quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 22:48 schreef grazz het volgende:
Ik na het lezen van dit topic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slim.quote:Op woensdag 15 januari 2020 10:55 schreef ijs_beer het volgende:
Zomaar een gokje dat dit een populair topic wordt,alvast in reeks gezet.
Hangt een beetje af van de foto ook denk ik. Op deze foto is het weer het jongere broertje van Rick Brandsteder.quote:Op woensdag 15 januari 2020 11:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind hem er wel ouder uitzien dan 30 eigenlijk
Oh deze valt mee inderdaadquote:Op woensdag 15 januari 2020 11:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Hangt een beetje af van de foto ook denk ik. Op deze foto is het weer het jongere broertje van Rick Brandsteder.
[ afbeelding ]
Bring it on!quote:A member of France's #Eurovision selection committee says that Tom Leeb's song will make you forget the other songs in the grand final.
Grote woorden wel, maar dit zei ook een van Netta maar producers ook en die had achteraf ook gelijkquote:
Fransen een groot ego? Straks ga je ook nog zeggen dat ze chauvinistisch zijnquote:Op woensdag 15 januari 2020 14:20 schreef joko97 het volgende:
Maar ja Fransen hebben over het algemeen een hoog ego dus het kan van alles zijn..
Sst straks maak je ze nog boos😁quote:Op woensdag 15 januari 2020 14:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Fransen een groot ego? Straks ga je ook nog zeggen dat ze chauvinistisch zijn
Slissen is sexyquote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Potverdorie
Een optreden met ontbloot bovenlichaam graag![]()
Ik versta alleen niets van zijn Engels. Klinkt alsof hij erg slist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |