Dat deden we allemaal bij jou toen je geen drol zag.quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:44 schreef chufi het volgende:
Kwestie van inleven en begrijpend lezen
quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat deden we allemaal bij jou toen je geen drol zag.
Ik zal me eens inlezenquote:Op woensdag 15 januari 2020 20:43 schreef Voxs het volgende:
@:pullup, wist je dat veel varkens- en kippenboeren een gewone baan naast hun bedrijf hebben? Het veebedrijf is neveninkomsten. Uitkopen=investeringen weer terugkrijgen.
Laatst nog in Duitsland geweest. Kan dat door de beugel, of kan ik beter afgevoerd worden in die trein van je.quote:
Van wat, een schoonmoeder?quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:51 schreef Ghostbuster het volgende:
De gemiddelde uitkoopprijs lag rond de 6 Ton hoorde ik op radio 1
Dat gaat wel heel erg ver dus ik moet het even met mijn killerparkiet beraadslagen.quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Laatst nog in Duitsland geweest. Kan dat door de beugel, of kan ik beter afgevoerd worden in die trein van je.
Pff, wat zal een schoonmoeder dan wel niet kosten.quote:
Even die baan iets verleggen.quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat gaat wel heel erg ver dus ik moet het even met mijn killerparkiet beraadslagen.
Ik vind het niet veel nee, maar dat gaat alleen over het vee het huis blijft eigendom van hun of de bankquote:Op woensdag 15 januari 2020 22:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die hebben wel een pikkie meer aan schuld te vereffenen.
Nou die van mij leverde wel wat op qua voedsel, die kookte best altijdquote:Op woensdag 15 januari 2020 22:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pff, wat zal een schoonmoeder dan wel niet kosten.
Oké. Dat is een ander verhaal. Een beetje landbouwmachine betaal je al stukken meer voor.quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik vind het niet veel nee, maar dat gaat alleen over het vee het huis blijft eigendom van hun of de bank
Ik ben uniek, toevalligquote:Op woensdag 15 januari 2020 22:51 schreef Ghostbuster het volgende:
De gemiddelde uitkoopprijs lag rond de 6 Ton hoorde ik op radio 1
quote:Op woensdag 15 januari 2020 23:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat het u wel moge bekomen![]()
Nog schrijfsels gedaan vandaag?
quote:
Ik heb ook muziek gevonden voor boom monoloogquote:Op woensdag 15 januari 2020 23:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat het u wel moge bekomen![]()
Nog schrijfsels gedaan vandaag?
Prima keuze, BDS!quote:Op woensdag 15 januari 2020 23:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb ook muziek gevonden voor boom monoloog
Ohw dit is nicequote:Op woensdag 15 januari 2020 23:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb ook muziek gevonden voor boom monoloog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |