abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191029581
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:37 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Dat is geen koosnaam, dat is puur pesten, uitsluiten en discrimineren. Iemand laten voelen dat ie anders is en er niet bijhoort.

Jij bent echt een onopgevoede tokkie.
Complete nonsens.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 19:42:36 #227
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191029591
quote:

[..]

Dat is geen koosnaam, dat is puur pesten, uitsluiten en discrimineren. Iemand laten voelen dat ie anders is en er niet bijhoort.
Dit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 14 januari 2020 @ 19:42:48 #228
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_191029595
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:38 schreef Toefjes het volgende:
We kunnen ook allemaal een compromis sluiten. Net als in Thailand. Ladyboy.
Die hebben geen operatie gehad. Noch zijn ze officieel vrouw.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_191029598
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 15:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Strafblad, banksaldo, studieschuld, zwangerschappen uit het verleden (ongeacht of deze geresulteerd hebben in een kind, miskraam of abortus), de meisjesnaam van je moeder en je moeders moeder, of er buitenechtelijke kinderen, kinderen met down of een schisis voorkomen in je familie tot de 4de graad.

Een VOG voor dates aanvragen, compleet met hypotheekverklaring of je ooit een betaling gemist hebt.
We zijn al (weer?) bijna klaar voor gearrangeerde huwelijken.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
  Forum Admin dinsdag 14 januari 2020 @ 19:44:05 #230
35723 crew  GGMM
pi_191029617
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:41 schreef sp3c het volgende:
en dan is je leven verpest ofzo?

je voelt je beledigd op dat moment?
Nogal ja!

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:41 schreef sp3c het volgende:
zijn transgenders daar zo uniek in?

je zult je gedrag wel vaker aan moeten passen als je iemand vaker wil spreken, als je een leuk meisje tegenkomt waar je wel je piemeltje in wil steken dan is het handig om geen keiharde scheten te laten de hele tijd

doe je dat niet dan niet
Wat een rare vergelijking. Vrienden accepteren mijn mening gewoon (en ik die van hun) en scheten laten vind ik niet zo belangrijk als mijn mening kunnen en mogen geven.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 19:44:21 #231
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_191029621
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:41 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Jup. Martina Big. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ontopic; bijna 4 topics vol over Nikkie.. Wat valt er nog te bespreken?
Hahaha wow. :D

Oh wacht hier mag ik ook niet om lachen dan eigenlijk. :o
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_191029632
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:42 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit.
Onzin.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2020 19:45:04 ]
pi_191029648
quote:
16s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:44 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Hahaha wow. :D

Oh wacht hier mag ik ook niet om lachen dan eigenlijk. :o
Nee. Lachen is vanzelfsprekend verboden. :{
  dinsdag 14 januari 2020 @ 19:47:32 #234
459912 FlippingCoin
pi_191029667
quote:
16s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:46 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Nee. Lachen is vanzelfsprekend verboden. :{
Pardon mejuffrouw.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 19:47:57 #235
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191029669
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:44 schreef GGMM het volgende:

[..]

Nogal ja!
mensen moeten niet zo snel beledigd zijn

dan is er een keer iemand boos op je ... nou en?

quote:
[..]

Wat een rare vergelijking. Vrienden accepteren mijn mening gewoon (en ik die van hun) en scheten laten vind ik niet zo belangrijk als mijn mening kunnen en mogen geven.
als 1 van je vrienden besluit 1 van je vriendinnen te zijn dan ga je er ook geen ruzie over krijgen waarschijnlijk
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_191029681
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 14:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Whut? Ze is een vrouw, al jaren, volgens haar paspoort ook.
Wie ben jij dan om te beslissen dat ze geen vrouw is?
Heeft ze eierstokken en een baarmoeder?
Begrijp me daarin niet verkeerd, als zij graag als vrouw bejegend wil worden is dat voor mij geen enkel probleem.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_191029691
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Maar ik laat het verder over aan @:GGMM . Ontzettend leuk dat wij het een keer volkomen met elkaar eens zijn in deze.
Het viel mij ook al op dat mijn mede VBL-ers het een keer met me eens waren. :) Erg fijn.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 19:50:21 #238
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191029700
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:48 schreef Tanatos het volgende:

[..]

Heeft ze eierstokken en een baarmoeder?
Begrijp me daarin niet verkeerd, als zij graag als vrouw bejegend wil worden is dat voor mij geen enkel probleem.
Is dat ineens het criterium? Als iemand geen eierstokken en baarmoeder heeft kan het geen vrouw zijn?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191029721
quote:

[..]

Jij bent echt een onopgevoede tokkie.
Jij-bakken _O_
pi_191029723
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:40 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat mag je denken. Weet eigenlijk niet wat ik hierop moet antwoorden :D
Snap ik :D

Even een voorbeeld dan om over na te denken.

Weet niet wat voor een werk je doet, maar stel je voor dat een klant van jou (of je werkgever) langskomt.

Het is een transgender en gaat nu als vrouw door het leven. Als je deze klant bijvoorbeeld aan je baas of collega voorstelt zeg je echt niet "dit is Nick, hij is ...". Dan stel je haar gewoon voor zoals zij zichzelf ook voorstelt en ga jij echt niet het hele gesprek de klant benoemen als hij.

Vast dat je achteraf met je collega's botte opmerkingen en grapjes om deze klant maakt, maar op het moment niet hoor.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 19:51:36 #241
459912 FlippingCoin
pi_191029724
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Is dat ineens het criterium? Als iemand geen eierstokken en baarmoeder heeft kan het geen vrouw zijn?
Nouja dat is een beetje de discussie denk ik, wat maakt iemand een vrouw. Naar mijn idee niet iets triviaals als een identiteitsbewijs iig.
  Forum Admin dinsdag 14 januari 2020 @ 19:52:33 #242
35723 crew  GGMM
pi_191029741
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:47 schreef sp3c het volgende:
mensen moeten niet zo snel beledigd zijn

dan is er een keer iemand boos op je ... nou en?
Meestal als ik een uitroepteken gebruik overdrijf ik een beetje!

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:47 schreef sp3c het volgende:
als 1 van je vrienden besluit 1 van je vriendinnen te zijn dan ga je er ook geen ruzie over krijgen waarschijnlijk
Dat zou moeten blijken. Wederom een zeer hypothetische situatie gelukkig.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_191029743
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Naja, dat onderscheidt de vrouwen toch wel van de mannen, zo'n baarmoeder en eierstokken?
  dinsdag 14 januari 2020 @ 19:53:19 #244
459912 FlippingCoin
pi_191029759
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:51 schreef FYazz het volgende:

[..]

Weet niet wat voor een werk je doet, maar stel je voor dat een klant van jou (of je werkgever) langskomt.

Het is een transgender en gaat nu als vrouw door het leven. Als je deze klant bijvoorbeeld aan je baas of collega voorstelt zeg je echt niet "dit is Nick, hij is ...". Dan stel je haar gewoon voor zoals zij zichzelf ook voorstelt en ga jij echt niet het hele gesprek de klant benoemen als hij.

Vast dat je achteraf met je collega's botte opmerkingen en grapjes om deze klant maakt, maar op het moment niet hoor.
Grappig dat je hiermee komt @Danny is net klaar met haar traject en gaat voortaan verder als @Denise .
pi_191029776
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:30 schreef GGMM het volgende:

[..]

De manier waarop ik hem uit is door hem als hem aan te spreken, omdat dat volgens mijn zienswijze correct is.
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:23 schreef GGMM het volgende:

[..]

Onjuist. Een mening blijft een mening.

Pesten is het bewust kapot maken van mensen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:40 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat mag je denken. Weet eigenlijk niet wat ik hierop moet antwoorden :D
Als ik het goed begrijp zou je Nikki IRL dus ook steeds als hem blijven adresseren.

1. Jan heeft een grote neus. Jij bent van mening dat Jan een grote neus heeft. Jij zegt steeds dat Jan een grote neus heeft.

Jij vindt dat geen pesten, want het is je mening verkondigen. Jan vindt het wel pesten, omdat jij weet dat hij het vervelend vindt dat je steeds over zijn neus begint maar het toch doet.

De meeste mensen zullen je een pestkop vinden.

Hoe groot de neus van Jan ook is.

2. Jan heeft een grote neus. Veel mensen zijn van mening dat hij een grote neus heeft. Deze mening laten ze horen als ze Jan zien. Jan voelt zich gepest met zijn grote neus. Zelfs als iedereen het maar 1x zegt, hoort hij het immers nog steeds iedere dag.

Daarom is het wellicht een fatsoenlijk idee om niet iedereen met een grote neus te wijzen op het feit dat ze een grote neus hebben.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 19:54:41 #246
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_191029778
quote:
16s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:51 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nouja dat is een beetje de discussie denk ik, wat maakt iemand een vrouw. Naar mijn idee niet iets triviaals als een identiteitsbewijs iig.
Een id maakt iemand juridisch vrouw. Een combinatie van heersende maatschappelijke opvattingen en verschijningsvorm maakt iemand sociaal vrouw, een combinatie van chromosomen, gonades en geslachtsorganen maakt iemand biologisch vrouw, het is allemaal niet zo eenduidig.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  dinsdag 14 januari 2020 @ 19:54:45 #247
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_191029780
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:29 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Onder meer uit de onderzoeken in de post waar jij in eerste instantie op reageerde (als je meer wil, dm vooral).
Nee, laat maar. Ik drukte me gewoon slordig uit met "genetisch" en daarna nog een keer met het stukje "het gaat dan over...", dat niet op de onderzoeken sloeg maar een toelichting gaf op mijn eerdere reactie. Het ging mij specifiek om de aangeboren geslachtskenmerken.

Het is ook niet zo belangrijk verder.
pi_191029786
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:54 schreef Degodvader het volgende:

[..]

[..]

[..]

Als ik het goed begrijp zou je Nikki IRL dus ook steeds als hem blijven adresseren.

1. Jan heeft een grote neus. Jij bent van mening dat Jan een grote neus heeft. Jij zegt steeds dat Jan een grote neus heeft.

Jij vindt dat geen pesten, want het is je mening verkondigen. Jan vindt het wel pesten, omdat jij weet dat hij het vervelend vindt dat je steeds over zijn neus begint maar het toch doet.

De meeste mensen zullen je een pestkop vinden.

Hoe groot de neus van Jan ook is.

2. Jan heeft een grote neus. Veel mensen zijn van mening dat hij een grote neus heeft. Deze mening laten ze horen als ze Jan zien. Jan voelt zich gepest met zijn grote neus. Zelfs als iedereen het maar 1x zegt, hoort hij het immers nog steeds iedere dag.

Daarom is het wellicht een fatsoenlijk idee om niet iedereen met een grote neus te wijzen op het feit dat ze een grote neus hebben.
Wat een rare vergelijkingen weer.
  Forum Admin dinsdag 14 januari 2020 @ 19:56:14 #249
35723 crew  GGMM
pi_191029803
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:51 schreef FYazz het volgende:

[..]

Ik zou sowieso geen botte opmerkingen of grapjes maken achter diegene zijn rug om, maar ik snap je punt verder. Als je een bedrijf vertegenwoordigt of uberhaupt werkt kom je weleens in situaties terecht waarbij je persoonlijke mening of principes getest worden. En misschien zou ik diegene dan met zij aanspreken, dat zou ik op dat moment moeten bepalen. :D

Gelukkig gaat dat nooit voorkomen. |:)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_191029805
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 19:54 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Nee, laat maar. Ik drukte me gewoon slordig uit met "genetisch" en daarna nog een keer met het stukje "het gaat dan over...", dat niet op de onderzoeken sloeg maar een toelichting gaf op mijn eerdere reactie. Het ging mij specifiek om de aangeboren geslachtskenmerken.

Het is ook niet zo belangrijk verder.
In die zin is het belangrijk, dat biologische factoren bijdragen aan transseksualiteit. Het is dus niet enkel psychologie of gevoel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')