Dat probeer ik me nu ook maar te bedenken, dat zo’n leidster daar ook hopelijk creatief genoeg in zou moeten zijn. Het was hier weer groot drama met wegbrengen, ik hoop maar dat ze niet weer zo hoeft te huilen. Ik blijf maar thuis mochten ze bellen dat ik haar moet komen halen, voel me niet gerust helaas. Ik hoop je gauw beter nieuws te kunnen melden minilotquote:Op donderdag 9 januari 2020 20:49 schreef PKM het volgende:
@:rena ik heb zelf geen idee hoe ik het makkelijker zou kunnen maken. De juffen en hij moeten dat ook maar zelf een beetje uitzoeken.
quote:Op maandag 13 januari 2020 17:54 schreef XDo het volgende:
Met het overlijden van Aart Staartjes dacht ik gisteren weer terug aan wat ik en ontelbare andere kinderen hebben opgestoken van (oa.) Sesamstraat. Van Sesamstraat worden geen nieuwe uitzendingen meer gemaakt en misschien dat het nu wel helemaal van de buis verdwijnt.
Ik heb een zoontje van 2 jaar die een half uur tot een uur per dag televisie kijkt en ik vraag me af of er nog iets van kwaliteits-programmas gemaakt worden?
Hebben Teletubbies en consorten die rol overgenomen? Ik kan het zelf lastig inschatten of dat een kind evenveel nuttige bagage meegeeft als dat Sesamstraat mij 30 jaar geleden gaf. Als ik bijv. iets van Studio 100 kijk springen de tranen me in de ogen, wat een onzin allemaal.
Wij zijn hier groot fan van Hoi Duggee. Origineel een Britse animatieserie maar de Nederlandse versie is ook goed te pruimen.quote:Op maandag 13 januari 2020 17:57 schreef XDo het volgende:
Crosspost uit TV / Kwaliteits TV voor kinderen
[..]
Ik denk dat het ook goed is ons te realiseren dat TV veel meer on demand is geworden (YouTube). Gevolg is dat alles wat meer hapsnap is. Niet persé een nadeel, want gisteren kon ik dus zomaar even een filmpje over het alfabet opzoeken, letterlijk "on demand" van peuter. Ik vind dat er echt hele leuke filmpjes te vinden zijn met lesjes. Ik vind StoryZoo erg leuk bijvoorbeeld, maar Juf Roos doet het ook idd. NPO Zappelin (met tegenwoordig Fenna) vind ik ook OK.quote:Op maandag 13 januari 2020 17:57 schreef XDo het volgende:
Crosspost uit TV / Kwaliteits TV voor kinderen
[..]
quote:Op maandag 13 januari 2020 16:42 schreef rena het volgende:
Ik ben wel een topic killer![]()
Het was vanmorgen beter gegaan op de psz gelukkig
![]()
C heeft op dit moment een soort bultjes op en tussen haar billetjes, ik dacht eerst gewoon luieruitslag, maar het viel me nu ook op dat ze op een soort blaasjes lijkenKent iemand dit?
Ze gaan gelijk op, onze UD-genootjesquote:Op maandag 13 januari 2020 18:19 schreef Nazil het volgende:
Bing vind ik ook goed, komen ook gevoelens en dergelijke aan bod. Juf Roos misschien? Mijn zoon kijkt veel Babybus waar ook veel 'opvoeding' in naar voor komt, maar dat is in het Engels. Boeit hem niks en hij houdt er wat Engelse woordjes aan over. Thema's als, wat wel en niet doen in een lift, wat te doen bij aardbeving, bosbrand etc. Als je goed zoekt zijn er echt wel prima programma's op televisie, maar het is allemaal een stuk snellere tv dan vroeger.
L heeft straks z'n cadeau voor het zindelijk zijn uitgekozen. Nóg een brandweerautoik kan ze niet meer op twee handen tellen denk ik. Maar hij is er zo gek van. Hij mocht kiezen wat hij wilde (godzijdank waren we in de Kik en niet in de top1toys). We kwamen voor broeken met elastiek maar hij zag zo veel mooie auto's dat ik besloot dat hij vandaag al een uit mocht zoeken ipv het afgesproken morgen. Hij heeft zich echt bewezen. Nog maar 1 ongelukje gehad zaterdagavond toen hij moe was, voor de rest alles op het potje. Ook gepoept. Al was ik daar wel net op tijd bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals je ziet moet hij hier nog even door tot de 50voor de graafmachine.
En stop de tijd. Zo'n peutertje wil je toch voor altijd zo houden![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:55 schreef TolstoiFan het volgende:
PKM en rena, fijn dat het al beter ging op de psz!
Simon roept al meer dan een week dat hij naar het Nijntje Konijntje Museum wil![]()
We proberen om a.s. donderdag erheen te gaan.
Iemand die dit herkent van zijn peuter (Simon is nu 2,5 jaar):
- opeens niet meer zelf willen eten, maar gevoerd worden (vooral warm eten)
- slaan, vooral mij (in het gezicht)
Ja hoor, steekt zo nu en dan de kop op. Inclusief aan komen rennen en beweren dat haar benen het niet meer doen en dat ze getild móet worden enzo.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:55 schreef TolstoiFan het volgende:
PKM en rena, fijn dat het al beter ging op de psz!
Simon roept al meer dan een week dat hij naar het Nijntje Konijntje Museum wil![]()
We proberen om a.s. donderdag erheen te gaan.
Iemand die dit herkent van zijn peuter (Simon is nu 2,5 jaar):
- opeens niet meer zelf willen eten, maar gevoerd worden (vooral warm eten)
- slaan, vooral mij (in het gezicht)
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]op beide
Wanneer kaptein iets nieuws leert, en na een tijdje goed kan, vind hij het niet meer boeiend om zelf te doenineens niet meer willen traplopen, met bestek eten ect. Ik moedig hem dan meestal een of twee keer aan, en als hij het dan nog vertikt laat ik m soms gewoon in zn sopje gaarkoken
waarna hij het na even mokken wel weer zelf gaat doen.
Bij slaan pak ik zn handjes vast, leg ik uit wat hij doet en dat dat niet mag en waarom. Soms werkt het, soms gaat ie haast demonisch lachen en harder verder slaan
Oh, hier ook. Laatst stond ie in de keuken te gillen dat ik hem moest komen halen, want hij kon niet lopen. En ik had er even echt geen zin in. Na tien minuten ben ik er naast gaan zitten en heb ik hem zo ver gekregen dat we samen gingen lopen, hand in hand. Toen was het weer goed.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja hoor, steekt zo nu en dan de kop op. Inclusief aan komen rennen en beweren dat haar benen het niet meer doen en dat ze getild móet worden enzo.
Gaaf vast ooit weleens over
Dank jequote:Op dinsdag 14 januari 2020 02:28 schreef ViviRAWRS het volgende:
Zeg @:Miezziej , ik kwam er net pas achter dat je twee streepjes had! Dat heeft niet in het Update-topic gestaan en je hebt dus ook bijna geen jompels gehad, dus hierbij alsnog!![]()
Hoe voel je je?
Dat observeren ja, ik vind het zo frappant wat ZZ ongemerkt allemaal al oppikt.
Volgens eigen telling vandaag 6 weken, dus duurt nog wel evenquote:Op woensdag 15 januari 2020 23:08 schreef Quoi het volgende:
Hey @:Miezziej! Gefeliciteerd nog! Wanneer gaat het gebeuren en voel je je een beetje ok?
En balen van M. en het praten. Hopelijk haalt ze het gewoon in. Anders is het wat het is natuurlijk, maar snap dat dat lastig is.
Och! Ik smelt zowat mee!quote:Op donderdag 16 januari 2020 09:41 schreef LeSage het volgende:
Vandaag eerste oefenmiddagdag voor S. op schoolhij heeft er zoveel zin in, vraagt al dagen naar de twee jongens die bij hem in de klas zitten. Ik hoorde van die ouders dat er andersom ook naar S. gevraagd werd, dus dat zit wel goed.
Meteen ook zijn eerste gymles en het idee van S. in zijn ondergoed met zijn nieuwe gympies laat mijn hart smelten
Wat gaaf!quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:47 schreef Molo het volgende:
Mijn kind gaat vandaag naar het ziekenhuis met de groep (ligt naast de crèche).
Ze mochten kiezen uit een middag Plaswijckpark, Blijdorp of het ziekenhuis en ze kozen massaal het ziekenhuis![]()
Dus ze gaan allemaal verkleed in OK-kleding daarheen, zag net al hilarische foto's. Mooi man
Wat mij betreft wel! PeuterFotoDonderdag dan maar? Even Brandweerman Max voor de leuk:quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:20 schreef minilot het volgende:
Is PeuterFotoDinsdag hier eigenlijk een ding?
@:Miezziej Allereerst hartstikke gefeliciteerd natuurlijk!En verder voor je ukkie succes met het aankomende traject - goeie begeleiding kan zo'n prachtig effect hebben!
@:PKM Koe!Alpacas, schapen, geiten en cavia's te over hier bij de kinderboerderijen, maar nul koeien
Toffe foto!
[..]
Och! Ik smelt zowat mee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, al die invulvelden op die formulieren. Kreeg er gister weer eentje voor mijn neus. Met mijn verwachtingen voor welke activiteiten ik wel/niet belangrijk vind. Dan heb je aan mij geen goede, ga maar lekker wat leuks doen met ze, ik hoor het wel.
De eerste dag gister dook hij meteen in het thema vormen en kleuren. Zelf is hij ook aan het tellen en het alfabet aan het zeggen. Achterin de auto merk ik dan ook dat alle opgeslurpte info er (soms in gemixte vorm) uitkomt.
Oeh pril nog. Spannend en leuk, weer een beeeeebiequote:Op donderdag 16 januari 2020 10:05 schreef Miezziej het volgende:
Volgens eigen telling vandaag 6 weken, dus duurt nog wel even Toch weer vreemd, die eerste weken.![]()
Nog bedankt voor de tip, maar ineens leek het zelf te verdwijnen en ziet het er nu weer gewoon normaal uitquote:Op maandag 13 januari 2020 16:50 schreef Nazil het volgende:
Rena geen schimmeltje? Als bilkencreme niet helpt kan je miconazolnitraat proberen, is gewoon veilig om te proberen ook al is het dat niet. Zou dan in een paar dagen beter moeten zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
Heb ik ook wel een beetje, sinds dat ongeluk met die stint helemaalquote:Op donderdag 16 januari 2020 13:12 schreef littledrummergirl het volgende:
Qua toestemming, het enige wat ik best een ding zou vinden is vervoer in een busje of bakfiets oid. Dan moet je maar hopen dat iedereen net zo goed oplet als jijzelf... Het OV vind ik geen probleem
ben ik nu een hysterische zeikmoeder
?
Ik denk op het goede moment op het potje zittenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:20 schreef minilot het volgende:
W00t gepoept @:LaBelleFleur27, tof!Kan jouwes even aan mijnes uitleggen hoe?
Zo hadden wij 3 leidsters van het eerste uur.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:00 schreef FlyingFish het volgende:
Ik ben ook altijd blij als onze ‘oudste’ leidster er is, die is echt dol op de meiden en andersom, maar ze kennen haar dan ook al vanaf dat ze 9 weken zijn. Heel anders dan andere leidsters die ze prima vinden maar toch wat minder uitbundig naar zijn.
Ik hoor hier pas weer over dik 4 maand, maar idd leuk boek hè! Ik ken hem vrijwel uit m'n hoofd..quote:Op zondag 19 januari 2020 21:30 schreef Quoi het volgende:
Ja en dan ben ik toch wel weer blij met dat staand plassen. Die NS wc's![]()
Goed bezig ook die L.! @:Nazil
@:LeSage gelukkig dat ze bijtrokken. Borrelt toch een stuk meer ontspannen.
Max was ook halverwege het voorlezen al vertrokken. Wie noemde trouwens pas het boek "Slaap maar fijn, bouwterrein"? Wat een hit.
Dat was ik denk k. Is James zn lieflings! Stad en land afgezocht toen.quote:Op zondag 19 januari 2020 21:30 schreef Quoi het volgende:
Ja en dan ben ik toch wel weer blij met dat staand plassen. Die NS wc's![]()
Goed bezig ook die L.! @:Nazil
@:LeSage gelukkig dat ze bijtrokken. Borrelt toch een stuk meer ontspannen.
Max was ook halverwege het voorlezen al vertrokken. Wie noemde trouwens pas het boek "Slaap maar fijn, bouwterrein"? Wat een hit.
quote:Op maandag 20 januari 2020 04:06 schreef Molo het volgende:
Laatste tijd ook heel veel vragen over hoe zij zelf dan kon eten toen ze in mijn buik zat, 'want dan kon ze toch niet bij mijn borst voor melk' en dat soort levensvragen![]()
quote:Op maandag 20 januari 2020 07:37 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]Hier vroeg ze laatst of ik haar dan had opgegeten, waardoor ze in mijn buik terechtgekomen was. En als wij het hebben over vroeger vraagt ze altijd of zij toen al in de buik zat, en als wij dan nee zeggen, is het: "Was ik toen nog kapot?" (Als in: nog niet gemaakt.
)
Ik geloof dat het ergste hier juist over is sinds ze meer verbaal duidelijk kan maken wat ze wil en voelt. En dat wij ook iets consequenter afdwingen dat ze dat zegt ipv gaat krijsen en bijtenquote:Op maandag 20 januari 2020 07:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat was ik denk k. Is James zn lieflings! Stad en land afgezocht toen.
Zijn jullie peuters ook peuter puberdraken? Manman sinds hij naar school gaat is het allemaal nog veel erger... grote mond, vechten met iedereen, niet luisteren... heel gezellig dus af en toe![]()
Maar diezelfde draak kan zo heerlijk opgekruld bij me in slaap vallen♡
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dude begint trouwens nog voor het einde van de winter uit z'n truien te groeien en hij mocht helpen met een paar nieuwe dingen kiezen voor als z'n 'schooltje' (zo noemde de peuterjuf het bij de intake en Günther nu dus ook de hele dag) straks begint. Beslissing van de koter: papegaaiduikers!
![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door minilot op 20-01-2020 09:09:51 ]Let me see you stripped down to the bone
Ze vermoeden een TOS, maar ze staat nu op de wachtlijst voor psychologisch onderzoek om andere dingen uit te sluiten (bijvoorbeeld autisme e.d.). TOS is een aangeboren afwijking (dit klinkt weer heel heftigquote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:00 schreef FlyingFish het volgende:
Wat fijn dat de gehoortest iig wel goed was Miezziej! Hebben ze enig idee waar de achterstand dan door kan komen? Wel toevallig (en ook wel handig qua ervaringen) dat een nichtje hetzelfde heeft.
Ja psz idd... verbaal kan hij zich prima uitdrukken en zeggen wat hij niet wil, helaas gaat dat vaak met een hulkachtige uitbarsting richting zus... James bijt overigens ook en slaat of knijpt... alle trucjes kent hij wel... maar ook dingen als " zal ik jou even doodmaken"... en als ik dan vervolgens uitleg wat dood betekent dan gaat ie huilen want mama mag niet weg... Ik herken dit helemaal niet van zijn zus...quote:Op maandag 20 januari 2020 07:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik geloof dat het ergste hier juist over is sinds ze meer verbaal duidelijk kan maken wat ze wil en voelt. En dat wij ook iets consequenter afdwingen dat ze dat zegt ipv gaat krijsen en bijten
Maar is ook echt een meisje wat het liefste knuffelt en zoent en aait en als ze boos is knijpt en bijt dus dat is wellicht anders dan James![]()
Met school bedoel je peuterspeelzaal oid toch? Hij is toch jonger dan de mijne? (eind juni 2016)
Nee, uiteraard niet. Mijn dochter is destijds vaak met een stint vervoerd. Ja, daar geef je dan in het volste vertrouwen toestemming voor. En dat ging door het drukke centrum van DH. Je moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren.quote:Op donderdag 16 januari 2020 13:12 schreef littledrummergirl het volgende:
Qua toestemming, het enige wat ik best een ding zou vinden is vervoer in een busje of bakfiets oid. Dan moet je maar hopen dat iedereen net zo goed oplet als jijzelf... Het OV vind ik geen probleem
ben ik nu een hysterische zeikmoeder
?
F heeft waarschijnlijk ook TOS en moet 9 maart voor psychologisch onderzoek naar Groningen. Hoe lang is de wachtlijst bij jullie? Gaat ze al naar school?quote:Op maandag 20 januari 2020 09:00 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ze vermoeden een TOS, maar ze staat nu op de wachtlijst voor psychologisch onderzoek om andere dingen uit te sluiten (bijvoorbeeld autisme e.d.). TOS is een aangeboren afwijking (dit klinkt weer heel heftig) waarbij de taalverwerking in de hersenen niet goed werkt.
Ik denk dat kinderen met een al ouder zusje of broertje soms wat agressiever de aandacht opeisen of voor zichzelf opkomen. Ik zie dat Ysje ook doen richting zijn zusje. En ja, verder is het denk ik ook wel temperament, dat heeft bij ons de oudste duidelijk wat meer, en zichzelf in de weg zitten: dingen zeggen en doen en daar vervolgens weer heel veel spijt van hebben en om die reden over de rooie gaan want niet weten hoe dat terug te draaien.quote:Op maandag 20 januari 2020 10:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja psz idd... verbaal kan hij zich prima uitdrukken en zeggen wat hij niet wil, helaas gaat dat vaak met een hulkachtige uitbarsting richting zus... James bijt overigens ook en slaat of knijpt... alle trucjes kent hij wel... maar ook dingen als " zal ik jou even doodmaken"... en als ik dan vervolgens uitleg wat dood betekent dan gaat ie huilen want mama mag niet weg... Ik herken dit helemaal niet van zijn zus...
quote:Op maandag 20 januari 2020 07:54 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Hier als we zoiets bespreken, dit hoofd en dan roepen "TOEN WAS IK EEN BEEEBIEEEE!!!"
[ afbeelding ]
En ik zo van "nope, helaasch, toen was je er nog niet"
En dan zij weer "OH MAAR TOEN ZAT IK IN JOUW BUIK MAMA!!!"
[ afbeelding ]
En ik dan weer "nope, helaas, ook nog niet in mijn buik, was heel lang geleden meisje'
Dan volgt deze blik meestal
[ afbeelding ]
Waarna ik zeg dat ik het veel gezelliger vind nu zij er wel is
En dan eindigen we met dit beeld
[ afbeelding ]
waarna ze vaak vraagt 'mag ik dan nu op de tv kijken??'
Ze dacht ook afgelopen week dat als zij naar de crèche is en wij gaan werken, we stiekem Shrek gingen kijken op tv![]()
![]()
![]()
Heerlijk specifiek Shrek ook
En was er erg jaloers op![]()
![]()
Mijn heerlijke mafketel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
Ik breek even snel in, ik lees niet altijd mee, zie het nu toevalligquote:Op maandag 20 januari 2020 09:00 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ze vermoeden een TOS, maar ze staat nu op de wachtlijst voor psychologisch onderzoek om andere dingen uit te sluiten (bijvoorbeeld autisme e.d.). TOS is een aangeboren afwijking (dit klinkt weer heel heftig) waarbij de taalverwerking in de hersenen niet goed werkt.
quote:Op maandag 20 januari 2020 08:56 schreef minilot het volgende:
Wat klinken jullie oudere peuters awesome zeg! Voorpret
Hier (nog) geen gedraak, maar wellicht om wat @:Molo zegt: Günther kan prima verbaal kraakhelder maken wat hij wil (momenteel vaak voorafgegaan door een plechtig Jongens, luister even! - met dank aan het al weken favoriete 'Kietel Nooit een Krokodil') dus dat scheelt vast wel.
En in plaats van 'Nee!' horen we hier tegenwoordig vooral 'Nee bedankt' en hoewel de boodschap hetzelfde is, klinkt het toch aangenamer
Kinderstoel is per afgelopen weekend overigens definitief naar zolder. Nu een fugly maar goedkope tussenoplossing van twee tuinstoelkussentjes erop. Vaarwel Ikea Antilop, het was 'n mooie anderhalf jaar!![]()
Oeh boekentip voor Günther (op basis van truiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dude begint trouwens nog voor het einde van de winter uit z'n truien te groeien en hij mocht helpen met een paar nieuwe dingen kiezen voor als z'n 'schooltje' (zo noemde de peuterjuf het bij de intake en Günther nu dus ook de hele dag) straks begint. Beslissing van de koter: papegaaiduikers!
![]()
[ afbeelding ]) :
https://www.bookspot.nl/b(...)me-mee-9789044835595
Ik heb je een PM gestuurdquote:Op maandag 20 januari 2020 12:30 schreef Xanteh het volgende:
[..]
F heeft waarschijnlijk ook TOS en moet 9 maart voor psychologisch onderzoek naar Groningen. Hoe lang is de wachtlijst bij jullie? Gaat ze al naar school?
Ah, dus zo laat zijn we dan ook weer nietquote:Op maandag 20 januari 2020 14:12 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik breek even snel in, ik lees niet altijd mee, zie het nu toevallig![]()
Mijn zoontje (2jr 8mnd) praat praktisch niet, enkele woorden. 'Mama, papa, mooi, bah, nee, die'.
Hij gaat binnenkort naar een observatie-opvang, hoewel ik inmiddels best al weet dat hij autisme heeft, door ander gedrag (niet wijzen, niet zwaaien, alles op rijtjes zetten bijvoorbeeld, en dan de hele dag door)
Wij hebben blijkbaar supersnel aan de bel getrokken, want hij is de jongste die ze ooit gezien hebbenGemiddeld is de eerste aanraking met "echte" hulpverlening tussen 3 en 4 jaar.
Jaja, pas kreeg ik de vraag thuis: waarom heb ik geen broertje? op de een of andere manier is een zusje geen issue of importance Voor hem is het verder geen big deal, ik word daar dan wel even week van. Even maarquote:Op maandag 20 januari 2020 00:20 schreef ViviRAWRS het volgende:
ZZ verkondigde vandaag dat ze geen broertje wil, en ook geen zusje of een baby*, maar wél een baby-pop, met een mutsje en sokjes. Even later was ik wat babyspullen aan het opruimen, een deel bewaarde ik "voor als hier toch nog een baby komt". Vroeg ze: "gaat die dan ook weer naar [zijn/haar eigen] huis?" @Quoi @Molo @Nazil Zijn jullie peuters daar ook mee bezig?
Hihi, dat gesprekje hadden wij ook vandeweek. Verder nog, want het was n.a.v. zijn bewering dat er eten in zijn balletjes zat (eerste vraag was wat die 2 dingen zijn). Ik vertelde het maar gewoon zoals het is en hij moest dus op zoek naar een meisje en dat moest dan Larf van @Molo wordenquote:Op maandag 20 januari 2020 14:36 schreef Nazil het volgende:
@:vivirawrs niet over broertjes en zusjes, maar hij wilde van de week een nieuw bed omdat die te klein werdhij heeft een 90x180 for the record. Ik zei gekscherend hier kan je mee doen totdat je uit huis gaat. En toen vroeg hij hoe en wat uit huis. Ik zeg als je een vriendin (of vriend, boeiend) krijgt, ga je daarmee in een huis wonen en krijg je misschien zelf ook wel een kindje. Toen wilde hij een meisje, ohnee jongetje! En ging het daar de hele avond over.
quote:Op maandag 20 januari 2020 22:13 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hihi, dat gesprekje hadden wij ook vandeweek. Verder nog, want het was n.a.v. zijn bewering dat er eten in zijn balletjes zat (eerste vraag was wat die 2 dingen zijn). Ik vertelde het maar gewoon zoals het is en hij moest dus op zoek naar een meisje en dat moest dan Larf van @:Molo worden
Zo leuk dat, die trotsquote:Op maandag 20 januari 2020 22:20 schreef Nazil het volgende:
@:quoi wat een leuk idee van het kdv naar monkeytown!
ik heb het idee dat hij niet zo doorheeft dat er kinderen zijn met een broertje of zusje en wat dat inhoudt. Alleen brother finger en sister finger, dat kent hij wel maar dat zijn de ringvinger en middelvinger
Vanochtend bij de action zag hij een verfsetje met een plastic giraf,wat verf en kwasten. Hij stond erbij en vond het helemaal geweldig, hij wilde het zo graag hebben... Dus voor 1,49 heb ik een kind intens gelukkig gemaaktvanmiddag heeft hij zich vermaakt met het verven daarvan en het mengen van kleuren. Alles werd met zwart gemengd dus je kan je voorstellen hoe de giraf er nu uit ziet. Helemaal trots en vanavond moest de giraf op z'n nachtkastje staan. Sjinaf, we zijn de sjinaf vergeten mama! Mocht mama weer naar beneden om die giraf te pakken.
Dealquote:Op maandag 20 januari 2020 22:18 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Kan ik mee leven hoor
Wij samen bieren ofzo terwijl zij op pad zijn, deal
Dat is echt Wolfs favoriete ding om te doen. Bij hem wordt het een soort galaxybeest. Hij speelt er daarna ook hele rollenspellen mee.quote:Op maandag 20 januari 2020 22:20 schreef Nazil het volgende:
@:quoi wat een leuk idee van het kdv naar monkeytown!
ik heb het idee dat hij niet zo doorheeft dat er kinderen zijn met een broertje of zusje en wat dat inhoudt. Alleen brother finger en sister finger, dat kent hij wel maar dat zijn de ringvinger en middelvinger
Vanochtend bij de action zag hij een verfsetje met een plastic giraf,wat verf en kwasten. Hij stond erbij en vond het helemaal geweldig, hij wilde het zo graag hebben... Dus voor 1,49 heb ik een kind intens gelukkig gemaaktvanmiddag heeft hij zich vermaakt met het verven daarvan en het mengen van kleuren. Alles werd met zwart gemengd dus je kan je voorstellen hoe de giraf er nu uit ziet. Helemaal trots en vanavond moest de giraf op z'n nachtkastje staan. Sjinaf, we zijn de sjinaf vergeten mama! Mocht mama weer naar beneden om die giraf te pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |