Dank voor deze review, precies wat ik verwachtte, je hebt me een x aantal minuten bespaard, waarvoor nogmaals dank!quote:Op zondag 31 mei 2020 20:58 schreef Scarface88 het volgende:
Matige documentaire. Didnt even scratch the surface van het pedonetwerk waar Epstein deel van uitmaakte. De documentaire liet veel kansen om dieper in te gaan op bepaalde zaken liggen. En telkens Trump in beeld werd ik ook niet goed van. Trump is in een verleden bevriend met hem geweest maar in de documentaire deden ze net alsof ze beste vrienden zijn en Trump ook een pedofiel is. Heb het een thumbs down gegeven.
In principe was het vier afleveringen lang verhalen van vrouwen die vertelde dat Epstein graag een massage ontving. Ze hebben totaal geen moeite gestopt om op het pedonetwerk in te gaan. Bill Clinton kwam er ook gemakkelijk van af. Maar wel elke vijf minuten een foto van Epstein met Trump in beeld.quote:Op zondag 31 mei 2020 21:00 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Dank voor deze review, precies wat ik verwachtte, je hebt me een x aantal minuten bespaard, waarvoor nogmaals dank!
Overdrijven is ook een kunstquote:Op zondag 31 mei 2020 21:05 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
In principe was het vier afleveringen lang verhalen van vrouwen die vertelde dat Epstein graag een massage ontving. Ze hebben totaal geen moeite gestopt om op het pedonetwerk in te gaan. Bill Clinton kwam er ook gemakkelijk van af. Maar wel elke vijf minuten een foto van Epstein met Trump in beeld.
Wat is deze? Is dit nieuwe informatie? En betrouwbaar?quote:Op zondag 31 mei 2020 21:11 schreef Mike het volgende:
Ik had in dit topic vandaag toch wel de onthulling van Anonymous verwacht waar Twitter het zo druk mee heeft:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En alleen even pagina 1 van de zaak zelf:
[ afbeelding ]
Ik zit niet 100% in de materie, maar volgens mij was dit wel bekend maar dan nog zonder de achterliggende documenten.quote:Op zondag 31 mei 2020 21:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat is deze? Is dit nieuwe informatie? En betrouwbaar?
Volgens mij heb jij een andere docu gezien.quote:Op zondag 31 mei 2020 21:05 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
In principe was het vier afleveringen lang verhalen van vrouwen die vertelde dat Epstein graag een massage ontving. Ze hebben totaal geen moeite gestopt om op het pedonetwerk in te gaan. Bill Clinton kwam er ook gemakkelijk van af. Maar wel elke vijf minuten een foto van Epstein met Trump in beeld.
Welke onthullingen bedoel je ?quote:Op zondag 31 mei 2020 21:11 schreef Mike het volgende:
Ik had in dit topic vandaag toch wel de onthulling van Anonymous verwacht waar Twitter het zo druk mee heeft:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.vox.com/platf(...)e-johnson-allegationquote:It was the end of an incredibly strange case that featured an anonymous plaintiff who had refused almost all requests for interviews, two anonymous corroborating witnesses whom no one in the press had spoken to, and a couple of seriously shady characters — with an anti-Trump agenda and a penchant for drama — who had aggressively shopped the story around to media outlets for over a year.
Those shady characters — a former reality TV producer who calls himself “Al Taylor” and a “Never Trump” conservative activist named Steve Baer — had been mostly unsuccessful in getting the media to bite. There are a few very good reasons for that, which the Huffington Post’s Ryan Grim succinctly summed up: Taylor and Baer have been really sketchy about the whole thing, and since the accuser is anonymous, journalists can’t do anything to verify her claims. The only journalist who has actually interviewed Johnson, Emily Shugerman at Revelist, came away confused and even doubting whether Johnson really exists.
Since a tape of Trump bragging about sexual assault came out in early October, a dozen named women have come forward with credible, similar-sounding allegations of Trump forcibly kissing or groping them in exactly the way he described on that tape. Johnson’s case was an outlier, with far more salacious allegations from a source that seems far less credible.
Dit is goede research, Sjemmert. Ik vond het bericht al verdacht, maar het is goed om te zien dat deze poging tot het creëren van een vals narratief in de kiem gesmoord is.quote:Op maandag 1 juni 2020 07:51 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Welke onthullingen bedoel je ?
Dit was allemaal al bekend in 2016. Ze had geen bewijs en heeft de zaak laten vallen op 4 november 2016. Het hele verhaal was zeer sketchy.
https://www.courtlistener.com/docket/4524664/doe-v-trump/
Zelfs outlets als vox zette destijds vraagtekens bij het verhaal.
[..]
https://www.vox.com/platf(...)e-johnson-allegation
“Jane Doe”? Ze hebben niet eens een Blasey-Ford kunnen vinden die vrijwillig of tegen betaling de heldin van the resistance wilde spelen? :’)quote:Op zondag 31 mei 2020 21:11 schreef Mike het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
twitter:yashar twitterde op donderdag 02-07-2020 om 15:25:17Breaking: Jeffrey Epstein's Alleged Accomplice Ghislaine Maxwell Has Been Arrested By Federal Authorities In New Hampshire. https://t.co/7FobacCr99 reageer retweet
Binnenkort dus #MaxwellDidntKillHerselfquote:Ghislaine Maxwell, the British socialite and heiress who became a confidante of disgraced financier Jeffrey Epstein and was later accused of involvement in his alleged sexual crimes, has been arrested by the FBI, two senior law enforcement sources tell News 4 New York.
Goed nieuws!quote:Op donderdag 2 juli 2020 15:35 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]twitter:yashar twitterde op donderdag 02-07-2020 om 15:25:17Breaking: Jeffrey Epstein's Alleged Accomplice Ghislaine Maxwell Has Been Arrested By Federal Authorities In New Hampshire. https://t.co/7FobacCr99 reageer retweet
Klopt, Maxwell zal binnenkort wel ergens aan een touw bungelen of teveel van haar medicijnen in hebben genomen omdat ze "bezweek onder de gewetensnood van wat ze haar slachtoffers heeft aangedaan."quote:Op donderdag 2 juli 2020 15:35 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]twitter:yashar twitterde op donderdag 02-07-2020 om 15:25:17Breaking: Jeffrey Epstein's Alleged Accomplice Ghislaine Maxwell Has Been Arrested By Federal Authorities In New Hampshire. https://t.co/7FobacCr99 reageer retweet
Binnenkort dus #MaxwellDidntKillHerself
Goed om te horen. Hopelijk kunnen ze nu wel een slag slaan.quote:Op donderdag 2 juli 2020 15:35 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Binnenkort dus #MaxwellDidntKillHerself
Mossad dochter?quote:Op donderdag 2 juli 2020 16:38 schreef LLOD het volgende:
Ah de Mossad-dochter is dan toch opgepakt. Ben benieuwd
Bedoel je misschien The Hamptons? New Hamsphire is een staat, waar het best goed vertoeven is, maar ook niet bijzonder rijk in verhouding.quote:Op donderdag 2 juli 2020 16:09 schreef slashdotter3 het volgende:
Ze is opgepakt in New Hampshire, dat is een peperdure elitaire buurt. Had eigenlijk verwacht dat ze allang Amerika uit was via een prive vliegtuig ofzo en zich verschool in Israel. Dacht dat ze trouwens in Parijs was gespot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |