Wat een mooi nieuws gefeliciteerdquote:Op donderdag 21 mei 2020 08:27 schreef Bienelientjee het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Kon mezelf vanochtend niet weerhouden! Deed de eerste (clearblue) en binnen enkel seconden stond de lijn dik! Ik kon het niet geloven, dus de roze meteen gepakt. En toen de digitale!
Nu hopen dat het een plakker is!![]()
Woei, wat goed! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 21 mei 2020 08:27 schreef Bienelientjee het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Kon mezelf vanochtend niet weerhouden! Deed de eerste (clearblue) en binnen enkel seconden stond de lijn dik! Ik kon het niet geloven, dus de roze meteen gepakt. En toen de digitale!
Jaa wat goed!!quote:Op donderdag 21 mei 2020 08:27 schreef Bienelientjee het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 mei 2020 08:27 schreef Bienelientjee het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Heel normaalquote:Op donderdag 21 mei 2020 10:08 schreef Bienelientjee het volgende:
Het voelt zo raar om te weten!Alsof ik aan het dromen ben? Alsof het helemaal niet waar kan zijn. Onwerkelijk! Is dat normaal voor een 1e keer?
Hartstikke normaal! Geniet ervan, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 21 mei 2020 10:08 schreef Bienelientjee het volgende:
Het voelt zo raar om te weten!Alsof ik aan het dromen ben? Alsof het helemaal niet waar kan zijn. Onwerkelijk! Is dat normaal voor een 1e keer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |