Ware het niet dat plastic wegwerpbestek ook verboden wordt, alleen om een andere reden.quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hmm, zelden met echte messen. Op een picnic heb je meer aan dat plastic spul meestal. Dat lijkt me ook geen probleem om dat te moeten gebruiken dan.
Godsammekraken... deze video is ook alweer 10 jaar oud!quote:
Slogan VVD voor de verkiezingen.quote:Op woensdag 8 januari 2020 15:11 schreef BasEnAad het volgende:
Een dag geen verbod is een dag niet geleefd.
Plus dat je in een vliegtuig echt nooit een mes nodig hebt.quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Omdat op een vliegveld de pakkans 100% is. Op straat is de pakkans nihil.
quote:Op woensdag 8 januari 2020 15:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dan mag je vanaf nu iedere Belg aanhouden. Schijnen bochten af te snijden om zo eerder op locatie te zijn.
Ik dacht dat ze daar altijd een krant voor bij zich hadden.quote:Op woensdag 8 januari 2020 15:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dan mag je vanaf nu iedere Belg aanhouden. Schijnen bochten af te snijden om zo eerder op locatie te zijn.
Dat dacht ik ook, maar het blijkt anders te zijn.quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:28 schreef Telefoonvork het volgende:
Messen groter dan 7 cm waren sowieso al verboden om mee rond te lopen, als ik mij niet vergis.
quote:Op dit moment zijn vlindermessen, valmessen, stiletto's en messen met dubbele snijkant al verboden. Inklapbare messen met één snijkant met een totale lengte tot 28 centimeter zijn niet verboden.
Wat een culturele verrijking.quote:
quote:VVD wil preventief fouilleren en controles op scholen
https://www.at5.nl/artike(...)senaal-bij-11-jarige
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |