twitter:itannaly twitterde op vrijdag 31-01-2020 om 13:25:24#ESCZ YouTube views 🇨🇿1. Dark Water = 606k2. Kemama = 309k3. Wanna Be Like = 150k4. All the Blood = 78k5. At Least We've Tried = 39k6. Get Up = 38k7. White & Black Holes = 34kWell, it's over reageer retweet
Wat is er gebeurd dan?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:23 schreef joko97 het volgende:
Na het gebeuren in IJsselstein krijg ik nog meer de neiging om te stemmen op All the blood.
Er zijn beelden gelekt van een slachthuis daar, waarin te zien is hoe de varkens zowaar mishandeld worden.quote:
Oh bah.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:00 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Er zijn beelden gelekt van een slachthuis daar, waarin te zien is hoe de varkens zowaar mishandeld worden.![]()
En toen is er een beetje een discussie losgebarsten of het Beter Leven keurmerk zijn naam nog wel waard is.
Olga zou ook mijn laatste keus zijn jaquote:Op zondag 2 februari 2020 22:51 schreef aarontje112 het volgende:
Lied van Olga heeft de meeste views zie ik, maar zou ik echt de minst interessante keuze vinden voor Tsjechië. Hoop op All the Blood of Wanna be like you
Dit liedje kende ik nog nietquote:Op zondag 2 februari 2020 22:57 schreef grazz het volgende:
Ik wist het nog niet, dus bedankt! Morgen weer een inzending bekend. Ik hoop op Open water. De rest kan ik me niet meer herinneren. Ja, die shitband, maar dat is alleen vanwege de naam.
Oh nee, da's een film :quote:Op zondag 2 februari 2020 22:58 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Olga zou ook mijn laatste keus zijn ja
Ik hoop op We All Poop of Barbora.
[..]
Dit liedje kende ik nog niet
Verdomme.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:32 schreef FruitofUtopia het volgende:
We All Poop heeft natuurlijk wel echt een grote boodschap ()
Gieren.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:32 schreef FruitofUtopia het volgende:
Benieuwd hoe ze dat op het podium over zouden brengen.
Ja echt shit joh. We moeten onze stinkende best doen om dit te vermijden.quote:Op maandag 3 februari 2020 12:42 schreef grazz het volgende:
[..]
Vind ik nou ook. Word er schijtziek van
Het zal mij aan m'n reet roesten.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:32 schreef FruitofUtopia het volgende:
Benieuwd hoe ze dat op het podium over zouden brengen.
Ja dat het niet doorging is zelfs de reden dat hun HoD is opgestapt.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:13 schreef Niels93 het volgende:
Trouwens, was dit niet eerst bedoeld als live uitgezonden nationale finale op tv? Eigenlijk zo zonde dat ze hier van af zijn gestapt
Ben ook erg benieuwd, en van die liveshow is inderdaad jammer met zoveel goede nummers. Maar goed, ben ergens al blij zat dat ze hun niveau weten vast te houden.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat het niet doorging is zelfs de reden dat hun HoD is opgestapt.
Ben echt benieuwd wie het wordt, vind het moeilijk in te schatten.
Heb m al klaarstaan!quote:Op maandag 3 februari 2020 17:38 schreef joko97 het volgende:
op de Facebook van Česká Televize word om 18:00 live de bekendmaking uitgezonden.
https://www.facebook.com/(...)s/?ref=page_internal
Ik vrees echt voor Dark Water, omdat dat de meeste youtube views had, maar ik zou het echt een teleurstelling vinden. De andere nummers zijn veel meer uitgesprokenquote:Op maandag 3 februari 2020 18:05 schreef Nexum het volgende:
Geen idee wie er gaat winnen... kan echt alle kanten op
Dark Water zou ik echtquote:Op maandag 3 februari 2020 18:09 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ik vrees echt voor Dark Water, omdat dat de meeste youtube views had, maar ik zou het echt een teleurstelling vinden. De andere nummers zijn veel meer uitgesproken
Hahaha, zo zie je maar weer. Veel verschillende meningen op ons forumquote:Op maandag 3 februari 2020 18:09 schreef Nexum het volgende:
[..]
Dark Water zou ik echt![]()
![]()
![]()
vinden. Enige nummer wat er voor mij uitspringt
Ik heb me er inmiddels mee verzoend dat Dark Water het inderdaad wordt, maar natuurlijk liever nietquote:Op maandag 3 februari 2020 18:09 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ik vrees echt voor Dark Water, omdat dat de meeste youtube views had, maar ik zou het echt een teleurstelling vinden. De andere nummers zijn veel meer uitgesproken
Dat was vorig jaar ook al zo.quote:Op maandag 3 februari 2020 18:16 schreef Momo het volgende:
Clubhuis de Drieklomp.
Jannie heeft de bitterballen in het vet gelegd en doet zo een rondje, terwel henk zakjes met smarties uit deelt aan de kinderen bij de pooltafel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |