Geen idee, ik begrijp er niets van, dus giste maar wat lukraakquote:
wat schuift dat?quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik koop even wat mensen om, om hem te knuffelen dan
Eerste bijeenkomst van mijn vrijwilligerswerk. Vandaag introductie en voorstellen enzo.quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wat was het voor bijeenkomst dan?
niks aannemen, behalve geldquote:Op woensdag 15 januari 2020 22:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Jij doet dat voor niks neem ik aan
Ik denk dat Christina ruim 1000 euro vraagtquote:Op woensdag 15 januari 2020 22:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Jij doet dat voor niks neem ik aan
Oh wel leuk dat dat zo goed beviel danquote:Op woensdag 15 januari 2020 22:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Eerste bijeenkomst van mijn vrijwilligerswerk. Vandaag introductie en voorstellen enzo.
quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Sluiten we Scrut buiten?![]()
Ik zou hem wel een knuffel willen geven maar 1. Ik denk niet dat Scrut van knuffelen houdt met een vreemde 2. Ik houd ook niet van knuffels.
Dus ik houd het maar bij mooie woorden en goede bedoelingen.
Dus Scrut waar wil je het over hebben? Ik ben helemaal klaar voor een goed gesprek.
Ja dat zei ik je net.quote:
wat?quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Mario is volgens mij heel goed in het spel: hier heb je 5 willekeurige zelfstandig naamwoorden, maak er een verhaal van!
Misschien zelfs inspiratie voor BDSquote:Op woensdag 15 januari 2020 22:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Mario is volgens mij heel goed in het spel: hier heb je 5 willekeurige zelfstandig naamwoorden, maak er een verhaal van!
Je zinnen zijn voor mij soms helemaal niet te volgen.quote:
Soms?quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je zinnen zijn voor mij soms helemaal niet te volgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |