Nooit gedacht, sterk van haar. Respect.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:31 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Zoveel respect voor deze vrouw. Nu moet ze helemaal onderdeel uit maken van het aankomende songfestival. #openup people!
quote:Op maandag 13 januari 2020 20:54 schreef Dave het volgende:
Gedwongen door meerdere personen die haar probeerden te chanteren, als ik haar video goed begrijp.
quote:Op maandag 13 januari 2020 21:11 schreef blackswangreen het volgende:
Ik vond die Nikkie altijd al een stoer wijf. Nu helemaal.
Ik kan me op zich wel voorstellen dat haar doelgroep best openminded is, ook in de VS.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:15 schreef Momo het volgende:
Ik had er zelf niet over nagedacht bij haar, ze is zo vrouwelijk met alles.Aan de andere kant is ze natuurlijk wel heel lang en wat grof gebouwd. Wel knap ze het zo lang geheim kon houden. Jammer dat iemand moet gaan chanteren...
Ben benieuwd hoe al die Amerikanen gaan reageren.
Haha wow dat ga ik dus mooi niet kijken want dat wordt keihard janken.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:11 schreef Strani het volgende:
'Tommie' die voor Meneer Aart zingt in DWDD. Dat komt binnen hoorPoe hee.
Nee, dat zou niet goed aflopen inderdaad!quote:Op maandag 13 januari 2020 21:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha wow dat ga ik dus mooi niet kijken want dat wordt keihard janken.
Ik en mijn moeder hebben dat gesprek nog niet gehad.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:26 schreef Guanabana het volgende:
Moest mijn moeder 'ok boomer' uitleggen.
Ik ben ook nogal lang en niet heel petiterig (lees: nogal lomp) en ik ben toch echt een vrouw. Dus dat zegt idd niks.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:15 schreef Momo het volgende:
Ik had er zelf niet over nagedacht bij haar, ze is zo vrouwelijk met alles.Aan de andere kant is ze natuurlijk wel heel lang en wat grof gebouwd. Wel knap ze het zo lang geheim kon houden. Jammer dat iemand moet gaan chanteren...
Ben benieuwd hoe al die Amerikanen gaan reageren.
Even teruggekeken, was mooi, vooral het eindquote:Op maandag 13 januari 2020 21:11 schreef Strani het volgende:
'Tommie' die voor Meneer Aart zingt in DWDD. Dat komt binnen hoorPoe hee.
Ja hè, echt prachtigquote:Op maandag 13 januari 2020 21:30 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Even teruggekeken, was mooi, vooral het eind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |