dit topic kenn ik niet?quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan nog Mario.. daarvoor is hier ook een Spapaars topic en dat weet je
man man ik heb en beeld van en mooie meisje gezeigt daacht jullie vind leukquote:Op woensdag 15 januari 2020 19:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan haar geen ongelijk geven. Dat gedoe van je over wat in andere topics gebeurd.
Ben ik ookquote:Op woensdag 15 januari 2020 19:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man ik heb en beeld van en mooie meisje gezeigt daacht jullie vind leuk
De ene vind het leuk en de ander vindt dat het niet nodig is.quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man ik heb en beeld van en mooie meisje gezeigt daacht jullie vind leuk
quote:
je bent toch en manquote:Op woensdag 15 januari 2020 19:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De ene vind het leuk en de ander vindt dat het niet nodig is.
Wat raarquote:Op woensdag 15 januari 2020 19:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
wanneer ? ik had hier op fok en tiet-topic maar vind dat niet meer
Klopt, maar dat wil niet zeggen dat ik een plaatje van een vrouw dan ook maar leuk vind.quote:
gisteren nog RLS / Parovi & Zadruga, Servische reality-tv-serie.quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
wanneer ? ik had hier op fok en tiet-topic maar vind dat niet meer
quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zitten hier vooral vrouwen en die vinden jeugdige concurrentie niet gepast vermoed ik
van en man?quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt, maar dat wil niet zeggen dat ik een plaatje van een vrouw dan ook maar leuk vind.
das niet van spapaars ,is van tuinflitertquote:Op woensdag 15 januari 2020 19:38 schreef chufi het volgende:
[..]
gisteren nog RLS / Parovi & Zadruga, Servische reality-tv-serie.
quote:
Zeker niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |