Ben ook erg benieuwd, en van die liveshow is inderdaad jammer met zoveel goede nummers. Maar goed, ben ergens al blij zat dat ze hun niveau weten vast te houden.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat het niet doorging is zelfs de reden dat hun HoD is opgestapt.
Ben echt benieuwd wie het wordt, vind het moeilijk in te schatten.
Heb m al klaarstaan!quote:Op maandag 3 februari 2020 17:38 schreef joko97 het volgende:
op de Facebook van Česká Televize word om 18:00 live de bekendmaking uitgezonden.
https://www.facebook.com/(...)s/?ref=page_internal
Ik vrees echt voor Dark Water, omdat dat de meeste youtube views had, maar ik zou het echt een teleurstelling vinden. De andere nummers zijn veel meer uitgesprokenquote:Op maandag 3 februari 2020 18:05 schreef Nexum het volgende:
Geen idee wie er gaat winnen... kan echt alle kanten op
Dark Water zou ik echtquote:Op maandag 3 februari 2020 18:09 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ik vrees echt voor Dark Water, omdat dat de meeste youtube views had, maar ik zou het echt een teleurstelling vinden. De andere nummers zijn veel meer uitgesproken
Hahaha, zo zie je maar weer. Veel verschillende meningen op ons forumquote:Op maandag 3 februari 2020 18:09 schreef Nexum het volgende:
[..]
Dark Water zou ik echt![]()
![]()
![]()
vinden. Enige nummer wat er voor mij uitspringt
Ik heb me er inmiddels mee verzoend dat Dark Water het inderdaad wordt, maar natuurlijk liever nietquote:Op maandag 3 februari 2020 18:09 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ik vrees echt voor Dark Water, omdat dat de meeste youtube views had, maar ik zou het echt een teleurstelling vinden. De andere nummers zijn veel meer uitgesproken
Dat was vorig jaar ook al zo.quote:Op maandag 3 februari 2020 18:16 schreef Momo het volgende:
Clubhuis de Drieklomp.
Jannie heeft de bitterballen in het vet gelegd en doet zo een rondje, terwel henk zakjes met smarties uit deelt aan de kinderen bij de pooltafel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |