Al gezien. Wel mooi eerbetoon.quote:
quote:Op zondag 12 januari 2020 19:21 schreef Nepthys het volgende:
O ja, je had ook nog Aart Staartjes en Joost Prinsen als Ta en To. Dat was ook leuk.
Kan helaas geen filmpje vinden.
[ afbeelding ]
ook weer echt walgelijk die reacties eronder maar mooi om te zien dat onze premier ook hierbij stil staattwitter:MinPres twitterde op zondag 12-01-2020 om 18:31:11Wat een droevig nieuws: Aart Staartjes is overleden. Zoals zovelen ben ik met hem opgegroeid (De Stratemakeropzeeshow, De film van Ome Willem, Sesamstraat). Een icoon uit onze jeugd. En altijd een markant persoon gebleven. Ik wens zijn naasten veel sterkte met dit grote verlies. reageer retweet
Mooiquote:
Deze is beter volgens mij.quote:Op zondag 12 januari 2020 19:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mooi
Jammer dat geluid en beeld niet gelijk lopen
Behalve zijn eigen kinderen en ex-vrouw dus.quote:Op zondag 12 januari 2020 20:08 schreef Piles het volgende:
Treurig nieuws
Maar ook mooi dat zoveel generaties en mensen alleen maar hele mooie herinneringen aan hem hebben
Grote flauwekul, de NPO kan zelf kiezen waarop ze bezuinigt. Genoeg onzin waarin gesneden kan worden zonder aan educatieve kinderprogramma’s te raken. Het programma werd prima bekeken tot men met de uitzendtijd ging lopen rommelen.quote:Op zondag 12 januari 2020 17:31 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat de NPO ook doet, het is nooit goed.
Het is het resultaat van bezuinigingen (door de politiek) en omdat Sesamstraat jarenlang als linkse propaganda is weggezet. Als feministische multikul.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)nie-12622077-a226941
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |