Jemiiggg ze is zo goed en getalenteerd. Ik hoop echt zoooo dat ze mag gaanquote:Op maandag 27 januari 2020 21:26 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Hier met piano
Echt bijna hetzelfde als op de plaat! Zo goed!
Jaa ik hoop het ook!quote:Op maandag 27 januari 2020 21:38 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Jemiiggg ze is zo goed en getalenteerd. Ik hoop echt zoooo dat ze mag gaan![]()
![]()
Nee, teken de Barbora petitie!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 06:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Via de officiële eurovision app!
Dus hup, download en installeer hem en Vote Poop!
En ze zitten in de eerste! Denk nu al dat ik op ze ga stemmenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:00 schreef Lianaatje_xx het volgende:
Tsjechië gaat finale weer halen dit jaar. Ze zitten echt in de gemakkelijke semi en geen enkel lied is slecht in hun nf
Ze zitten in semi 2 toch? Ik weet nog dat ik baal dat ik We All Poop niet zie in mijn semi.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:08 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
En ze zitten in de eerste! Denk nu al dat ik op ze ga stemmen
Heb je helaas goed onthoudenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze zitten in semi 2 toch? Ik weet nog dat ik baal dat ik We All Poop niet zie in mijn semi.
quote:
Jaaaaa, nog een Poopfan.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:47 schreef ijs_beer het volgende:
Had ik al gezegd dat het een fakking gaaf nummer is. @:Andromache dit is er ook wel eentje voor jou denk ik.
Toen ik Arctic Monkeys las ben ik gaan luisteren. Wat een tof nummer. Dacht bij We All Poop vooral aan iets trollerigs of in ieder geval jaren terug in de Songfestivaltijd - Cake to bake en zo. Was ik niet zo voor in maar dit is echt vet. Kunnen we stemmen en zo ja wanneer?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:45 schreef ijs_beer het volgende:
All the blood.Heeft iets van Artic Monkeys weg.
Wat een tof nummer.
Stemmen kan tot 2 februari, via de Eurovision app!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 23:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Toen ik Arctic Monkeys las ben ik gaan luisteren. Wat een tof nummer. Dacht bij We All Poop vooral aan iets trollerigs of in ieder geval jaren terug in de Songfestivaltijd - Cake to bake en zo. Was ik niet zo voor in maar dit is echt vet. Kunnen we stemmen en zo ja wanneer?
Lief van je! Ja ik vind het leuk en doet me idd denken aan Twentyone Pilotsquote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:47 schreef ijs_beer het volgende:
Had ik al gezegd dat het een fakking gaaf nummer is. @:Andromache dit is er ook wel eentje voor jou denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |