Dit idd.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:47 schreef babylon het volgende:
VPRO in de jaren '80. Dat was pas kwaliteit. Mag alleen voor een groot deel niet meer uitgezonden worden, want preutsheid.
Dit precies!quote:Op maandag 13 januari 2020 21:47 schreef babylon het volgende:
VPRO in de jaren '80. Dat was pas kwaliteit. Mag alleen voor een groot deel niet meer uitgezonden worden, want preutsheid.
Tsja, wat is kwaliteit... mijn dochter kijkt graag naar Casper en Emma. Daarnaast Mickey Mouse clubhuis en meneer kikker en zijn vriendjes. Persoonlijk vind ik die series wel enige kwaliteit en leerzaam.quote:Op maandag 13 januari 2020 17:54 schreef XDo het volgende:
Met het overlijden van Aart Staartjes dacht ik gisteren weer terug aan wat ik en vele kinderen hebben opgestoken van (oa.) Sesamstraat. Van Sesamstraat worden geen nieuwe uitzendingen meer gemaakt en misschien dat het nu wel helemaal van de buis verdwijnt.
Ik heb een zoontje van 2 jaar die een half uur tot een uur per dag televisie kijkt en ik vraag me af of er nog iets van kwaliteits-programmas gemaakt worden?
Hebben Teletubbies en consorten die rol overgenomen? Ik kan het zelf lastig inschatten of dat een kind evenveel nuttige bagage meegeeft als dat Sesamstraat mij 30 jaar geleden gaf. Als ik bijv. iets van Studio 100 kijk springen de tranen me in de ogen, wat een onzin allemaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |