SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brekkets:
Speelschema:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV:
Eurosport, home of darts
Game on.
Aiii.
Harms is vele malen beter dan Vd Pas. Veel constanter en het zou mij niet verbazen als hij met 2 vingers in de neus een kaart gaat pakken.quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alsof dit WK wat zegt over zijn kansen.
Ik heb me jaren geleden ook krom gelachen om Van de Pas die naar Q-School wilde gaan terwijl hij oogverblindend slecht gooide tegen Dekker. Ondanks dat die nu een nul is, heeft hij een aantal jaar in de top 20 rondgehangen.
En 100.000 via illegale streams waarschijnlijk genot.quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:36 schreef hole1988 het volgende:
Kijkcijfers van dinsdag
43.000 middag
33.000 avond
Kindertandjes genot.quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:36 schreef Zipportal het volgende:
Scott moet maar eens aan een kunstgebit.
Ja en Anca Zijlstra een clitpiercing, niks mis mee ouwe reus.quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:37 schreef Vriezzer het volgende:
Heeft die pipo nou een tongpiercing...
Prestaties op het WK als leidraad nemen voor je verwachtingen op Q-School is te kort door de bocht. Dan had Waites lachend een tourkaart moeten pakken of goed moeten spelen op de Challenge Tour. Scott Baker kwam er aan de andere kant dan weer wel doorheen.quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Harms is vele malen beter dan Vd Pas. Veel constanter en het zou mij niet verbazen als hij met 2 vingers in de neus een kaart gaat pakken.
Ja.quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:37 schreef Vriezzer het volgende:
Heeft die pipo nou een tongpiercing...
Die vinden ze nooit meer terug.quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja en Anca Zijlstra een clitpiercing, niks mis mee ouwe reus.
Harms is juist op de vloer heel goedquote:Op woensdag 8 januari 2020 21:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Prestaties op het WK als leidraad nemen voor je verwachtingen op Q-School is te kort door de bocht. Dan had Waites lachend een tourkaart moeten pakken of goed moeten spelen op de Challenge Tour. Scott Baker kwam er aan de andere kant dan weer wel doorheen.
Gewoon totaal afwachten wat er gebeurt; zelfs Durrant liep bijna een kaart mis.
Gelukkig haat ik Moffen nog meer genot. MITCHELL GOD.quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind Scott Mitchell een hele aardige kerel maar die hontenact HAAT ik
Scott is een waggelendschip.quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind Scott Mitchell een hele aardige kerel maar die hontenact HAAT ik
quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gelukkig haat ik Moffen nog meer genot. MITCHELL GOD.
Ich habe immer geglaubt, und ich glaube immer noch, dass.......quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet opkomen met een speech van ome Adolfo
en Van Basten mag geen Sieg Heil zeggenquote:Op woensdag 8 januari 2020 21:48 schreef Poepz0r het volgende:
Bij de Engelsen hebben ze het over Mein Kampf (geen grap). Oke allen
Lijkt mij het type dat daar al een tattoo heeft.quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:47 schreef hiburg het volgende:
Komt door die dikke buik, meteen zweten die kerel.
Als die mofrikaan wint dan laat ie een hakenkruis op zijn scrotum tattoeren.
In een duitse sexclub zeg je “sie geil ?” tegen de nutten.quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en Van Basten mag geen Sieg Heil zeggen
Ja maar dat komt niet op TVquote:Op woensdag 8 januari 2020 21:49 schreef hiburg het volgende:
[..]
In een duitse sexclub zeg je “sie geil ?” tegen de nutten.
Eensquote:Op woensdag 8 januari 2020 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
grootste voordeel van de BDO vind ik dat er niet meteen na de eerste set alweer een pauze is.
Standaard Nederlands blondje.quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zag je dat blondje net met dat bordje bedankt voor de kaarten? SOWWWWWW
welke maf doet die meid nou zoiets kado? Of zou ze er voor op de knieën hebben gezeten b000h.quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zag je dat blondje net met dat bordje bedankt voor de kaarten? SOWWWWWW
Ze bedoelde kaartje voor de gloryhole boh bohquote:Op woensdag 8 januari 2020 22:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
welke maf doet die meid nou zoiets kado? Of zou ze er voor op de knieën hebben gezeten b000h.
Ik steek er nog een op. Ondertussen nieuwe pc samenstellen genot.quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Sjolten die een pakje sigaretten kocht.
Roken kan echt niet meer Publiek figuur met je voorbeeldfunctie
ze was nog mooier dan de vorige keer, ik riep haar naam en trapte hard op m'n remquote:
Moraalridder gespot. Iets kan echt niet meerquote:Op woensdag 8 januari 2020 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Roken kan echt niet meer Publiek figuur met je voorbeeldfunctie
Annabel niet kennenquote:Op woensdag 8 januari 2020 22:23 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
ze was nog mooier dan de vorige keer, ik riep haar naam en trapte hard op m'n rem
Een prostituee?
Ja jouw mening is niemand ontgaan mafkeesquote:Op woensdag 8 januari 2020 22:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moraalridder gespot. Iets kan echt niet meerDat soort mensen met een mening mogen ze wat mij betreft echt kapot slaan.
Nee, die prostituee ken ik niet. Wel Anoushka.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boswachter maatquote:Op woensdag 8 januari 2020 22:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moraalridder gespot. Iets kan echt niet meerDat soort mensen met een mening mogen ze wat mij betreft echt kapot slaan.
Prima joh. Zuip jij je glaasje wijn maar leeg, fagget.quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja jouw mening is niemand ontgaan mafkees
Alle benzineautotjes verbieden. Schadelijk genot.quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:26 schreef Vriezzer het volgende:
Gewoon verbieden in alle openbare gebieden dat roken. Licht uit weg ermee.
quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Prima joh. Zuip jij je glaasje wijn maar leeg, fagget.
Rotterdam slechtste lucht genotquote:Op woensdag 8 januari 2020 22:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Alle benzineautotjes verbieden. Schadelijk genot.
Flyersgodquote:Op woensdag 8 januari 2020 22:39 schreef El-Stinho het volgende:
Zeer vervelende uitslagen. Alleen Kleermaker/Hogan en Flyers (just 4 you @:poepz0r ) kunnen het toernooi nog redden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |