Nope, dacht ook niet dat het kon als je je houdt aan de instructies.quote:Op zondag 29 maart 2020 17:37 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Weet niet zeker of ik hier goed zit. Hebben jullie weleens gehad of gehoord dat een test vals positief uitvalt?
Nooit. Zelfs de vaagste schaduw van een streep betekende bij mij altijd zwanger.quote:Op zondag 29 maart 2020 17:38 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
En dan bedoel ik meer van ik weet dat het bestaat maar heeft iemand het daadwerkelijk meegemaakt
Vals negatief is niet ongewoon. Vals positief is hoogst ongebruikelijk.quote:Op zondag 29 maart 2020 17:37 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Weet niet zeker of ik hier goed zit. Hebben jullie weleens gehad of gehoord dat een test vals positief uitvalt?
Jij hebt dat meegemaakt?quote:Op zondag 29 maart 2020 19:00 schreef Mariposas het volgende:
Ja, een zwangerschapstest kan (heel licht) positief uitslaan bij een LH-piek.
Ja, om te checken of het echt klopt.quote:Op zondag 29 maart 2020 19:20 schreef SQ het volgende:
[..]
Jij hebt dat meegemaakt?
Ik heb nog nooit vals positief gehad, wel een keer een loei van een indroogstreep gehad op zo'n goedkope etos test.
Tof! Ik hoop dat ik ook over een maandje hier ben.quote:Op zondag 10 mei 2020 11:12 schreef Aure het volgende:
Over een maandje kom ik hier heen
Spannend vlinder! Ik hoop dat je je ook snel mag melden hier![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Bienelientjee wanneer is je NOD?
Mijn cyclus lijkt nu ongeveer rond de 30 dagen ofzo te liggen. (Jan 33, Feb 33, Maart 29, April 28). Vandaag is dag 26, dus maandag is mijn NOD gok ik zo?quote:
Al nog een keer getest, of inmiddels ongesteld geworden?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:45 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Mijn cyclus lijkt nu ongeveer rond de 30 dagen ofzo te liggen. (Jan 33, Feb 33, Maart 29, April 28). Vandaag is dag 26, dus maandag is mijn NOD gok ik zo?
Heb vanochtend een vroege test gedaan, kon me niet langer bedwingen!Negatief natuurlijk. Maar er is maar heel weinig geklust (3x) deze maand, dus verwacht er zeer weinig van deze ronde!
Hoop je hier snel te zien
Nog geen extra test gedaan. Probeer uiterst geduldig te zijn!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:02 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Al nog een keer getest, of inmiddels ongesteld geworden?
Wat een mooi nieuws gefeliciteerdquote:Op donderdag 21 mei 2020 08:27 schreef Bienelientjee het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Kon mezelf vanochtend niet weerhouden! Deed de eerste (clearblue) en binnen enkel seconden stond de lijn dik! Ik kon het niet geloven, dus de roze meteen gepakt. En toen de digitale!
Nu hopen dat het een plakker is!![]()
Woei, wat goed! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 21 mei 2020 08:27 schreef Bienelientjee het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Kon mezelf vanochtend niet weerhouden! Deed de eerste (clearblue) en binnen enkel seconden stond de lijn dik! Ik kon het niet geloven, dus de roze meteen gepakt. En toen de digitale!
Jaa wat goed!!quote:Op donderdag 21 mei 2020 08:27 schreef Bienelientjee het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 mei 2020 08:27 schreef Bienelientjee het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Heel normaalquote:Op donderdag 21 mei 2020 10:08 schreef Bienelientjee het volgende:
Het voelt zo raar om te weten!Alsof ik aan het dromen ben? Alsof het helemaal niet waar kan zijn. Onwerkelijk! Is dat normaal voor een 1e keer?
Hartstikke normaal! Geniet ervan, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 21 mei 2020 10:08 schreef Bienelientjee het volgende:
Het voelt zo raar om te weten!Alsof ik aan het dromen ben? Alsof het helemaal niet waar kan zijn. Onwerkelijk! Is dat normaal voor een 1e keer?
Ah wat lief, dank je wel! Jij hebt ook heel lang gerammeld voor je kon beginnen, toch? Nog een stuk langer dan ik denk ik me te herinneren..quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:45 schreef ViviRAWRS het volgende:
@:vlindertje89 Oh wat fijn voor je!! Eindelijk! Veel succes!![]()
Ik had ook ongeveer 16 jaar de pil geslikt, met de laatste jaren 1 stopweek per 3 pilstrips, en ik had mijn cyclus meteen terug.Hopelijk jij ook!
Bij mij begon het rammelen op mijn 25ste, en ik ben op mijn 32ste moeder geworden.quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:48 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ah wat lief, dank je wel! Jij hebt ook heel lang gerammeld voor je kon beginnen, toch? Nog een stuk langer dan ik denk ik me te herinneren..
Wat een fijn nieuws dat je met de pil mocht stoppen. Hopelijk al snel je cyclus terug. En nog veel sneller voorlopig geen cyclus meer 😉.quote:Op donderdag 4 juni 2020 15:36 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik kom me eindelijk hier officieel meldenik had gisteren de echo voor adenomyose, zag er allemaal prachtig uit vond ze. Dus gisteren was m'n laatste pil!
En nu maar afwachten of m'n cyclus een beetje vlot terug komt. Ben al 16 jaar aan de pil waarvan de laatste 9 jaar continu doorgeslikt met maximaal 1x per jaar een stopweek, dus ik ben benieuwd!
Hoe is t bij jou op het wachtbankje, @:Aure ?
Houden jullie je cyclus bij in een app? Zo ja, aanraders?
Ah, dan heeft het voor jou (vooralsnog) net iets langer geduurd ja, maar minder lang dan ik in m'n hoofd had. Ik rammel ook sinds m'n 25e, had op m'n 26e wel willen beginnen en ben nu 30 (en een half). Maar bij mij omdat vriend nog niet klaar was ervoor, ik werk in de wetenschap dus als ik op een vast contract moet wachten kan ik over een jaar of vijf een keer beginnen. Gelukkig wel voldoende financiële zekerheid.quote:Op donderdag 4 juni 2020 17:21 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Bij mij begon het rammelen op mijn 25ste, en ik ben op mijn 32ste moeder geworden.De combinatie van langstudeerder zijn en je schaapjes op het droge willen hebben (als in: afstuderen, een echte baan, liefst een vast contract) voordat er een kind komt was wat onhandig ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je welquote:Op woensdag 1 juli 2020 15:17 schreef Lemijn het volgende:
Wat enorm klote zeg vlindertje. Amper begonnen, en dan alweer moeten stoppen! Sterkte
.
quote:Op woensdag 1 juli 2020 15:23 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Dank je wel. Het is inderdaad heel klote, zowel m'n kinderwens als mijn hele toekomstbeeld voelt ineens heel wankel en dat is moeilijk. Linksom of rechtsom komt het uiteindelijk vast heus goed met me, maar nu voelt het even niet zo.
In de badkamer lukte het anders voor geen meter om hem op de foto te krijgen, wacht zal ff een foto uploadenquote:Op maandag 6 juli 2020 10:29 schreef Donna het volgende:
Als je het zo duidelijk op de foto kan krijgen is het wat mij betreft geen tuur streep meer hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik start waarschijnlijk pas in januari met de beugel en volgens de laatste afspraak bij ortho en kaakchirurg zal ik dan pas na een jaar die operatie hebben, dus dat kan dan allemaal gewoonquote:Op maandag 6 juli 2020 10:59 schreef Lemijn het volgende:
Hoera!. Gefeliciteerd!
Hoe moet dat nu met je kaakoperatie? En je libido?.
quote:Op maandag 6 juli 2020 10:34 schreef Aure het volgende:
[..]
In de badkamer lukte het anders voor geen meter om hem op de foto te krijgen, wacht zal ff een foto uploadenGefeliciteerd!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
quote:Op maandag 6 juli 2020 10:34 schreef Aure het volgende:
[..]
In de badkamer lukte het anders voor geen meter om hem op de foto te krijgen, wacht zal ff een foto uploadenJa die lichtinval was niet zo geschikt haha. Fijn dat het vandaag alweer donkerder was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als het lukt niet te veel/vaak een test doen. Mijn testen zijn overdag altijd donkerder dan met ochtendurine. Heb er een hoop mindfucks van gehad.![]()
Ik test sowieso maar 1 x per dag en alleen in de ochtendquote:Op dinsdag 7 juli 2020 09:32 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja die lichtinval was niet zo geschikt haha. Fijn dat het vandaag alweer donkerder was.
En als het lukt niet te veel/vaak een test doen. Mijn testen zijn overdag altijd donkerder dan met ochtendurine. Heb er een hoop mindfucks van gehad.
Dank je, en @BE ook!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 09:36 schreef Tink89 het volgende:
Vlinder, ik vind jullie echt heel knap zo. Sterkte![]()
En Aure, fijn he? Als de testen donkerder worden?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben dus weer begonnen met de pil en het zal nog wel een poos duren voor ik weer kan wohts'en. Maargoed, dat is niet anders.
Voor de statistieken en evt meelezers, om niet alleen maar 6-maanden-wachten verhalen te lezen: na 16 jaar pil waarvan 9 jaar continue doorgeslikt had ik na 31 dagen alweer mijn eerste menstruatie en 29 dagen erna de tweede. Dus dat kan ook!
Merk ook wel dat dat me ergens wel iets van rust geeft, ook al is het natuurlijk helemaal geen garantie voor een evt volgende keer stoppen met de pil. Maar het idee dat mijn lichaam dat best weer goed oppikte en het dus niet per se zo lang hoeft te duren voor cyclus terug is, is toch prettig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |