Al gezien. Wel mooi eerbetoon.quote:
quote:Op zondag 12 januari 2020 19:21 schreef Nepthys het volgende:
O ja, je had ook nog Aart Staartjes en Joost Prinsen als Ta en To. Dat was ook leuk.
Kan helaas geen filmpje vinden.
[ afbeelding ]
ook weer echt walgelijk die reacties eronder maar mooi om te zien dat onze premier ook hierbij stil staattwitter:MinPres twitterde op zondag 12-01-2020 om 18:31:11Wat een droevig nieuws: Aart Staartjes is overleden. Zoals zovelen ben ik met hem opgegroeid (De Stratemakeropzeeshow, De film van Ome Willem, Sesamstraat). Een icoon uit onze jeugd. En altijd een markant persoon gebleven. Ik wens zijn naasten veel sterkte met dit grote verlies. reageer retweet
Mooiquote:
Deze is beter volgens mij.quote:Op zondag 12 januari 2020 19:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mooi
Jammer dat geluid en beeld niet gelijk lopen
Behalve zijn eigen kinderen en ex-vrouw dus.quote:Op zondag 12 januari 2020 20:08 schreef Piles het volgende:
Treurig nieuws
Maar ook mooi dat zoveel generaties en mensen alleen maar hele mooie herinneringen aan hem hebben
Grote flauwekul, de NPO kan zelf kiezen waarop ze bezuinigt. Genoeg onzin waarin gesneden kan worden zonder aan educatieve kinderprogramma’s te raken. Het programma werd prima bekeken tot men met de uitzendtijd ging lopen rommelen.quote:Op zondag 12 januari 2020 17:31 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat de NPO ook doet, het is nooit goed.
Het is het resultaat van bezuinigingen (door de politiek) en omdat Sesamstraat jarenlang als linkse propaganda is weggezet. Als feministische multikul.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)nie-12622077-a226941
Het was een ongeluk. Dat kan iedereen overkomen.quote:Op zondag 12 januari 2020 20:35 schreef damsco het volgende:
Wat een klootzak is diegene die meneer Aart dood heeft gereden
Voor mij was het destijds alsof er in mijn hoofd een venster aan diggelen werd geslagen waardoor ik opeens weer frisse lucht in de bovenkamer kreeg. Een moment waar ik nog vaak aan terugdenk en dat echt mijn leven veranderd heeft.quote:,,Waarom zou ik liegen? Waarom zou ik mezelf mooier voordoen dan ik ben? Ik vind het veel leuker om te zeggen dat ik een b-acteur ben. Dat vind ik ook echt. Ik neem genoegen met de middelmaat. Ik ambieer geen hoofdrol. Het liefst speel ik een ongelooflijke etterlijer, met af en toe een zin. Als ik al naar een Oscar zou verlangen, dan wil ik hem het liefst voor de beste mannelijke bijrol.''
Behalve dat hij uit zijn nek kletst dat het met Sesamstraat uit zijn jeugd was, Sesamstraat begon in NL in 1976, toen was hij 9.... beetje te oud voor Sesamstraat, en Aart Staartjes kwam er pas in 1984 bij, toen was Rutte 17.quote:Op zondag 12 januari 2020 19:27 schreef Evertjan het volgende:
ook weer echt walgelijk die reacties eronder maar mooi om te zien dat onze premier ook hierbij stil staattwitter:MinPres twitterde op zondag 12-01-2020 om 18:31:11Wat een droevig nieuws: Aart Staartjes is overleden. Zoals zovelen ben ik met hem opgegroeid (De Stratemakeropzeeshow, De film van Ome Willem, Sesamstraat). Een icoon uit onze jeugd. En altijd een markant persoon gebleven. Ik wens zijn naasten veel sterkte met dit grote verlies. reageer retweet
Dat valt denk ik wel mee hoor, ik kan me niet voorstellen dat men toen ook naar Pokémon enzo zat te kijkenquote:Op zondag 12 januari 2020 21:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Behalve dat hij uit zijn nek kletst dat het met Sesamstraat uit zijn jeugd was, Sesamstraat begon in NL in 1976, toen was hij 9.... beetje te oud voor Sesamstraat, en Aart Staartjes kwam er pas in 1984 bij, toen was Rutte 17.
Ome Willem was toch eerder? Dat is van voor mijn tijd.quote:Op zondag 12 januari 2020 21:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Behalve dat hij uit zijn nek kletst dat het met Sesamstraat uit zijn jeugd was, Sesamstraat begon in NL in 1976, toen was hij 9.... beetje te oud voor Sesamstraat, en Aart Staartjes kwam er pas in 1984 bij, toen was Rutte 17.
Verder RIP uiteraard, Stratenmakeropzeeshow![]()
Vanaf 1974, dus dat klopt wel heel erg met de leeftijdsgroep van Rutte (die 5 maanden jonger is dan ik).quote:Op zondag 12 januari 2020 21:27 schreef miaeak het volgende:
[..]
Ome Willem was toch eerder? Dat is van voor mijn tijd.
Ik ben ongeveer net zo oud als Rutte en ik heb 'meneer Aart' als zodanig inderdaad alleen gezien bij de intochten van Sinterklaas. Sesamstraat heb ik nooit echt gekeken, hooguit tijdens het zappen zag ik meneer Aart daar wel eens...quote:Op zondag 12 januari 2020 21:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vanaf 1974, dus dat klopt wel heel erg met de leeftijdsgroep van Rutte (die 5 maanden jonger is dan ik).
Stratenmakeropzeeshow, Film van Ome Willem, Ren je rot, Stuif es in, Q&Q, Catweazle dat zijn dingen van die generatie, Sesamstraat echt niet, dat was voor kleuters, en eerste- en tweedeklassers, met 9 jaar zat je in de derde klas (nu groep 5).
Als hij kinderen had gehad dan was het nog een aardig argument geweest, maar hij kende meneer Aart zeker niet uit Sesamstraat in zijn jeugd, hij was 17 toen meneer Aart in Sesamstraat kwam.
Nou dan had hij het beter bij die eerste paar voorbeelden kunnen houden en Sesamstraat achterwegen latenquote:Op zondag 12 januari 2020 21:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vanaf 1974, dus dat klopt wel heel erg met de leeftijdsgroep van Rutte (die 5 maanden jonger is dan ik).
Stratenmakeropzeeshow, Film van Ome Willem, Ren je rot, Stuif es in, Q&Q, Catweazle dat zijn dingen van die generatie, Sesamstraat echt niet, dat was voor kleuters en eerste- en tweedeklassers, met 9 jaar zat je in de derde klas (nu groep 5).
Als hij kinderen had gehad dan was het nog een aardig argument geweest, maar hij kende meneer Aart zeker niet uit Sesamstraat in zijn jeugd, hij was 17 toen meneer Aart in Sesamstraat kwam.
Piet Hendriks was uit mijn tijd vwb Sesamstraat...quote:Op zondag 12 januari 2020 21:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Stratenmakeropzeeshow, Film van Ome Willem, Ren je rot, Stuif es in, Q&Q, Catweazle dat zijn dingen van die generatie, Sesamstraat echt niet, dat was voor kleuters en eerste- en tweedeklassers, met 9 jaar zat je in de derde klas (nu groep 5).
Hij zegt niet "mijn jeugd", hij zegt "onze jeugd". Ik neem aan dat hij daarmee gewoon in algemene doelt op het feit dat Aart Staartjes een icoon is uit de jeugd van velen.quote:Op zondag 12 januari 2020 21:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Verder RIP uiteraard, Stratenmakeropzeeshow![]()
Mooi gaaf speurwerk. Onze MP lult maar weer wat zoals gewoonlijk.quote:Op zondag 12 januari 2020 21:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 januari 2020 22:15 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Mooi gaaf speurwerk. Onze MP lult maar weer wat zoals gewoonlijk.
Wat ook weer waar is. Nou ja, de man is dood. Rust zacht meneer Aart. Je was een icoon voor velen.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij zegt niet "mijn jeugd", hij zegt "onze jeugd". Ik neem aan dat hij daarmee gewoon in algemene doelt op het feit dat Aart Staartjes een icoon is uit de jeugd van velen.
Waar gaat t over.... doe ff normaal ofzoquote:Op zondag 12 januari 2020 22:15 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Mooi gaaf speurwerk. Onze MP lult maar weer wat zoals gewoonlijk.
Ja, zover was ik inmiddels ook. Het is niet mooi om op het graf van Meneer Aart hier over te kissebissen. Shame on me.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Of hij heeft het gewoon over het algemeen. Generaties die met Aart Staartjes opgegroeid zijn.
twitter:vandersteenpaul twitterde op zondag 12-01-2020 om 16:18:02Hoe een keurige krant Aart Staartjes als bron van alle kwaad aanwees: https://t.co/zvE9rmupOp reageer retweet
Vraag me af hoeveel er van dit soort 'collectieve momenten' nog over blijven, van dit soort referentiepunten. Ja, een voetbal toernooi in de jaren dat Nederland zich kwalificeert.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:19 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ja, zover was ik inmiddels ook. Het is niet mooi om op het graf van Meneer Aart hier over te kissebissen. Shame on me.
RIPquote:Op zondag 12 januari 2020 16:21 schreef TLC het volgende:
Lex weg, Paula weg, nu meneer Aart... Sesamstraat wordt steeds leger
In dit topic geen Pienjo schrijvenquote:
Hopelijk nog even niet ...quote:Op zondag 12 januari 2020 22:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
RIPWanneer is Pino Pienjoo aan de beurt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |