx voor de info babe
[..]
[..]
Leugens! Tussen de tietenbounce-slomo's en afgunstige blikken door gebeurt er van alles
[..]
Jij ook hoorals je nog niet hersendood bent bevonden halverwege
[..]
yall make me so proud 😭
Maandagmiddagquote:Op woensdag 15 januari 2020 18:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw dagen. Dat valt nog mee dan bij mij. Ik zal is ff opzoeken hoe lang dat dan al bekend was. Geen idee eigenlijk.
Uhh??quote:
Ik zit het net te lezen. Dan loop ik toch niet ver achter.quote:
Je weet iig nog waar je was toen je het nieuws hoordequote:Op woensdag 15 januari 2020 18:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zit het net te lezen. Dan loop ik toch niet ver achter.
Eén bierglasquote:
Dan moet je elke keer nieuwe kopen of heb jij daar kaboutertjes zitten die het dan doen.quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:59 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je weet iig nog waar je was toen je het nieuws hoorde
Man naar mijn hartquote:
Kappen gastquote:
quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De D is van ehm...
Nèh, laat ook deze maar.
quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat was omdat Deissy me voor was.
Ik zou wat geld overmaken, ze heeft het koud. Arm kindquote:
Die kans is aanwezig.quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:55 schreef TillyB het volgende:
Jij ook hoorals je nog niet hersendood bent bevonden halverwege
Soepsequote:
quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
[ afbeelding ]
Die stoel wil ik hebben
Is wel een lekkere volgens mij, wel zonder enthousiaste hond dan graag.quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
[ afbeelding ]
Die stoel wil ik hebben
Gatver, ik heb dat pas geprobeerd maar na 4 happen was ik er al klaar mee.quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gatver, ik heb dat pas geprobeerd maar na 4 happen was ik er al klaar mee.
zij is an het omziehen hoorquote:Op woensdag 15 januari 2020 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou wat geld overmaken, ze heeft het koud. Arm kind
Gelukkig maarquote:
Wat gruwelijkquote:
Best wel.quote:
Kap er mee Mario die trol wil niemand zienquote:
Dat is het niet.quote:
Beter post die loser hier, dat is niet zoveel schadequote:Op woensdag 15 januari 2020 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Beter post je het in het RLS Zadruga topic ...
Waarom als er een apart topic is voor die live stream in RLS?quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Beter post die loser hier, dat is niet zoveel schade
Weet ik niet, de mario die ik kende was leuker.quote:
loserquote:Op woensdag 15 januari 2020 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Beter post die loser hier, dat is niet zoveel schade
Ik kan haar geen ongelijk geven. Dat gedoe van je over wat in andere topics gebeurd.quote:
Ja sorry maar zo gedraag je jezelf.quote:
dit topic kenn ik niet?quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan nog Mario.. daarvoor is hier ook een Spapaars topic en dat weet je
man man ik heb en beeld van en mooie meisje gezeigt daacht jullie vind leukquote:Op woensdag 15 januari 2020 19:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan haar geen ongelijk geven. Dat gedoe van je over wat in andere topics gebeurd.
Ben ik ookquote:Op woensdag 15 januari 2020 19:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man ik heb en beeld van en mooie meisje gezeigt daacht jullie vind leuk
De ene vind het leuk en de ander vindt dat het niet nodig is.quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man ik heb en beeld van en mooie meisje gezeigt daacht jullie vind leuk
quote:
je bent toch en manquote:Op woensdag 15 januari 2020 19:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De ene vind het leuk en de ander vindt dat het niet nodig is.
Wat raarquote:Op woensdag 15 januari 2020 19:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
wanneer ? ik had hier op fok en tiet-topic maar vind dat niet meer
Klopt, maar dat wil niet zeggen dat ik een plaatje van een vrouw dan ook maar leuk vind.quote:
gisteren nog RLS / Parovi & Zadruga, Servische reality-tv-serie.quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
wanneer ? ik had hier op fok en tiet-topic maar vind dat niet meer
quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zitten hier vooral vrouwen en die vinden jeugdige concurrentie niet gepast vermoed ik
van en man?quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt, maar dat wil niet zeggen dat ik een plaatje van een vrouw dan ook maar leuk vind.
das niet van spapaars ,is van tuinflitertquote:Op woensdag 15 januari 2020 19:38 schreef chufi het volgende:
[..]
gisteren nog RLS / Parovi & Zadruga, Servische reality-tv-serie.
quote:
Zeker niet.quote:
Een leuk plaatje van een mooie vrouw is best plezierig om naar te kijken, maar zeuren over wat er in andere topics gebeurt doe je maar mooi in die topics.quote:
quote:
Dat ga ik niet opzoeken hoorquote:Op woensdag 15 januari 2020 19:47 schreef sacha het volgende:
joehoe!
40+ / bijna een jaar geleden schreef ik...
Jij bent de enige niet.quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat ga ik niet opzoeken hoor
Dat lijkt maar zo is allemaal gekniptquote:Op woensdag 15 januari 2020 19:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Die kans is aanwezig.De gesprekken zijn niet veel langer dan drie zinnen.
quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:47 schreef sacha het volgende:
joehoe!
Sorry, wattuh?quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:47 schreef sacha het volgende:
joehoe!
Niet de enige dus.quote:
Wil je een bevestiging van mij?quote:
dus dat!quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:56 schreef TillyB het volgende:
Ik hoefde niet lang te zoeken, gewoon op die quote van sacha klikken en dan ben je al een jaar terug. Maar ik post dan ook wel in bijna elke SC.
Ditte.quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:56 schreef Sodeknetters het volgende:
Op 15-1-2019 heb ik gewoon helemaal niets gepost.
Gewoon koekel "fok forum <usernaam> 15 januari 2019"quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:56 schreef TillyB het volgende:
Ik hoefde niet lang te zoeken, gewoon op die quote van sacha klikken en dan ben je al een jaar terug. Maar ik post dan ook wel in bijna elke SC.
Koekelkoning cafcaquote:Op woensdag 15 januari 2020 20:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Gewoon koekel "fok forum <usernaam> 15 januari 2019"
Dan krijg ik een topic over Jensen waar ik niet eens gepost hebquote:Op woensdag 15 januari 2020 20:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Gewoon koekel "fok forum <usernaam> 15 januari 2019"
belachelijkquote:Op woensdag 15 januari 2020 20:10 schreef Deisyy het volgende:
Ik was er niet op 15 januari 2019, ook niet op 14 en 16
jah nou solly hoorquote:Op woensdag 15 januari 2020 20:19 schreef D. het volgende:
Staat allemaal topics in mijn AT, maar ik heb er zelf niet gepost
ja, ik las!quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:17 schreef tonja het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.gelderlander.(...)s-geweldig~af8fe8c4/
ik neem niets aanquote:Op woensdag 15 januari 2020 20:24 schreef D. het volgende:
[..]
Laten we er maar gewoon vanuit gaan dat wat ik zei ware woorden waren
Ik ben ook maar uitgeweken naar de Cos.quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:10 schreef Deisyy het volgende:
Is dat niet een van Piet's kloons? Die lampjes pi 's.quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben ook maar uitgeweken naar de Cos.
Maaaar benieuwd wie Anoniem is in het topic van Sacha!
je username is ook ietwat lastigquote:Op woensdag 15 januari 2020 20:10 schreef D. het volgende:
[..]
Dan krijg ik een topic over Jensen waar ik niet eens gepost heb
opgelostquote:Op woensdag 15 januari 2020 20:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben ook maar uitgeweken naar de Cos.
Maaaar benieuwd wie Anoniem is in het topic van Sacha!
Snap ik, ik zie regelmatig dat men 'm verkeerd schrijftquote:Op woensdag 15 januari 2020 20:26 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
je username is ook ietwat lastig
ouwe spelbrekerTquote:Op woensdag 15 januari 2020 20:29 schreef chufi het volgende:
Ik ga echt niet alles posten van een jaar terug..
Een cabaretier?quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:42 schreef mootie het volgende:
Oh, ik ben gisteravond naar Patrick Laureij geweest, was leuk!
Daar is altijd wat te doenquote:
Ook een Rotterdammerquote:Op woensdag 15 januari 2020 20:42 schreef mootie het volgende:
Staat ook op Netflix zijn showquote:Op woensdag 15 januari 2020 20:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Daar is altijd wat te doen![]()
Ik ken hem niet. Even googlen,
Daar ben ik vorig jaar naartoe geweest. Die gozer is goedquote:Op woensdag 15 januari 2020 20:42 schreef mootie het volgende:
Ik heb geen Netflix.quote:
Ik heb ook nietflix.quote:
quote:
Ik zit zen te kijken naar iemand die aan het aquarellen isquote:
Zen(der)storing!!!!!!quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
Ik zit zen te kijken naar iemand die aan het aquarellen is
Mootie heeft het te druk met haar vent.quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ben je de floppy van mootie kwijt?
quote:
dat kost vast veel dure postzegelsquote:Op woensdag 15 januari 2020 21:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Iedere maand weer zoveel 5,25 inch floppy's
quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo haren weer gekniptwel een stuk kouder gelijk
quote:
Same.quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:10 schreef Deisyy het volgende:
Man man van alles!!! De discussie tussen Paige en Ollie, "SoMe MaY CaLl iT ButTeRfLiEs 🤪", de helft van de twins getting pied, Shaughna die klaar is met kleuter Callum, een preview van Ollie die officieel afscheid gaat nemen YESquote:Op woensdag 15 januari 2020 21:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou Till? gebeurde er iets schokkends
Oh zo maar AT THE END OF THE DAYquote:Op woensdag 15 januari 2020 21:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Man man van alles!!! De discussie tussen Paige en Ollie, "SoMe MaY CaLl iT ButTeRfLiEs 🤪", de helft van de twins getting pied, Shaughna die klaar is met kleuter Callum, een preview van Ollie die officieel afscheid gaat nemen YES
Mike heet iequote:Op woensdag 15 januari 2020 21:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh zo maar AT THE END OF THE DAYgaat de zwarte man en Calum gewoon terug naar hun wijffies
ehm..dit is volstrekt raaskallig ;Dquote:Op woensdag 15 januari 2020 21:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Man man van alles!!! De discussie tussen Paige en Ollie, "SoMe MaY CaLl iT ButTeRfLiEs 🤪", de helft van de twins getting pied, Shaughna die klaar is met kleuter Callum, een preview van Ollie die officieel afscheid gaat nemen YES
Ja maar die is wel gek op shaughna Twins zijn de sjaak denk ikquote:Op woensdag 15 januari 2020 21:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
Mike heet iewe'll see, Callum is wel cute maar toch veul te jong voor Shaughna?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
quote:
Heur haar is toch altijd naar achteren?quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Shaugna had haar make-up af en dr haar strak naar let op mootzachteren, ik dacht wie is dat
quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:47 schreef TillyB het volgende:
@:GhostbusterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.seizoen 3 komt eh?
I may be wrong, but it's highly unlikely.
Ik hou wel van lurrvvee, ook wel van ailanden, maar dit sla ik blijmoedig over!quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
Makes perfect sense als je lurve ailand volgtecht wat voor jou
Uiteraardquote:
quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heur haar is toch altijd naar achteren?
Curry.quote:
Ja en Leanne ook wel maar beetje stilletjes nogquote:Op woensdag 15 januari 2020 21:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Shaughna en Paige zijn de leukste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Ze liep de afgelopen afl letterlijk met een knot op haar kopfquote:Op woensdag 15 januari 2020 21:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Gawd till alles naar achteren in een staart
van Inkelquote:
quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:50 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja en Leanne ook wel maar beetje stilletjes nogJa erger mij alleen aan dat nep haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
awwww zit niet te Chocoshamenquote:Op woensdag 15 januari 2020 21:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Choco heeft de website ook nu, kan ze lekker knauwen bij die streams
quote:
Ja je kan spotify playlist van je dier maken sinds vandaagquote:
quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:54 schreef ieniminimuis het volgende:
En weer terug van een gezellige avond![]()
![]()
Zoveel leuke enthousiaste en gemotiveerde mensen met allemaal dezelfde passie![]()
En complimenten over mijn jurk.
De statistiek heeft wat rust nodig want het is uitgeteld.quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo werkt de statistik van vandaag niet?
![]()
Zoveel leuke enthousiaste en gemotiveerde mensen met allemaal dezelfde passie![]()
Met vogelgeluidjes?quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja je kan spotify playlist van je dier maken sinds vandaag
Ja die gaat er ook steeds lelijker uitzien met al d'r zwarte makeupquote:
wat is geteld?quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
De statistiek heeft wat rust nodig want het is uitgeteld.
Kleurrijker dan ooit tevorenquote:Op woensdag 15 januari 2020 21:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja die gaat er ook steeds lelijker uitzien met al d'r zwarte makeup
![]()
tja..maar niet perse mooier.....quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:57 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kleurrijker dan ooit tevoren![]()
[ afbeelding ]
Vink wel, ze lijkt iig meer zichzelf dan die Patricia-style-kopie van vroegah. Maar goed smaken verschillen.quote:
tofquote:Op woensdag 15 januari 2020 21:56 schreef ieniminimuis het volgende:
En heel toevallig iemand met auto uit de buurt dus carpoolen
Ik maakte een grapje . Uitgeteld is een synoniem voor ' heel moe zijn'quote:
Ik vind het wel wat hebbenquote:Op woensdag 15 januari 2020 21:57 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kleurrijker dan ooit tevoren![]()
[ afbeelding ]
ja wat hoerigsquote:
Wat was het voor bijeenkomst dan?quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus nu zit ik even weer vol met energie van al die energie blije enthousiaste mensen
Neequote:
Geen idee, ik begrijp er niets van, dus giste maar wat lukraakquote:
wat schuift dat?quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik koop even wat mensen om, om hem te knuffelen dan
Eerste bijeenkomst van mijn vrijwilligerswerk. Vandaag introductie en voorstellen enzo.quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wat was het voor bijeenkomst dan?
niks aannemen, behalve geldquote:Op woensdag 15 januari 2020 22:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Jij doet dat voor niks neem ik aan
Ik denk dat Christina ruim 1000 euro vraagtquote:Op woensdag 15 januari 2020 22:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Jij doet dat voor niks neem ik aan
Oh wel leuk dat dat zo goed beviel danquote:Op woensdag 15 januari 2020 22:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Eerste bijeenkomst van mijn vrijwilligerswerk. Vandaag introductie en voorstellen enzo.
quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Sluiten we Scrut buiten?![]()
Ik zou hem wel een knuffel willen geven maar 1. Ik denk niet dat Scrut van knuffelen houdt met een vreemde 2. Ik houd ook niet van knuffels.
Dus ik houd het maar bij mooie woorden en goede bedoelingen.
Dus Scrut waar wil je het over hebben? Ik ben helemaal klaar voor een goed gesprek.
Ja dat zei ik je net.quote:
wat?quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Mario is volgens mij heel goed in het spel: hier heb je 5 willekeurige zelfstandig naamwoorden, maak er een verhaal van!
Misschien zelfs inspiratie voor BDSquote:Op woensdag 15 januari 2020 22:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Mario is volgens mij heel goed in het spel: hier heb je 5 willekeurige zelfstandig naamwoorden, maak er een verhaal van!
Je zinnen zijn voor mij soms helemaal niet te volgen.quote:
Soms?quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je zinnen zijn voor mij soms helemaal niet te volgen.
Dat deden we allemaal bij jou toen je geen drol zag.quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:44 schreef chufi het volgende:
Kwestie van inleven en begrijpend lezen
quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat deden we allemaal bij jou toen je geen drol zag.
Ik zal me eens inlezenquote:Op woensdag 15 januari 2020 20:43 schreef Voxs het volgende:
@:pullup, wist je dat veel varkens- en kippenboeren een gewone baan naast hun bedrijf hebben? Het veebedrijf is neveninkomsten. Uitkopen=investeringen weer terugkrijgen.
Laatst nog in Duitsland geweest. Kan dat door de beugel, of kan ik beter afgevoerd worden in die trein van je.quote:
Van wat, een schoonmoeder?quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:51 schreef Ghostbuster het volgende:
De gemiddelde uitkoopprijs lag rond de 6 Ton hoorde ik op radio 1
Dat gaat wel heel erg ver dus ik moet het even met mijn killerparkiet beraadslagen.quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Laatst nog in Duitsland geweest. Kan dat door de beugel, of kan ik beter afgevoerd worden in die trein van je.
Pff, wat zal een schoonmoeder dan wel niet kosten.quote:
Even die baan iets verleggen.quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat gaat wel heel erg ver dus ik moet het even met mijn killerparkiet beraadslagen.
Ik vind het niet veel nee, maar dat gaat alleen over het vee het huis blijft eigendom van hun of de bankquote:Op woensdag 15 januari 2020 22:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die hebben wel een pikkie meer aan schuld te vereffenen.
Nou die van mij leverde wel wat op qua voedsel, die kookte best altijdquote:Op woensdag 15 januari 2020 22:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pff, wat zal een schoonmoeder dan wel niet kosten.
Oké. Dat is een ander verhaal. Een beetje landbouwmachine betaal je al stukken meer voor.quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik vind het niet veel nee, maar dat gaat alleen over het vee het huis blijft eigendom van hun of de bank
Ik ben uniek, toevalligquote:Op woensdag 15 januari 2020 22:51 schreef Ghostbuster het volgende:
De gemiddelde uitkoopprijs lag rond de 6 Ton hoorde ik op radio 1
quote:Op woensdag 15 januari 2020 23:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat het u wel moge bekomen![]()
Nog schrijfsels gedaan vandaag?
quote:
Ik heb ook muziek gevonden voor boom monoloogquote:Op woensdag 15 januari 2020 23:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat het u wel moge bekomen![]()
Nog schrijfsels gedaan vandaag?
Prima keuze, BDS!quote:Op woensdag 15 januari 2020 23:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb ook muziek gevonden voor boom monoloog
Ohw dit is nicequote:Op woensdag 15 januari 2020 23:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Daar houd ik wel van.quote:Op woensdag 15 januari 2020 23:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |