Dat zijn toch al 10 flesjes olijfolie... Of zullen ze dat ook accepteren als betaalmiddel op het Spaanse vliegveld?quote:Op maandag 20 januari 2020 19:41 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Buiten seizoen ongeveer 150 euro retour, ze zitten 20 km van vliegveld, dus valt wel mee. Zit ook in de buurt en slecht weer gehad maar niets vergeleken met de kust, 40 km verderop
Ik ook en ook die tent die al gaten had.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:17 schreef Strani het volgende:
Met de storm van vannacht zal het huis het inderdaad heel zwaar hebben gehad. Benieuwd of het nog een beetje staat...
Huis is een hoopje papiermache geworden.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:17 schreef Strani het volgende:
Met de storm van vannacht zal het huis het inderdaad heel zwaar hebben gehad. Benieuwd of het nog een beetje staat...
Ik vrees het wel ja!quote:Op maandag 20 januari 2020 22:41 schreef diadakan het volgende:
[..]
Huis is een hoopje papiermache geworden.
Maar dóe je het ook?quote:Op maandag 20 januari 2020 17:56 schreef riazop het volgende:
Ach die "andere Doede Doelen" zijn meestal ook alleen maar ter verrijking van hun linkse management.
Dan geef ik liever aan dit sympathieke koppel wat geld.
Ze hebben wel humorquote:
Zij hebben nog het geluk te zijn in een land met minder regels...quote:Op zondag 22 maart 2020 14:48 schreef Mylene het volgende:
Een hoop 'Ik vertrek' koppels zullen ook wel hard getroffen zijn. De Boerkampjes in Italië bijvoorbeeld.
Ja, en de scheetjes zullen ook wel uitgescheten zijn.quote:Op zondag 22 maart 2020 17:08 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zij hebben nog het geluk te zijn in een land met minder regels...
Om 23u30 pas en dan ook nog een HH???quote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:48 schreef Cynix ® het volgende:
VANAVOND 23:35 - 00:20 Marleen en Frans - Frankrijk, Creuse
Marleen en Frans verruilen hun rijtjeshuis in Almere voor een boerenhoeve in de Creuse. In het gehuchtje Basville willen ze een chambre d'hôtes mét table d'hôtes en twee gîtes beginnen. Wie zin heeft in een escargot of fois gras heeft pech, want wat ze serveren zal biologisch én vegetarisch zijn. Maar voor het zover is, moet er eerst worden verbouwd. Het budget is beperkt en de hoeveelheid werk maar nauwelijks te overzien. Vol goede moed slaat het stel aan het doe-het-zelven. Houtworm bestrijden, tegelen, leidingen leggen; Marleen en Frans draaien hun hand er niet voor om. Maar dan stuiten ze op een probleem van heel andere orde: het doucheputje past niet. Alle soorten, maten en modellen worden uitgeprobeerd, maar niets werkt. Ondertussen zouden ze bijna vergeten dat het lekke dak ook nog gerepareerd moet worden. De tijd verstrijkt en Frans en Marleen ploeteren door. Of ze dit toeristenseizoen hun eerste gasten kunnen verwelkomen met een vegetarische hap, blijft nog even de vraag.
PREMIERE 2014
Daarom. Dan weet je dus dat het een herhaling is.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:31 schreef Snowsquall het volgende:
Om 23u30 pas en dan ook nog een HH???
Ik Vertrek is de Alabastine van de tv-wereld, het verdient de schoonheidsprijs niet maar het vult de gaatjes wel goed...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:10 schreef Remco het volgende:
Het grootste vraagteken in medialand; het uitzendschema van Ik Vertrek.
https://www.avrotros.nl/i(...)s-spanje-22-09-2018/quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:50 schreef Szura het volgende:
Een Ik Vertrek’er aan het woord:
https://nos.nl/artikel/23(...)or-voortbestaan.html
Help me even...
Was dat die gozer die z’n zoon de hele tijd aansprak met ‘hee vriend!’? Of heb ik de verkeerde voor me.
Mwah, zo vreemd is het niet dat je niet meer van de lunchkaart kunt bestellen na 18.00 uur, bij de meeste toko's kan dat na 17.00 uur al niet meer.quote:Op zondag 12 april 2020 00:07 schreef Bluedisplay het volgende:
[ afbeelding ]
Klinkt als een gezellige vent
Ja, volgens mij ook.quote:Op zondag 12 april 2020 00:38 schreef Ole het volgende:
oh.. dit is echt herhaling van de oorspronkelijke uitzending. Was al follow up volgens mij
Politieke crisis paar jaar geleden zover ik me herinner. Nu natuurlijk ook geen feestje daarquote:Op zondag 12 april 2020 00:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, volgens mij ook.
Maar leuk om te zien dat ze daar nog steeds zitten.
Het lijkt me sowieso geen plek waar het ooit wel een feestje is...quote:Op zondag 12 april 2020 00:43 schreef Ole het volgende:
[..]
Politieke crisis paar jaar geleden zover ik me herinner. Nu natuurlijk ook geen feestje daar
Die van Casa de Papel?quote:Op zondag 12 april 2020 13:42 schreef SOG het volgende:
Ben wel benieuwd naar de financiele situatie van casa el cardo morada (daar in spanje in de middle of nowhere). Nu met corona zijn ze helemaal de sjaak natuurlijk. Die moesten een tijd geleden al geld lenen als ik het me goed herinner. En nu dus maandenlang 0 inkomen, behalve olijfolieflesjes....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |