Dan had je wellicht hetzelfde over hem gedacht als je nu over Rutte denkt...quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:42 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wat een politicus was dat.![]()
Wat nou als hij niet vermoord was en zoals het eruit zag aan de macht was gekomen? Boh.
En nu moeten we het doen met softy Rutte pff.
Sylvana is een voorbeeld van een racist.quote:
Welnee hoor. Rutte lult met alle winden mee, ook met links.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:44 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Dan had je wellicht hetzelfde over hem gedacht als je nu over Rutte denkt...
Hijbwas uiteindelijk ook maar gewoon een man...
Heb helemaal niks met die vent en vond hem zelfs eng, maar een politieke moord is nooit goed en schrikt hoe dan ook zwaar op. Een zeer treurige dag geweest voor Rotterdam en Nederland.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:54 schreef BasEnAad het volgende:
Dat was wel een dingetje toen zeg, iedereen voelde dat er iets bijzonders aan de hand was.
De hele politiek werd opgeschud.
je hebt braddie toch voor je vermaak?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:42 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wat nou als hij niet vermoord was en zoals het eruit zag aan de macht was gekomen? Boh.
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:41 schreef timmmmm het volgende:
Dan had de wereld er exact hetzelfde uitgezien
Ik vond het geen verkeerde man, als hij toen niet doodgeschoten was, hadden we kunnen zien wat hij politiek had betekend. Zover is het niet gekomen. Toch is het een begin geweest van verandering in alle politieke partijen. Of het door Fortuyn kwam, of door de tijdsgeest weet ik niet, maar er is wel een voor en een na Fortuyn.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:23 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Heb helemaal niks met die vent en vond hem zelfs eng, maar een politieke moord is nooit goed en schrikt hoe dan ook zwaar op. Een zeer treurige dag geweest voor Rotterdam en Nederland.
Die idioot van een Volkert hadden ze ook nooit vrij mogen laten.
Dan was het net zo'n puinhoop geworden met die regering aangezien PF bekend stond overal ruzie te maken.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:42 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Maar nederland had nooit de kop van rita op de buis gehad. Pim had ons behouden. Rip pimquote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:41 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:41 schreef timmmmm het volgende:
Na hoeveel jaar is hij vrij gekomen? 12 jaar? Wel wat kort als je het vergelijkt met andere moordzaken en helemaal als je ziet wat voor impact dit op de samenleving heeft gehad. Anderzijds, zie ik hem niet in herhaling vallen en geen gevaar meer zijn voor de samenleving.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:23 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Heb helemaal niks met die vent en vond hem zelfs eng, maar een politieke moord is nooit goed en schrikt hoe dan ook zwaar op. Een zeer treurige dag geweest voor Rotterdam en Nederland.
Die idioot van een Volkert hadden ze ook nooit vrij mogen laten.
Ff dimmen jijquote:Op woensdag 8 januari 2020 06:21 schreef babylon het volgende:
Genoeg andere kerels voor TS in de darkroom toch?
quote:Op woensdag 8 januari 2020 06:21 schreef babylon het volgende:
Genoeg andere kerels voor TS in de darkroom toch?
Waarom?quote:
Helftquote:Op woensdag 8 januari 2020 11:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Waarom?
Dat jou het niet aanstond oke, maar de helft van Nederland wel.
Wat boeit mij nu wat de helft van Nederland hier van vindt.quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Waarom?
Dat jou het niet aanstond oke, maar de helft van Nederland wel.
Een wat in wat?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:56 schreef TheGentleman het volgende:
Ik zag vandaag een paladin in WoW die pimfortuin heette
Een paladin in WoW; kan je niet lezen of wat?quote:
Een wat in wat?quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Een paladin in WoW; kan je niet lezen of wat?
welke serverquote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:56 schreef TheGentleman het volgende:
Ik zag vandaag een paladin in WoW die pimfortuin heette
"Een keel doorsnijden, dat is iets wat een Fries niet doet"quote:Kollumerstront
Afgelopen vrijdag was er een uitgebreide reportage van Netwerk, het programma direct na het NOS-journaal van acht uur, over de rellen in Kollum. Onder leiding van de politiek correcte journalist Fons de Poel (KRO). De reportage toonde ons de feiten. De Poel stelde de vragen en gaf het commentaar. Het betrof hier vreselijke racisten die zich verzetten tegen de verplaatsing van een asielzoekerscentrum van buiten hun dorp naar de rand van hun dorp. Schande! De Poel liet zich steunen door de hoofdredacteur van de Leeuwarder Courant, die ook schande sprak en B en W opriep de rug recht te houden en de verplaatsing tegen de wil van de bevolking door te zetten.
Nu de feiten. In het voorjaar werd de dorpsgemeenschap van Kollum in Friesland opgeschrikt door de brute moord op Marianne Vaatstra (16 jaar). Ze werd na een avondje stappen met doorgesneden keel gevonden in een weiland vlak bij haar ouderlijk huis. Een keel doorsnijden, dat is iets wat een Fries niet doet. In het dorp gingen onmiddellijk geruchten dat het een buitenlander moest betreffen, uit een andere cultuur, en ja, die woonden in het asielzoekerscentrum buiten het dorp. Een redelijke gedachte. Niet voor het Openbaar Ministerie, dat vond deze gedachtegang maar racistisch. Een dag later werd een dorpsgenoot gearresteerd en in een persconferentie van politie en justitie als verdachte gebrandmerkt. Opluchting alom, geen moord met een racistische achtergrond. Maar drie dagen later moest justitie de Fries vrijlaten. Het was vast komen te staan dat hij het onmogelijk gedaan kon hebben. Maar ook toen was het asielzoekerscentrum nog niet in beeld.
Weken later kwam het OM met een nieuwe persverklaring. Opeens werd naar een verdachte asielzoeker gezocht en een vriendje van hem als mogelijke getuige. Deze vogels waren natuurlijk nog geen dag na de moord met de noorderzon vertrokken. Er is toen een internationale oproep gedaan aan beide heren om zich bij de Nederlandse justitie te melden en tevens is Interpol ingeschakeld.
Dit alles speelde zich deze zomer af. De heren hebben zich nog steeds niet gemeld, Interpol heeft ze niet gevonden en de moord op Marianne Vaatstra is nog steeds niet opgelost. Intussen draaide de bureaucratische machine in Kollum gewoon door, zoals het een bureaucratische machine betaamt. Er werden voorbereidingen getroffen om het asielzoekerscentrum te vergroten en te verplaatsen naar de rand van Kollum.
Een college van B en W dat weet wat onder de bevolking leeft, had de bureaucratie onmiddellijk pas op de plaats laten maken en gekozen voor het volgende beleid. Eerst de moord op Marianne Vaatstra oplossen en daarna kijken hoe het verder moet met het asielzoekerscentrum. B en W deden dat niet en legden de bureaucratische voorbereidingen geen strobreed in de weg. Uiteindelijk kwam het tot een beslissing van B en W om het centrum te verplaatsen en dat behoefde alleen nog de instemming van de gemeenteraad.
Vanaf het moment dat die beslissing naar buiten kwam, waren de rapen in Kollum gaar. Een deel van de bevolking organiseerde zich onder leiding van een charismatische woordvoerder en tekende verzet aan. B en W besloten een hoorzitting voor de bevolking te organiseren om hun besluit toe te lichten. Deze hoorzitting liep vorige week finaal uit de hand. Buiten de sporthal waar de hoorzitting was georganiseerd gaf de protesterende bevolking van haar ongenoegen blijk. Iets dat bekend geweest moet zijn bij B en W, want zoiets organiseer je in een dorp niet in stilte. Na de protestmanifestatie buiten liep het in de sporthal volledig uit de hand, doordat enkele jongeren naar binnen gingen en B en W met eieren bekogelden. De in burger aanwezige politie - er werd kennelijk toch wel iets vermoed - greep daarop met groot vertoon van macht in. De echte escalatie begon echter pas toen B en W wegdoken achter de vergadertafel toen de eerste eieren kwamen aanvliegen. Een moedig college blijft natuurlijk gewoon op zijn stoel zitten.
Het echte probleem van Kollum zit hem in het heersende politiek correcte denken en handelen van pers en beleidsmakers. Daardoor kan het ongenoegen over asielzoekers niet aan de orde komen, want dat wordt onmiddellijk afgedaan als discriminatie. Ook hier de feiten: 90 procent van de asielzoekers komt niet omdat ze op de vlucht zijn voor lijf en goed, maar uit economische motieven, waaronder ook criminele redenen. In de asielzoekerscentra is een levendige handel in door asielzoekers gestolen goederen. Dat heb ik met mijn eigen ogen en oren vastgesteld tijdens een werkbezoek. Er heeft handel in harddrugs plaats en mensensmokkel, dit alles is inmiddels vastgesteld door justitie en politie. Die feiten worden niet apart geregistreerd maar verdwijnen in algemene statistieken. De plaatselijke bevolking is echter niet gek, want hoort en ziet veel en is er soms het slachtoffer van. De verhalen doen hun ronde en worden naar hun aard aangedikt, maar de basis blijft feitelijk. En die feiten, daarover mag niet worden bericht door beleidsmakers, politie en justitie en niet te vergeten de onafhankelijke (!) pers. Daar krijg je dus op den duur stront van die zijn uitweg vindt in rellen als in Kollum. De schuldigen zijn echter niet de zogenoemde relschoppers, maar het beleid en de onafhankelijke pers.
Premier Kok (PvdA) roept intussen op tot kalmte, is bezorgd en wil een adempauze, waartoe B en W inmiddels heel verstandig hebben besloten. Een gouden vent zo'n premier!
Bron: Elsevier, 16 oktober 1999
Gelukkig hebben we Thierry en Geert ja, want als het aan types als jou zou liggen leefde we morgen in een kalifaat.quote:Op woensdag 8 januari 2020 18:41 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Dan misten we ook columns als deze
https://www.bing.com/sear(...)413D815C588A7F18432C
[..]
"Een keel doorsnijden, dat is iets wat een Fries niet doet"
Heel erg nuttig, zo'n opmerking.
Het was natuurlijk wél een Fries, die Marianne's keel doorsneed, maar het is wel hartverwarmend dat iemand opkomt voor de eigen bevolking.
Je moet soms je vaderlandsliefde boven de feiten plaatsen.
Gelukkig hebben we Thierry en Geert die Pim's stokje hebben overgenomen.
Hoezo?quote:Op woensdag 8 januari 2020 18:47 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Thierry en Geert ja, want als het aan types als jou zou liggen leefde we morgen in een kalifaat.
Je wijst met je vingertje naar die ene Hollanderquote:Op woensdag 8 januari 2020 18:49 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Hoezo?
Wou je beweren dat Marianne Vaatstra wél door een asielzoeker de keel is doorgesneden?
Ik geef gewoon een column weer van Pim. That's all. En ik maak een analyse omtrent de feiten achteraf. That's all. Wie heeft het over kalifaat?
Allochtonen? Je had het over het Kalifaat, dat zijn moslims. Haal je niet alles door elkaar?quote:Op woensdag 8 januari 2020 18:50 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Je wijst met je vingertje naar die ene Hollander![]()
Het gros van de delicten komt door allochtonen, terwijl ze zwaar in de minderheid zijn.
En die Pim had toen al gelijk over die verdomde moslims, zoals je ziet in het filmpje van TS.quote:Op woensdag 8 januari 2020 18:51 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Allochtonen? Je had het over het Kalifaat, dat zijn moslims. Haal je niet alles door elkaar?
Bovendien On Topic:
Dit topic ging over Pim Fortuyn.
Ik citeer een column van Pim Fortuyn. That's all. En ik analyseer de column. En ik toets de column op de geldigheid achteraf. That's all. Wat vermijd je me eigenlijk?
Hoe kan ik zien aan het filmpje dat Pim gelijk had?quote:Op woensdag 8 januari 2020 18:59 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
En die Pim had toen al gelijk over die verdomde moslims, zoals je ziet in het filmpje van TS.
Sylvana doet juist iets tegen discriminatiequote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:52 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Sylvana is een voorbeeld van een racist.
[..]
Welnee hoor. Rutte lult met alle winden mee, ook met links.
Het is ook wel het negatieve stigma dat mensen krijgen als ze op dat soort partijen stemmen of aanhangen.quote:Op woensdag 8 januari 2020 20:25 schreef Repentless het volgende:
Ik vraag me altijd af waarom men zo stellig beweert dat Fortuyn premier was geworden. Zijn partij had 26 zetels en was niet de grootste. Ik geloof ook niet dat mensen na de moord op een andere partij hebben gestemd, aangezien er slechts 9 dagen tussen zat tot de verkiezingen. Die moord heeft misschien zelfs nog wat stemmen extra opgeleverd.
Daarnaast zou hij hetzelfde zooitje ongeregeld aan mensen hebben gehad in zijn partij. Dan kun je wel de leider zijn, met zoveel ongeleide projectielen klapt de boel alsnog binnen de kortste keren.
Wat misschien wel een mogelijkheid zou zijn, is dat er na een periode van normalisering betere mensen beschikbaar zouden komen om een succesvolle partij op te bouwen, omdat het niet meer 'not done' zou zijn om bij een partij als LPF te horen. In 2002 waren veel mensen nog erg voorzichtig om openbaar hun voorkeur voor een partij als LPF uit te spreken, of de ambitie te tonen om een functie voor die partij uit te oefenen. Want als het zou mislukken, zou dat voor je verdere carrière (politiek of elders) wel eens verkeerd kunnen uitpakken, omdat de partij vanuit de gevestigde politieke orde vooral de stigma's 'deugt niet', 'xenofobisch' en 'racistisch' kreeg.
We zullen het nooit weten. En dat is, bijna 18 jaar later, nog steeds heel erg triest. Vooral omdat een man als Fortuyn op mij als uiterst aimabel overkwam, die geen kwaadaardige ideeën had. Nog even los van de streken of het soms kwaad worden, eigenschappen die ieder mens wel bezit.
Dan verdien je het niet om op zo'n beestachtige wijze te worden afgeslacht.
Moeilijk hé? Een eigen mening hebben over iets. Ik snap best wel dat het makkelijker is om anderen na te praten, maar waarom moet je dan uitgerekend de meest simplistische tokkie-uitspraken kiezen?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:52 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Welnee hoor. Rutte lult met alle winden mee, ook met links.
Hij had inderdaad charisma.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:42 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wat nou als hij niet vermoord was en zoals het eruit zag aan de macht was gekomen? Boh
Fortuyn was geen racist, hoor. Hij noemde de Islam een achterlijke godsdienst en dat is het ook. Hij zei ook dat iedereen die in Nederland is gewoon mag blijven, maar dat we moeten stoppen met te veel mensen binnenlaten. Is gewoon een stukje common sense.quote:
dat is jouw mening. Ik vind de islam een schitterende godsdienstquote:Op donderdag 9 januari 2020 07:46 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
de Islam een achterlijke godsdienst en dat is het ook.
Nee, is gewoon een feit, hoor. De denkbeelden van de Islam lopen een paar honderd jaar achter.quote:Op donderdag 9 januari 2020 07:51 schreef wollah het volgende:
[..]
dat is jouw mening. Ik vind de islam een schitterende godsdienst
Nee, hoor. Als er iemand is die zwart en blank separeert, dan is zij dat wel.quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:47 schreef Pandacem het volgende:
[..]
Sylvana doet juist iets tegen discriminatie
Als je zwart-wit denkt, maakt het niet uit of je dat vanuit zwart of wit doet, de verdeling blijftquote:Op woensdag 8 januari 2020 22:47 schreef Pandacem het volgende:
[..]
Sylvana doet juist iets tegen discriminatie
Nee is jouw domme mening. De islam is een prachtige religie anders waren er geen miljarden moslimsquote:Op donderdag 9 januari 2020 08:03 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nee, is gewoon een feit, hoor.
De massa is dom, zeker de 2 miljard die achter een slecht sprookje aanlopen. Mijn mening is dat niet.quote:
Jij gaat op je 45ste in een aanleunwoning wonen?quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:25 schreef roos94 het volgende:
Mensen die oud genoeg zijn om Fortuyn bewust te hebben meegemaaktis het prettig in de aanleunwoning?
Dat gebeurt automatisch al. Al dan niet door populisten en neo-liberalen als Wilders, Baudet en Rutte. Het al oude trucje wat al sinds 9/11 wordt gebruikt om de simpelen een beetje mee te krijgen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 08:04 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nee, hoor. Als er iemand is die zwart en blank separeert, dan is zij dat wel.
Dit is een argument?quote:
Hahaha TS ziet in die enge Marxistische gaylord "de kale verlosser"quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:42 schreef Neef_Wuppie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
De 90’s niet bewust hebben meegemaaktquote:Op donderdag 9 januari 2020 09:25 schreef roos94 het volgende:
Mensen die oud genoeg zijn om Fortuyn bewust te hebben meegemaaktis het prettig in de aanleunwoning?
Leuk dat je alleen op mijn voorwoord reageert en niet ingaat op mijn betoog.quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:55 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dit is een argument?
Nee racist was hij zeker niet aangezien hij niets liever deed dan Arabische jongetje neuken, maar het was wel een engnek die bij zon beetje alle politieke partijen had aangeklopt, maar nergens gehoor vond!!quote:Op donderdag 9 januari 2020 07:46 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Fortuyn was geen racist, hoor. Hij noemde de Islam een achterlijke godsdienst en dat is het ook. Hij zei ook dat iedereen die in Nederland is gewoon mag blijven, maar dat we moeten stoppen met te veel mensen binnenlaten. Is gewoon een stukje common sense.
Niet meer, of vlogt/FOK!t hij eeer?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:40 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
je hebt braddie toch voor je vermaak?
Tweede kamer is gewoon 1 grote poppenkast op tv ziet het er leuk uit en op youtube filmpjes, maar ga daar maar eens kijken bijna iedereen zit met zijn mobieltje te kloten, Baudet is een manische gek die het stoer vind om met dure woorden te praten daar heeft hij gewoon een studie van gemaakt.quote:Op donderdag 9 januari 2020 13:23 schreef Jantje2k het volgende:
Ik weet niet of hij heel veel had veranderd aan de wereld, maar ik denk niet dat je Wilders of Baudet met hem mag vergelijken. Ik heb Pim Fortuyn niet bewust meegemaakt, maar ik heb het idee dat Fortuyn méér realistische ideeën had, dan Wilders inmiddels heeft laten zien.
En tja, Baudet. Ik vind hem erg elitair en over het algemeen niet realistisch. Ook qua bijdragen in de kamer vind ik hem ondermaats.
Waren jij en Pim heel intiem dat vraag ik mij echt af?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:42 schreef Neef_Wuppie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Vind hem eng in dit filmpje. Hij gedraagt zich precies zoals Adolf Hitler, die gebaren met zijn handen, de woede en haat in zijn ogen, gevloek, en steeds een minderheid als zondebok en vijand neerzetten. ... De moord op hem is niet te rechtvaardigen, maar wat lijkt hij hier veel op deze man:quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:42 schreef Neef_Wuppie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Het verschil tussen Fortuyn en Hitler mbt het gequote stukje is dat Turken en Marokkanen (c.q. personen met een migratieachtergrond) hier in Nederland aantoonbaar ruim vertegenwoordigt zijn in de criminaliteit. Dat was bij de joden wel anders, daar zocht men naar een zondebok om het verlies van WOl te kunnen verklaren. Voor de Duitsers was het hun antisemitische gedachtegang makkelijk kiezen.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 03:01 schreef VoorbijgangerX het volgende:
[..]
Vind hem eng in dit filmpje. Hij gedraagt zich precies zoals Adolf Hitler, die gebaren met zijn handen, de woede en haat in zijn ogen, gevloek, en steeds een minderheid als zondebok en vijand neerzetten. ... De moord op hem is niet te rechtvaardigen, maar wat lijkt hij hier veel op deze man:
Dat laatste plaatje geeft dus het aantal aan per Nederlander.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 06:43 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Het verschil tussen Fortuyn en Hitler mbt het gequote stukje is dat Turken en Marokkanen (c.q. personen met een migratieachtergrond) hier in Nederland aantoonbaar ruim vertegenwoordigt zijn in de criminaliteit. Dat was bij de joden wel anders, daar zocht men naar een zondebok om het verlies van WOl te kunnen verklaren. Voor de Duitsers was het hun antisemitische gedachtegang makkelijk kiezen.
[ afbeelding ]
Per 1 verdachte Nederlander:
5 Marokkanen;
of 6 Antillianen/Arubanen;
of; 4 Surinamers;
of, 3 Turken;
of (bijna) 3 van een overig niet-westerse achtergrond worden verdacht.
Heb het plaatje hier vandaan getrokken.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 09:47 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dat laatste plaatje geeft dus het aantal aan per Nederlander.
Zijn dit absolute aantallen in heel Nederland? Dus per Nederlander zoveel Marokkanen, of hebben ze in dit getal meegerekend dat er veel minder Marokkanen zijn en daardoor een factor toegepast?
Als dit absolute aantallen zijn lijkt me dit echt extreem.
Er zijn meer dan 10 keer zo veel Nederlanders dan iedere andere bevolkingsgroep en nog is die kleinere groep met een ruime factor meer verantwoordelijk.
Je bedoelt Narco Kroon?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 11:01 schreef g60forced het volgende:
Terrecht... ik mis tevens de heer Janmaat ook!
Oh en RIP Theo van Gogh... nationale helden -Marco Kroon
Ik laat de rest weg omdat het niet relevant is. Silvana is een racist en jij zegt eigenlijk 'maar dat geeft niet, want dat is iedereen'. Goed argument.quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:43 schreef Pandacem het volgende:
[..]
Leuk dat je alleen op mijn voorwoord reageert en niet ingaat op mijn betoog.
Hij riep toen al op tot een reorganisatie van de zorg, veel minder managementlagen, noemde het een kind met een waterhoofd, en laten we wel wezen, daar had hij natuurlijk groot gelijk in.quote:Op donderdag 9 januari 2020 13:23 schreef Jantje2k het volgende:
Ik heb Pim Fortuyn niet bewust meegemaakt, maar ik heb het idee dat Fortuyn méér realistische ideeën had, dan Wilders inmiddels heeft laten zien.
Ja, had hij achteraf gezien wel gelijk in, maar ik vind persoonlijk Baudet en Wilders niet met hem te vergelijken. Hij had meer een plan, meer visie, dan ik baudet en wilders zie hebben.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 15:21 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Hij riep toen al op tot een reorganisatie van de zorg, veel minder managementlagen, noemde het een kind met een waterhoofd, en laten we wel wezen, daar had hij natuurlijk groot gelijk in.
Oh, dat ben ik zeker met je eens.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 15:26 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Ja, had hij achteraf gezien wel gelijk in, maar ik vind persoonlijk Baudet en Wilders niet met hem te vergelijken.
Nou nou nou. Jij concludeert dat Sylvana een racist is zonder het te onderbouwen wat al veelzeggend is. En dan ga je niet eens in op mijn betoog waarin ik vertel dat discriminatie daadwerkelijk wel bestaat omdat mijn oud werkgever discrimineerde en Sylvana dus terecht ervoor opkomt.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 15:18 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik laat de rest weg omdat het niet relevant is. Silvana is een racist en jij zegt eigenlijk 'maar dat geeft niet, want dat is iedereen'. Goed argument.
Bron van je diagram?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 06:43 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Het verschil tussen Fortuyn en Hitler mbt het gequote stukje is dat Turken en Marokkanen (c.q. personen met een migratieachtergrond) hier in Nederland aantoonbaar ruim vertegenwoordigt zijn in de criminaliteit. Dat was bij de joden wel anders, daar zocht men naar een zondebok om het verlies van WOl te kunnen verklaren. Voor de Duitsers was het hun antisemitische gedachtegang makkelijk kiezen.
[ afbeelding ]
5 Marokkanen;
of; 4 Surinamers;
of, 3 Turken;
Dat kan iedereen gewoon zien in al die DWDD-uitzendingen waar zij interessant zit te doen.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 15:59 schreef Pandacem het volgende:
Nou nou nou. Jij concludeert dat Sylvana een racist is zonder het te onderbouwen wat al veelzeggend is.
Dat smerige kreng is de ultieme racistquote:Op vrijdag 10 januari 2020 15:59 schreef Pandacem het volgende:
[..]
Nou nou nou. Jij concludeert dat Sylvana een racist is zonder het te onderbouwen wat al veelzeggend is. En dan ga je niet eens in op mijn betoog waarin ik vertel dat discriminatie daadwerkelijk wel bestaat omdat mijn oud werkgever discrimineerde en Sylvana dus terecht ervoor opkomt.
Janmaat was ook een mooie vent. Kwam 15 jaar te vroeg. Theo was gewoon een held. Totaal zichzelf, ontdaan van alle nepheid die je bij de gemiddelde BN'er ziet. Totaal geen filter in wat hij zei en schreef. Wat mensen soms vergeten is dat hij een steengoede interviewer was. Doordat hij de rollen van interviewer-geinterviewde totaal liet vallen en (met peukie en biertje) een 'gewone' gesprekken hield zag je dat mensen zich bloot gaven. Zoals in dit interview met Pim Fortuyn.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 11:01 schreef g60forced het volgende:
Terrecht... ik mis tevens de heer Janmaat ook!
Oh en RIP Theo van Gogh... nationale helden -Marco Kroon
Sterk onderbouwd.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 16:08 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat kan iedereen gewoon zien in al die DWDD-uitzendingen waar zij interessant zit te doen.
Kijk eens naarquote:Op vrijdag 10 januari 2020 06:43 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
5 Marokkanen;
of; 4 Surinamers;
of, 3 Turken;
quite revealing.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 03:01 schreef VoorbijgangerX het volgende:
[..]
Vind hem eng in dit filmpje. Hij gedraagt zich precies zoals Adolf Hitler, die gebaren met zijn handen, de woede en haat in zijn ogen, gevloek, en steeds een minderheid als zondebok en vijand neerzetten. ... De moord op hem is niet te rechtvaardigen, maar wat lijkt hij hier veel op deze man:
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 03:01 schreef VoorbijgangerX het volgende:
Vind hem eng in dit filmpje. Hij gedraagt zich precies zoals Adolf Hitler
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |