Worden ze weer wakker.quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:40 schreef Vriezzer het volgende:
Wat is dat dan joh. Water in het publiek gooien.
Hard tegen onzachtquote:Op woensdag 8 januari 2020 22:43 schreef Zipportal het volgende:
Het gaat hard tegen hard in dit topic.
quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:43 schreef Zipportal het volgende:
quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:43 schreef Zipportal het volgende:
Psychopatenhoofd.quote:
O, en wat zegt Hans?quote:
Ik wordt zo moe van je wilfjed. Ik geef je dalijk een klap voor je appel, niet te gelove die gozertquote:
Dat klopt inderdaad ja. Oh ja en we hebben een app!quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik wordt zo moe van je wilfjed. Ik geef je dalijk een klap voor je appel, niet te gelove die gozert
Evans dag van zijn leven ineens.quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:18 schreef RensAjacied het volgende:
Veenstra dart zeer regelmatig in onze dorpskroeg. Zonde om hem zo weggevaagd zien te worden.
Beetje een dooie.quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:24 schreef RensAjacied het volgende:
Veenstra is een hele sympathieke kerel
Kale Scott is een podiumbeest, dat weet je toch wel? Op de World Masters ook weer de vinale gehaald.quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Prestaties op het WK als leidraad nemen voor je verwachtingen op Q-School is te kort door de bocht. Dan had Waites lachend een tourkaart moeten pakken of goed moeten spelen op de Challenge Tour. Scott Baker kwam er aan de andere kant dan weer wel doorheen.
Gewoon totaal afwachten wat er gebeurt; zelfs Durrant liep bijna een kaart mis.
lolquote:Op woensdag 8 januari 2020 23:46 schreef El-Stinho het volgende:
Veenstra is de psychopaat op zijn dooie akkertje terug aan het begeleiden naar de GGZ-instelling.
We zien het.quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:46 schreef El-Stinho het volgende:
Veenstra is de psychopaat op zijn dooie akkertje terug aan het begeleiden naar de GGZ-instelling.
Dit was voor die 146-finish werd gegooid. Maar in de struiken liggen wachten tot iemand de mist in gaat is altijd leuker!quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit was voor die 146-finish werd gegooid. Maar in de struiken liggen wachten tot iemand de mist in gaat is altijd leuker!
Ben je @maxi-mus ook wel eens tegengekomen?quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:18 schreef RensAjacied het volgende:
Veenstra dart zeer regelmatig in onze dorpskroeg. Zonde om hem zo weggevaagd zien te worden.
quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit was voor die 146-finish werd gegooid. Maar in de struiken liggen wachten tot iemand de mist in gaat is altijd leuker!
Dat zou kunnen, maar hij heeft al regelmatig beter gegooid.quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:56 schreef Zorro het volgende:
Zo gooit ie nooit meer. Volgende ronde kansloos eruit
Rens en ik komen wel eens in dezelfde kroegen.quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ben je @:maxi-mus ook wel eens tegengekomen?
Dus Rens is een drinker?quote:Op donderdag 9 januari 2020 02:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Rens en ik komen wel eens in dezelfde kroegen.
quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:57 schreef hiburg het volgende:
Wat is het schema voor morgen, is dat al bekend ?
Van Barneveld zwaaide onlangs af als professioneel darter. Hij heeft geen behoefte om nu terug te blikken.quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:24 schreef KennyPowers het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)-dag-niets-over.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |