Top-5 in Tsjechië dan tochquote:Op maandag 20 januari 2020 13:46 schreef joko97 het volgende:
[..]
als ze het live goed brengen, met bijvoorbeeld die achtergrond zang (screams) Dan zit er echt een top 5 in.
Ach, wij stuurden jarenlang een dirigent met de artiestennaam Dick Bakker.quote:Op maandag 20 januari 2020 18:15 schreef ato het volgende:
Prima nummers hoor, Tsjechië is goed bezig. Ik val alleen over naam we all poop
Lul/Pik Bakkerquote:Op maandag 20 januari 2020 18:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ach, wij stuurden jarenlang een dirigent met de artiestennaam Dick Bakker.
Ja die vind ik erg leuk.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:41 schreef Momo het volgende:
Ik vind het nummer van Elis wel een bop hoor
Ik ga dan voor deze en die Elis.quote:
Volgens mij moesten ze vorig jaar allemaal zo'n selfievideo maken dus was daardoor de kwaliteit wat minder. Lake Malawi kwam daarna namelijk nog met een officiele video.quote:Op maandag 20 januari 2020 10:32 schreef lashatumbai het volgende:
En wat een goed geproduceerde video's in vergelijking met vorig jaar.
Wat is hun verhaal dan met de dierenliefde? Zijn ze activistisch?quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:52 schreef joko97 het volgende:
Ik zie We All Poop echt al voor me in hun postcard, knuffelen met koeien in Friesland
Activistisch weet ik niet, maar op eurovision.tv staat dat de leadzanger doet wel iets met dierenwelzijn.quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:06 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Wat is hun verhaal dan met de dierenliefde? Zijn ze activistisch?
Over de andere leden en de visie van de band als geheel staat er verder nietsquote:He is a co-founder of an asylum for livestock - The Hope Farm - where he has worked since its establishment until the summer of 2019. He has been active in the field of animal protection in general since 2010.
They Poop Too.quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:06 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Wat is hun verhaal dan met de dierenliefde? Zijn ze activistisch?
Je bent wel lekker schijtlollig bezig vandaagquote:
Hier met pianoquote:Op woensdag 22 januari 2020 22:51 schreef lashatumbai het volgende:
Barbora die het nummer live zingt: (halverwege)
Ze klinkt echt net zoals op de plaat
Hier kunnen zulke mooie visuals bij als dit naar het songfestival gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |