De mens zit vreemd in elkaar.quote:Op woensdag 8 januari 2020 18:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Doet me denken aan de oudere Noren die meteen heel angstig in je richting kijken wanneer je ze aanspreekt voor iets. Maar, eerlijk is eerlijk, ik ben ook best groot en voor hen vast heel eng.
Dat lijkt me niet de bedoelingquote:Op woensdag 8 januari 2020 18:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Druk druk druk, zelfs een paar uur gewerkt terwijl het eigenlijk mijn vrije dag is
Dat natuurlijk sowieso niet! Je bent vreemdgegaan met een ander topic!quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat natuurlijk sowieso niet! Je bent vreemdgegaan met een ander topic!
Of je moet er gewoon voor uitkomen dat je een rasechte vreemdganger bent, zoals ikquote:
I'm still fixing all the cracks!quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:04 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
A broken heart is all that’s left.
Wacht, als je het toegeeft dan mag het gewoon? Loophole!quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Of je moet er gewoon voor uitkomen dat je een rasechte vreemdganger bent, zoals ik
Jaquote:Op woensdag 8 januari 2020 19:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Wacht, als je het toegeeft dan mag het gewoon? Loophole!
And I have to carry so much home!quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:08 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Crap, I think I lost some pieces.
Okay interessant, staat genoteerd!quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaMaar drempeltjes-twijfelaars die pretenderen het niet te doen, maar dan toch wel, die willen we hier niet
Deze onthou ik voor Scrabble.quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaMaar drempeltjes-twijfelaars die pretenderen het niet te doen, maar dan toch wel, die willen we hier niet
Is eigenlijk standaard in januari, drukste maand van het jaar.quote:
I'm afraidquote:
I’m so afraid of all I am, that i broke my mirror en mixed it with my broken heart pieces, and now it’s a creepy mozaiek of heart and mirror. and it scares the **** out of me.quote:
Nou nou, ik heb een hoop schade aangericht zie ikquote:Op woensdag 8 januari 2020 19:13 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
I’m so afraid of all I am, that i broke my mirror en mixed it with my broken heart pieces, and now it’s a creepy mozaiek of heart and mirror. and it scares the **** out of me.
Ja.quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou nou, ik heb een hoop schade aangericht zie ik
Haha nee, dat heb je goed gezienquote:Op woensdag 8 januari 2020 19:36 schreef Guanabana het volgende:
Nog steeds de kerstboom niet weggehaald zie ik @:Strani?
Mijn moeder hier vandaag welquote:Op woensdag 8 januari 2020 19:36 schreef Guanabana het volgende:
Nog steeds de kerstboom niet weggehaald zie ik @:Strani?
quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:51 schreef Aoibhin het volgende:
Hier staat de kerstboom ook nog steedsIk vind dat altijd zo lastig wegdoen in het nieuwe jaar. Zeker omdat dat ding er nog prima uitziet.
quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Mijn moeder hier vandaag wel![]()
Ze schaamde zich ervoor, hij mocht ook al sinds zondag niet meer aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |