Dit ja, dan zie je allerlei sporten die je normaal nooit zietquote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:14 schreef Em31 het volgende:
Sport
Kijk nu al uit naar de Olympische Spelen
Arizowna!!!quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:29 schreef Arizona het volgende:
Goedemiddag!
[..]
Dit ja, dan zie je allerlei sporten die je normaal nooit ziet
Ik kijk graag naar sport, vooral naar tennis (speel ik zelf ook) en hockey. Maar ook andere sporten, ik ben niet heeeel kieskeurig. Alleen motorsport en formule 1 vind ik echt he-le-maal niets.
What the tucquote:Op zaterdag 11 januari 2020 15:25 schreef Dave het volgende:
@:Greys n.a.v. jouw recept in een ander topic, ik zie net een recept voor gehaktballen uit de Airfryer waarbij iemand door 800 gram gehakt 24 (!) fijngemalen tuc-jes mengt (12 naturel, 12 paprika). In plaats van paneermeel of zo, gok ik.
Strahniquote:
quote:
Tegenwoordig wordt het steeds minder uitgezonden op tv en moet je het via nos.nl opzoeken. Wel jammer. Dit weekend komt het dan wel op tv, maar daar had ik dan niet eens meer rekening mee gehouden.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 13:39 schreef Strani het volgende:
Mogguh!
Ik neem aan dat jullie weer allemaal voor de buis zitten voor het schaatsen, als vaderlandslievende en koningsgezinde Nederlanders?
Het meeste is ook live op Youtube beschikbaar. Weliswaar zonder commentaar of analyse, maar dat is niet altijd een slecht iets. Ook wel leuk om die gesprekken tussen de schaatsers en coaches te horenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt het steeds minder uitgezonden op tv en moet je het via nos.nl opzoeken. Wel jammer. Dit weekend komt het dan wel op tv, maar daar had ik dan niet eens meer rekening mee gehouden.
Tuc als paneermeel klinkt heel erg lekker
Toch is commentaar altijd wel fijn. Bij de superbowl heb ik dat commentaar wel nodig om te begrijpen wat er aan de hand isquote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Het meeste is ook live op Youtube beschikbaar. Weliswaar zonder commentaar of analyse, maar dat is niet altijd een slecht iets. Ook wel leuk om die gesprekken tussen de schaatsers en coaches te horen
Haha ja, daar dan weer welquote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Toch is commentaar altijd wel fijn. Bij de superbowl heb ik dat commentaar wel nodig om te begrijpen wat er aan de hand is
Een dergelijk favoritisme op basis van voorkeuren zou de simplistische sportliefhebber natuurlijk wel betamen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Aha, van sport houden gets you a '' zie ik.
Riiiight.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:11 schreef Cee het volgende:
@:Guanabana sorry, zie nu pas je vraag want ik was de hele dag op pad (nieuw matras en bed gekocht, paar weken wachten en dan kan ik eindelijk SLAPEN) maar hier is je Winny Puhh!
Ga je het nog eens terugkijken?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Riiiight.
Dusss....
Oh ze hangen nu ook.
Het is een soort koortsdroom-nachtmerrie.
Hahaha die mensen op het eind helemaal flabbergasted klappen
Nou, oke. Weird.
Klinkt nog best lekkerquote:Op zaterdag 11 januari 2020 15:25 schreef Dave het volgende:
@:Greys n.a.v. jouw recept in een ander topic, ik zie net een recept voor gehaktballen uit de Airfryer waarbij iemand door 800 gram gehakt 24 (!) fijngemalen tuc-jes mengt (12 naturel, 12 paprika). In plaats van paneermeel of zo, gok ik.
Persoonlijk hou ik er wel van als mijn kroketten ook gefrituurd zijn, maar ieder z'n meugquote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Klinkt nog best lekker
Ik ben op zoek naar het "oude" recept voor kaaskroketten zoals m'n moeder ze vroeger zelf maakte.
De grap is dat ze zelf niet meer weet hoe ze die dingen maakte...
Ja, laatste stap was paneren maarja, dat is logisch...
Genoteerdquote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Persoonlijk hou ik er wel van als mijn kroketten ook gefrituurd zijn, maar ieder z'n meug
over 10 minutenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Even de plaatjes gekeken. Tina is mijn mol
Nu nog bepalen of ik ga kijkenWanneer is het op tv eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |