quote:WTC Building 7 Data Released: University of Alaska Fairbanks has released over 600GB of data regarding their finding that fire did NOT bring down building 7 on 9/11, as claimed by NIST - which has yet to release their data.
A Structural Reevaluation of the Collapse of World Trade Center 7
In summary, several findings were made from the analyses above:
Columns 79, 80, and 81 did not fail at the lower floors of the building. Instead, they needed to have failed at the upper floors of the building all the way to the penthouse. Yet there were no documented fires above Floor 30. Therefore, fire did not cause the collapse of Columns 79, 80, and 81 nor the collapse of the east penthouse.
The hypothetical failure of Columns 79, 80, and 81 — the three easternmost core columns — would not trigger a horizontal progression of core column failures. Therefore, the hypotheses of NIST, Arup/Nordenson, and Weidlinger that the buckling of Column 79 would trigger a progressive collapse of the entire building are invalid, and the collapse of Columns 79, 80, and 81 high in the building was a separate and distinct event.
Even if we assume the failure of Columns 79, 80, and 81 could lead to the failure of the next row of core columns, the hypothetical failure of Columns 76 to 81 would overload the exterior columns around the southeast corner of the building, rather than overloading the next row of core columns to the west, which would result in the building tipping to the southeast and not in a straight-down collapse.
The hypothetical simultaneous failure of all core columns would cause the building to tip to the southwest and would not cause a straight-down collapse.
The simultaneous failure of all core columns over 8 stories followed 1.3 seconds later by the simultaneous failure of all exterior columns over 8 stories produces almost exactly the behavior observed in videos of the collapse. The collapse could have started at various floors starting at Floor 16 and below and produced the same behavior.
It is our conclusion that the collapse of WTC 7 was a global failure involving the nearsimultaneous failure of all columns in the building and not a progressive collapse involving the sequential failure of columns throughout the building.
Despite simulating a number of hypothetical scenarios, we were unable to identify any progressive sequence of failures that could have taken place on September 11, 2001, and caused 112 a total collapse of the building, let alone the observed straight-down collapse with approximately 2.5 seconds of free fall and minimal differential movement of the exterior.
http://ine.uaf.edu/wtc7
een lange naald kan ik ook makkelijk omknikken, maar met een rechtstandige beweging ook iemand mee doorboren. Dat iets bij zijbelasting zwak is betekent totaal niets in deze video waarmee je dus niets aantoonde.quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:25 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb geen vergelijking gemaakt. Die vid was om te demonstreren hoe zwak de dingen zijn.
If you put as much effort into explaining yourself as you do trying to appear clever, there might be more reasonable discussion.quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:30 schreef illusions het volgende:
[..]
Ja, en zo'n vliegtuig kreukt in elkaar als een papiertje wanneer het tegen een gebouw vliegt, want kinetische energie.
It demonstrates how fragile an aircraft is. That was the point.quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:24 schreef Basp1 het volgende:
[..]
een lange naald kan ik ook makkelijk omknikken, maar met een rechtstandige beweging ook iemand mee doorboren. Dat iets bij zijbelasting zwak is betekent totaal niets in deze video waarmee je dus niets aantoonde.
Ach man, dat is toch al tot in den treure uitgelegd? Je ratelt er toch weer overheen omdat je zogenaamd niet gelooft hoe kinetische energie werkt.quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:24 schreef Tingo het volgende:
[..]
If you put as much effort into explaining yourself as you do trying to appear clever, there might be more reasonable discussion.
Give it a try - tell us how the kinetic energy will not behave in such a way.
You seem to gain a lot of pleasure from bigging yourself up.
Nee het laat alleen de fragiliteit bij een zijwaartse impact zien. Hoe was de impact in het WTC en Pentagon ? Rechtstandige of zijwaarts?quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:27 schreef Tingo het volgende:
[..]
It demonstrates how fragile an aircraft is. That was the point.
Een beetje zoals de impact met deze vogels bedoel je?quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:11 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nee het laat alleen de fragiliteit bij een zijwaartse impact zien. Hoe was de impact in het WTC en Pentagon ? Rechtstandige of zijwaarts?
Akkoord dus, mee eens dat de theorie van no Planes door de plee kan worden gespoeld?quote:Op maandag 6 januari 2020 12:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Illusions gooit mij in het hokje van de no planes theorie, ik zeg dat ik mijn eigen hokje heb.
Vervolgens valt hij mij aan op die theorie, tja. Lekkere manier van communiceren zo.
Wat is het doel van dit vraagstuk eigenlijk? Bewijzen dat het geen vliegtuigen waren? Anders zijn het toch echt vliegtuigen geweest en gaat deze hele discussie over de manier waarop ze impact maakten nergens op toch?quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een beetje zoals de impact met deze vogels bedoel je?
Het is gewoon 'n voorbeeldje over hoe fragile 'n aircraft is (of moet zijn)quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:11 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nee het laat alleen de fragiliteit bij een zijwaartse impact zien. Hoe was de impact in het WTC en Pentagon ? Rechtstandige of zijwaarts?
Please do! Reasonable discussie zou ik helemaal prima vinden.quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:30 schreef illusions het volgende:
[..]
Lees het vorige topic nog maar even door, daar staat het uitgebreid uitgelegd door meerdere personen, en in deel 127 ook. Jij geeft toch geen antwoord op vragen, met jou is geen zinnige discussie mogelijk, dus ik kan wel een paar posts quoten maar wat is het nut als je toch ontkent hoe bepaalde natuurkundige wetten werken?
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 11:50 schreef ATuin-hek het volgende:
Het was meer zoiets. Bij de ene werd de kern vol geraakt, bij de ander alleen een hoek ervan. Dat verklaart ook de verschillende manieren van instorten van de twee torens.
Kan je beter uitleggen ipv. gewoon ' onzin!' roepen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:19 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor onzin.
Doe dat dan ook!quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:09 schreef Tingo het volgende:
[..]
Please do! Reasonable discussie zou ik helemaal prima vinden.
Vliegtuigen kunnen prima snel vliegen op lagere hoogtes, het kost alleen meer brandstof dus doen ze het niet. Had je zelf ook wel kunnen bedenken toch?quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:18 schreef Tingo het volgende:
[..]
Kan je beter uitleggen ipv. gewoon ' onzin!' roepen.
Het is ook niet heel veilig, met kans op schade aan het vliegtuig en zo. Niet echt iets waar die kapers zich heel veel zorgen om maakten.quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:23 schreef illusions het volgende:
[..]
Vliegtuigen kunnen prima snel vliegen op lagere hoogtes, het kost alleen meer brandstof dus doen ze het niet. Had je zelf ook wel kunnen bedenken toch?
Als jij denkt echt dat er vliegtuig kan zo'n structuur door kan ben je gewoon dom of 'n vreselijk case van cognitve dissonance heeft.quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:18 schreef illusions het volgende:
Deze post bijv. die je maar al te graag negeert (en dan nog durft te zeggen een zinnige discussie aan wilt gaan), legt een hoop uit over de manier van impact en waarom het vliegtuig geen stalen kolommen hoeft te breken. De rest zoek je zelf maar op.
Hey, wat een zinnige discussie! Zoals ik al voorspelde natuurlijk.quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:30 schreef Tingo het volgende:
[..]
Als jij denkt echt dat er vliegtuig kan zo'n structuur door kan ben je gewoon dom of 'n vreselijk case van cognitve dissonance heeft.
Verder er niks over kinetic energie is.
575mph? Nee.Tis onmogelijk.quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:23 schreef illusions het volgende:
[..]
Vliegtuigen kunnen prima snel vliegen op lagere hoogtes, het kost alleen meer brandstof dus doen ze het niet. Had je zelf ook wel kunnen bedenken toch?
Bron daarvoor?quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:33 schreef Tingo het volgende:
[..]
575mph? Nee.Tis onmogelijk.
High altitude wel.
Nee, dat zeg ik niet.quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
Akkoord dus, mee eens dat de theorie van no Planes door de plee kan worden gespoeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |