SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brekkets:
Speelschema:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV:
Eurosport, home of darts
Game on.
Aiii.
Harms is vele malen beter dan Vd Pas. Veel constanter en het zou mij niet verbazen als hij met 2 vingers in de neus een kaart gaat pakken.quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alsof dit WK wat zegt over zijn kansen.
Ik heb me jaren geleden ook krom gelachen om Van de Pas die naar Q-School wilde gaan terwijl hij oogverblindend slecht gooide tegen Dekker. Ondanks dat die nu een nul is, heeft hij een aantal jaar in de top 20 rondgehangen.
En 100.000 via illegale streams waarschijnlijk genot.quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:36 schreef hole1988 het volgende:
Kijkcijfers van dinsdag
43.000 middag
33.000 avond
Kindertandjes genot.quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:36 schreef Zipportal het volgende:
Scott moet maar eens aan een kunstgebit.
Ja en Anca Zijlstra een clitpiercing, niks mis mee ouwe reus.quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:37 schreef Vriezzer het volgende:
Heeft die pipo nou een tongpiercing...
Prestaties op het WK als leidraad nemen voor je verwachtingen op Q-School is te kort door de bocht. Dan had Waites lachend een tourkaart moeten pakken of goed moeten spelen op de Challenge Tour. Scott Baker kwam er aan de andere kant dan weer wel doorheen.quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Harms is vele malen beter dan Vd Pas. Veel constanter en het zou mij niet verbazen als hij met 2 vingers in de neus een kaart gaat pakken.
Ja.quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:37 schreef Vriezzer het volgende:
Heeft die pipo nou een tongpiercing...
Die vinden ze nooit meer terug.quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja en Anca Zijlstra een clitpiercing, niks mis mee ouwe reus.
Harms is juist op de vloer heel goedquote:Op woensdag 8 januari 2020 21:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Prestaties op het WK als leidraad nemen voor je verwachtingen op Q-School is te kort door de bocht. Dan had Waites lachend een tourkaart moeten pakken of goed moeten spelen op de Challenge Tour. Scott Baker kwam er aan de andere kant dan weer wel doorheen.
Gewoon totaal afwachten wat er gebeurt; zelfs Durrant liep bijna een kaart mis.
Gelukkig haat ik Moffen nog meer genot. MITCHELL GOD.quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind Scott Mitchell een hele aardige kerel maar die hontenact HAAT ik
Scott is een waggelendschip.quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind Scott Mitchell een hele aardige kerel maar die hontenact HAAT ik
quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gelukkig haat ik Moffen nog meer genot. MITCHELL GOD.
Ich habe immer geglaubt, und ich glaube immer noch, dass.......quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet opkomen met een speech van ome Adolfo
en Van Basten mag geen Sieg Heil zeggenquote:Op woensdag 8 januari 2020 21:48 schreef Poepz0r het volgende:
Bij de Engelsen hebben ze het over Mein Kampf (geen grap). Oke allen
Lijkt mij het type dat daar al een tattoo heeft.quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:47 schreef hiburg het volgende:
Komt door die dikke buik, meteen zweten die kerel.
Als die mofrikaan wint dan laat ie een hakenkruis op zijn scrotum tattoeren.
In een duitse sexclub zeg je “sie geil ?” tegen de nutten.quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en Van Basten mag geen Sieg Heil zeggen
Ja maar dat komt niet op TVquote:Op woensdag 8 januari 2020 21:49 schreef hiburg het volgende:
[..]
In een duitse sexclub zeg je “sie geil ?” tegen de nutten.
Eensquote:Op woensdag 8 januari 2020 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
grootste voordeel van de BDO vind ik dat er niet meteen na de eerste set alweer een pauze is.
Standaard Nederlands blondje.quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zag je dat blondje net met dat bordje bedankt voor de kaarten? SOWWWWWW
welke maf doet die meid nou zoiets kado? Of zou ze er voor op de knieën hebben gezeten b000h.quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zag je dat blondje net met dat bordje bedankt voor de kaarten? SOWWWWWW
Ze bedoelde kaartje voor de gloryhole boh bohquote:Op woensdag 8 januari 2020 22:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
welke maf doet die meid nou zoiets kado? Of zou ze er voor op de knieën hebben gezeten b000h.
Ik steek er nog een op. Ondertussen nieuwe pc samenstellen genot.quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Sjolten die een pakje sigaretten kocht.
Roken kan echt niet meer Publiek figuur met je voorbeeldfunctie
ze was nog mooier dan de vorige keer, ik riep haar naam en trapte hard op m'n remquote:
Moraalridder gespot. Iets kan echt niet meerquote:Op woensdag 8 januari 2020 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Roken kan echt niet meer Publiek figuur met je voorbeeldfunctie
Annabel niet kennenquote:Op woensdag 8 januari 2020 22:23 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
ze was nog mooier dan de vorige keer, ik riep haar naam en trapte hard op m'n rem
Een prostituee?
Ja jouw mening is niemand ontgaan mafkeesquote:Op woensdag 8 januari 2020 22:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moraalridder gespot. Iets kan echt niet meerDat soort mensen met een mening mogen ze wat mij betreft echt kapot slaan.
Nee, die prostituee ken ik niet. Wel Anoushka.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boswachter maatquote:Op woensdag 8 januari 2020 22:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moraalridder gespot. Iets kan echt niet meerDat soort mensen met een mening mogen ze wat mij betreft echt kapot slaan.
Prima joh. Zuip jij je glaasje wijn maar leeg, fagget.quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja jouw mening is niemand ontgaan mafkees
Alle benzineautotjes verbieden. Schadelijk genot.quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:26 schreef Vriezzer het volgende:
Gewoon verbieden in alle openbare gebieden dat roken. Licht uit weg ermee.
quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Prima joh. Zuip jij je glaasje wijn maar leeg, fagget.
Rotterdam slechtste lucht genotquote:Op woensdag 8 januari 2020 22:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Alle benzineautotjes verbieden. Schadelijk genot.
Flyersgodquote:Op woensdag 8 januari 2020 22:39 schreef El-Stinho het volgende:
Zeer vervelende uitslagen. Alleen Kleermaker/Hogan en Flyers (just 4 you @:poepz0r ) kunnen het toernooi nog redden.
Worden ze weer wakker.quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:40 schreef Vriezzer het volgende:
Wat is dat dan joh. Water in het publiek gooien.
Hard tegen onzachtquote:Op woensdag 8 januari 2020 22:43 schreef Zipportal het volgende:
Het gaat hard tegen hard in dit topic.
quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:43 schreef Zipportal het volgende:
quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:43 schreef Zipportal het volgende:
Psychopatenhoofd.quote:
O, en wat zegt Hans?quote:
Ik wordt zo moe van je wilfjed. Ik geef je dalijk een klap voor je appel, niet te gelove die gozertquote:
Dat klopt inderdaad ja. Oh ja en we hebben een app!quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik wordt zo moe van je wilfjed. Ik geef je dalijk een klap voor je appel, niet te gelove die gozert
Evans dag van zijn leven ineens.quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:18 schreef RensAjacied het volgende:
Veenstra dart zeer regelmatig in onze dorpskroeg. Zonde om hem zo weggevaagd zien te worden.
Beetje een dooie.quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:24 schreef RensAjacied het volgende:
Veenstra is een hele sympathieke kerel
Kale Scott is een podiumbeest, dat weet je toch wel? Op de World Masters ook weer de vinale gehaald.quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Prestaties op het WK als leidraad nemen voor je verwachtingen op Q-School is te kort door de bocht. Dan had Waites lachend een tourkaart moeten pakken of goed moeten spelen op de Challenge Tour. Scott Baker kwam er aan de andere kant dan weer wel doorheen.
Gewoon totaal afwachten wat er gebeurt; zelfs Durrant liep bijna een kaart mis.
lolquote:Op woensdag 8 januari 2020 23:46 schreef El-Stinho het volgende:
Veenstra is de psychopaat op zijn dooie akkertje terug aan het begeleiden naar de GGZ-instelling.
We zien het.quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:46 schreef El-Stinho het volgende:
Veenstra is de psychopaat op zijn dooie akkertje terug aan het begeleiden naar de GGZ-instelling.
Dit was voor die 146-finish werd gegooid. Maar in de struiken liggen wachten tot iemand de mist in gaat is altijd leuker!quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit was voor die 146-finish werd gegooid. Maar in de struiken liggen wachten tot iemand de mist in gaat is altijd leuker!
Ben je @maxi-mus ook wel eens tegengekomen?quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:18 schreef RensAjacied het volgende:
Veenstra dart zeer regelmatig in onze dorpskroeg. Zonde om hem zo weggevaagd zien te worden.
quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit was voor die 146-finish werd gegooid. Maar in de struiken liggen wachten tot iemand de mist in gaat is altijd leuker!
Dat zou kunnen, maar hij heeft al regelmatig beter gegooid.quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:56 schreef Zorro het volgende:
Zo gooit ie nooit meer. Volgende ronde kansloos eruit
Rens en ik komen wel eens in dezelfde kroegen.quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ben je @:maxi-mus ook wel eens tegengekomen?
Dus Rens is een drinker?quote:Op donderdag 9 januari 2020 02:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Rens en ik komen wel eens in dezelfde kroegen.
quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:57 schreef hiburg het volgende:
Wat is het schema voor morgen, is dat al bekend ?
Van Barneveld zwaaide onlangs af als professioneel darter. Hij heeft geen behoefte om nu terug te blikken.quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:24 schreef KennyPowers het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)-dag-niets-over.html
Ik WALG van mezelf.quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:18 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Van Barneveld zwaaide onlangs af als professioneel darter. Hij heeft geen behoefte om nu terug te blikken.
RayaGod
Wat een apenaids inderdaad. Ik denk dat ik pas in het weekend weer inschakelquote:Op donderdag 9 januari 2020 12:13 schreef de_boswachter het volgende:
WTF je zou voor vandaag kaarten gekocht hebben en dan zien dat het wijvendag isOhja en Sjim Wiljums
RIP aan de 13 kaartenkopers
quote:Op donderdag 9 januari 2020 13:14 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
https://www.dartfreakz.nl(...)geld-tijdens-het-wk/
23.000 pond voor de winnaar![]()
Uiteindelijk gaat de winnaar waarschijnlijk enkel met een boekenbon naar huis
Ben benieuwd of de finale nog doorgaatquote:Op donderdag 9 januari 2020 13:14 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Dan had je beter naar wedstrijdschema moeten kijken want dit is allang bekend.quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:13 schreef de_boswachter het volgende:
WTF je zou voor vandaag kaarten gekocht hebben en dan zien dat het wijvendag isOhja en Sjim Wiljums
RIP aan de 13 kaartenkopers
5000 pond meer dan bij World Mastersquote:Op donderdag 9 januari 2020 13:14 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
quote:Op donderdag 9 januari 2020 13:27 schreef HulkHeld het volgende:
[..]wat een wanvertoning, al die gasten zouden per direct moeten zeggen geen pijl meer te gooien vanaf nu.
quote:Op donderdag 9 januari 2020 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de finale nog doorgaat
Je zou haast zeggen dat als je een beetje eigenwaarde hebt, dat je dan weigert om nog op te komen dagen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 13:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
5000 pond meer dan bij World MastersEn zou me niet verbazen als het nog lager wordt.
http://www.tsod.tv/forum/(...)hilit=Twitch#p755246quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:06 schreef T3hTommay het volgende:
Goldenarrows heeft het wel gehad met dit kuttoernooi denk ik.
Ah klasse jongenquote:Op donderdag 9 januari 2020 14:08 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
http://www.tsod.tv/forum/(...)hilit=Twitch#p755246
Alleen de streamer lult er af en toe doorheen
Op welke amateuristische site hebben die homo's dat bekend gemaakt danquote:Op donderdag 9 januari 2020 13:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan had je beter naar wedstrijdschema moeten kijken want dit is allang bekend.
Dank, vrouwendag vandaag. Om 15:45 uur pas op eurosport, nu maar via de stream dan.quote:Op donderdag 9 januari 2020 08:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
13 gemiste op madhouse voor Turner. Hammond weet ik nietquote:
Maar Anastasia zit er nog inquote:Op donderdag 9 januari 2020 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Exit leukste blondje van het toernooi. Huilen allen.
quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Op welke amateuristische site hebben die homo's dat bekend gemaakt dan.!!!!!
Als ik BDO intik op Google dan staat er bij mij 'bedoelde u tyfus?'
12 november al.twitter:BDOdarts twitterde op dinsdag 12-11-2019 om 19:26:33The full schedule for the 2020 BDO World Darts Championships has been completed and we cannot wait to see you @indigoatTheO2 from Sat 4th to Sun 12 Jan!Don't miss out cheering on your favourite players - get your tickets today from https://t.co/FHUjpWRPbc#BDOWorlds #BDODarts https://t.co/9VoI1W8rbe reageer retweet
Dank, dat gelul erdoorheen begint best irritant te worden...quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:08 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:08 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Alstuquote:Op donderdag 9 januari 2020 15:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Bedankt voor het linkje, ik kon het al nergens vinden.
Behoorlijk inderdaad, maar over een kwartier begint eurosport1 ook gelukkig.quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:11 schreef hiburg het volgende:
[..]
Dank, dat gelul erdoorheen begint best irritant te worden...
Maar toch mooi dat je deze stream gevonden hebt. Ik ken dat twitch overigens alleen van naam, had er nog nooit mee te maken gehad.quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:36 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Alstu
[..]
Behoorlijk inderdaad, maar over een kwartier begint eurosport1 ook gelukkig.
Inderdaad, al zijn die knaken toch wel mooi meegenomen voor de meeste mannen daar, althans dat is wat ik denk hoe ze erover denken. Iets is beter dan niets.quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:07 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je zou haast zeggen dat als je een beetje eigenwaarde hebt, dat je dan weigert om nog op te komen dagen.
Straks in de pauze wordt er gedweildquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:01 schreef Mani89 het volgende:
Ailieen valt op jong, die zal wel met een natte la op het podium staan.
Als je minstens QF haalt hou je wellicht wat over. Anders is het al op na betalen van hotel, reiskosten, eten enz. Dan moet moeders de vrouw ook mee.quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:57 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Inderdaad, al zijn die knaken toch wel mooi meegenomen voor de meeste mannen daar, althans dat is wat ik denk hoe ze erover denken. Iets is beter dan niets.
Zamboni's erbij allesquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:04 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Straks in de pauze wordt er gedweild
Ik hoop dat @JR-Style-93 kijkt, hij is gek op een maatje meer.quote:
Die gasten zijn er nu toch allemaal al, dus dan kan je uiteindelijk maar beter wel spelen, maar had ook niet gek gevonden als ze dat niet zouden hebben gedaan.quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je minstens QF haalt hou je wellicht wat over. Anders is het al op na betalen van hotel, reiskosten, eten enz. Dan moet moeders de vrouw ook mee.
Mobiel krijg ik ineens Mingle BBW ads op FOK!quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop dat @:JR-Style-93 kijkt, hij is gek op een maatje meer.
quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:07 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Mobiel krijg ik ineens Mingle BBW ads op FOK!
Oh god, weer trauma's aan de manier van aankondigen van het nieuwe mastercaller-team. Shockwavezzzzzzzzzzzzzzzquote:
quote:BDO Chairman/CEO Des Jacklin, upon revealing the fifth appointment, said ‘I am delighted Harry is joining the BDO. Again, it was a tough decision as there was so much interest, but I am confident that Harry will take his experience, coupled with his exceptional mathematical ability and will be a welcome addition the new-look refereeing team.
Tomorrow, we will reveal the sixth and final addition to the new line-up, which I think will send shockwaves around much of the darting community!'
Ze spelen in immense O2 Arenaquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:27 schreef polderturk het volgende:
Het decor ziet er anders uit. Spelen ze niet meer op Firmley Green?
Het zal wel voor de eerste en de laatste keer zijn denk ik.quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze spelen in immense O2 Arena
Indigo. De arena was te duur/groot.quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bedankt Hansquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:31 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Indigo. De arena was te duur/groot.
Volgende keer in gymzaaltje om hoek.quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het zal wel voor de eerste en de laatste keer zijn denk ik.
Ik geloof niet dat locatie de reden is van de slechte verkoop, eerder het gebrek aan communicatie.quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het zal wel voor de eerste en de laatste keer zijn denk ik.
in de bezemkast van de O2 Arena jaquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
23k voor een week werk kom ik mijn bed niet voor uitquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sherrock heeft gewoon meer gekregen dan winnaar van dit toernooi
Het is ook niet gegarandeerdquote:Op donderdag 9 januari 2020 17:12 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
23k voor een week werk kom ik mijn bed niet voor uit
3e ronde = 35k?quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sherrock heeft gewoon meer gekregen dan winnaar van dit toernooi
twitter:Dartwolf180 twitterde op donderdag 09-01-2020 om 14:26:09It’s desperate times for @BDOdarts with huge debts, dwindling audiences, slashed prize money, no sponsors, lost TV deals and an absence of leadership. This poll is a confidence motion in Chairman Des Jacklin. reageer retweet
@JR-Style-93 zie je hier niet meer. Eerst DRT volspammen tijdens het WK maar nu bestaan we niet meer voor hem. DAGJESMENS.quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop dat @:JR-Style-93 kijkt, hij is gek op een maatje meer.
Iedere keer als ik hem zie moet ik weer hier aan denken.quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Iedere keer als ik hem zie moet ik weer hier aan denken.
Dat zijn dus hoogstens 17 stemmenquote:Op donderdag 9 januari 2020 17:35 schreef AFCNiels het volgende:
Hmmm, Des is niet erg populair[ afbeelding ]twitter:Dartwolf180 twitterde op donderdag 09-01-2020 om 14:26:09It’s desperate times for @:BDOdarts with huge debts, dwindling audiences, slashed prize money, no sponsors, lost TV deals and an absence of leadership. This poll is a confidence motion in Chairman Des Jacklin. reageer retweet
je mist hem wel hequote:Op donderdag 9 januari 2020 17:48 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
@:JR-Style-93 zie je hier niet meer. Eerst DRT volspammen tijdens het WK maar nu bestaan we niet meer voor hem. DAGJESMENS.
Sponsors/management betalen dat vaak wel. (Al ben je daar als je een beetje dom bent wel 50% van kwijt zoals Zwaantje.)quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je minstens QF haalt hou je wellicht wat over. Anders is het al op na betalen van hotel, reiskosten, eten enz. Dan moet moeders de vrouw ook mee.
Best prima cijfers voor Eurosport.quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:46 schreef hole1988 het volgende:
kijkcijfers woensdag
58.000 middag
51.000 avond
Vast oefenen voor 'Madhouse'quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:30 schreef KennyPowers het volgende:
[ afbeelding ]
Commentator bij Sky vanwege haar godstalent natuurlijk
Ik denk dat iedereen het nu maar kapot laat gaan. Is Des meteen opgerot en kan er met bijvoorbeeld Hearn een doorstart worden gemaakt. Waarbij de BDO dan echt de amateurbond gaat worden met wat stalwarts, uitgerangeerden en voor de rest een feeder naar de PDC.quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:53 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
https://www.rtl7darts.nl/(...)oorzitter__lsquo_vo/
Kleermaker over dit fiasco!
Haalt BDO de Paasdagen?quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen het nu maar kapot laat gaan. Is Des meteen opgerot en kan er met bijvoorbeeld Hearn een doorstart worden gemaakt. Waarbij de BDO dan echt de amateurbond gaat worden met wat stalwarts, uitgerangeerden en voor de rest een feeder naar de PDC.
Oh die heeft speciaal nog even op madhouse staan ingooienquote:Op donderdag 9 januari 2020 18:30 schreef KennyPowers het volgende:
[ afbeelding ]
Commentator bij Sky vanwege haar godstalent natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |