Oh god, weer trauma's aan de manier van aankondigen van het nieuwe mastercaller-team. Shockwavezzzzzzzzzzzzzzzquote:
quote:BDO Chairman/CEO Des Jacklin, upon revealing the fifth appointment, said ‘I am delighted Harry is joining the BDO. Again, it was a tough decision as there was so much interest, but I am confident that Harry will take his experience, coupled with his exceptional mathematical ability and will be a welcome addition the new-look refereeing team.
Tomorrow, we will reveal the sixth and final addition to the new line-up, which I think will send shockwaves around much of the darting community!'
Ze spelen in immense O2 Arenaquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:27 schreef polderturk het volgende:
Het decor ziet er anders uit. Spelen ze niet meer op Firmley Green?
Het zal wel voor de eerste en de laatste keer zijn denk ik.quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze spelen in immense O2 Arena
Indigo. De arena was te duur/groot.quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bedankt Hansquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:31 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Indigo. De arena was te duur/groot.
Volgende keer in gymzaaltje om hoek.quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het zal wel voor de eerste en de laatste keer zijn denk ik.
Ik geloof niet dat locatie de reden is van de slechte verkoop, eerder het gebrek aan communicatie.quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het zal wel voor de eerste en de laatste keer zijn denk ik.
in de bezemkast van de O2 Arena jaquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |