dat is jouw mening. Ik vind de islam een schitterende godsdienstquote:Op donderdag 9 januari 2020 07:46 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
de Islam een achterlijke godsdienst en dat is het ook.
Nee, is gewoon een feit, hoor. De denkbeelden van de Islam lopen een paar honderd jaar achter.quote:Op donderdag 9 januari 2020 07:51 schreef wollah het volgende:
[..]
dat is jouw mening. Ik vind de islam een schitterende godsdienst
Nee, hoor. Als er iemand is die zwart en blank separeert, dan is zij dat wel.quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:47 schreef Pandacem het volgende:
[..]
Sylvana doet juist iets tegen discriminatie
Als je zwart-wit denkt, maakt het niet uit of je dat vanuit zwart of wit doet, de verdeling blijftquote:Op woensdag 8 januari 2020 22:47 schreef Pandacem het volgende:
[..]
Sylvana doet juist iets tegen discriminatie
Nee is jouw domme mening. De islam is een prachtige religie anders waren er geen miljarden moslimsquote:Op donderdag 9 januari 2020 08:03 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nee, is gewoon een feit, hoor.
De massa is dom, zeker de 2 miljard die achter een slecht sprookje aanlopen. Mijn mening is dat niet.quote:
Jij gaat op je 45ste in een aanleunwoning wonen?quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:25 schreef roos94 het volgende:
Mensen die oud genoeg zijn om Fortuyn bewust te hebben meegemaaktis het prettig in de aanleunwoning?
Dat gebeurt automatisch al. Al dan niet door populisten en neo-liberalen als Wilders, Baudet en Rutte. Het al oude trucje wat al sinds 9/11 wordt gebruikt om de simpelen een beetje mee te krijgen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 08:04 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nee, hoor. Als er iemand is die zwart en blank separeert, dan is zij dat wel.
Dit is een argument?quote:
Hahaha TS ziet in die enge Marxistische gaylord "de kale verlosser"quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:42 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wat een politicus was dat.![]()
Wat nou als hij niet vermoord was en zoals het eruit zag aan de macht was gekomen? Boh.
![]()
![]()
![]()
![]()
En nu moeten we het doen met softy Rutte pff.
De 90’s niet bewust hebben meegemaaktquote:Op donderdag 9 januari 2020 09:25 schreef roos94 het volgende:
Mensen die oud genoeg zijn om Fortuyn bewust te hebben meegemaaktis het prettig in de aanleunwoning?
Leuk dat je alleen op mijn voorwoord reageert en niet ingaat op mijn betoog.quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:55 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dit is een argument?
Nee racist was hij zeker niet aangezien hij niets liever deed dan Arabische jongetje neuken, maar het was wel een engnek die bij zon beetje alle politieke partijen had aangeklopt, maar nergens gehoor vond!!quote:Op donderdag 9 januari 2020 07:46 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Fortuyn was geen racist, hoor. Hij noemde de Islam een achterlijke godsdienst en dat is het ook. Hij zei ook dat iedereen die in Nederland is gewoon mag blijven, maar dat we moeten stoppen met te veel mensen binnenlaten. Is gewoon een stukje common sense.
Niet meer, of vlogt/FOK!t hij eeer?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:40 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
je hebt braddie toch voor je vermaak?
Tweede kamer is gewoon 1 grote poppenkast op tv ziet het er leuk uit en op youtube filmpjes, maar ga daar maar eens kijken bijna iedereen zit met zijn mobieltje te kloten, Baudet is een manische gek die het stoer vind om met dure woorden te praten daar heeft hij gewoon een studie van gemaakt.quote:Op donderdag 9 januari 2020 13:23 schreef Jantje2k het volgende:
Ik weet niet of hij heel veel had veranderd aan de wereld, maar ik denk niet dat je Wilders of Baudet met hem mag vergelijken. Ik heb Pim Fortuyn niet bewust meegemaakt, maar ik heb het idee dat Fortuyn méér realistische ideeën had, dan Wilders inmiddels heeft laten zien.
En tja, Baudet. Ik vind hem erg elitair en over het algemeen niet realistisch. Ook qua bijdragen in de kamer vind ik hem ondermaats.
Waren jij en Pim heel intiem dat vraag ik mij echt af?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:42 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wat nou als hij niet vermoord was en zoals het eruit zag aan de macht was gekomen? Boh.
![]()
![]()
![]()
![]()
Vind hem eng in dit filmpje. Hij gedraagt zich precies zoals Adolf Hitler, die gebaren met zijn handen, de woede en haat in zijn ogen, gevloek, en steeds een minderheid als zondebok en vijand neerzetten. ... De moord op hem is niet te rechtvaardigen, maar wat lijkt hij hier veel op deze man:quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:42 schreef Neef_Wuppie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Het verschil tussen Fortuyn en Hitler mbt het gequote stukje is dat Turken en Marokkanen (c.q. personen met een migratieachtergrond) hier in Nederland aantoonbaar ruim vertegenwoordigt zijn in de criminaliteit. Dat was bij de joden wel anders, daar zocht men naar een zondebok om het verlies van WOl te kunnen verklaren. Voor de Duitsers was het hun antisemitische gedachtegang makkelijk kiezen.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 03:01 schreef VoorbijgangerX het volgende:
[..]
Vind hem eng in dit filmpje. Hij gedraagt zich precies zoals Adolf Hitler, die gebaren met zijn handen, de woede en haat in zijn ogen, gevloek, en steeds een minderheid als zondebok en vijand neerzetten. ... De moord op hem is niet te rechtvaardigen, maar wat lijkt hij hier veel op deze man:
Dat laatste plaatje geeft dus het aantal aan per Nederlander.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 06:43 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Het verschil tussen Fortuyn en Hitler mbt het gequote stukje is dat Turken en Marokkanen (c.q. personen met een migratieachtergrond) hier in Nederland aantoonbaar ruim vertegenwoordigt zijn in de criminaliteit. Dat was bij de joden wel anders, daar zocht men naar een zondebok om het verlies van WOl te kunnen verklaren. Voor de Duitsers was het hun antisemitische gedachtegang makkelijk kiezen.
[ afbeelding ]
Per 1 verdachte Nederlander:
5 Marokkanen;
of 6 Antillianen/Arubanen;
of; 4 Surinamers;
of, 3 Turken;
of (bijna) 3 van een overig niet-westerse achtergrond worden verdacht.
Heb het plaatje hier vandaan getrokken.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 09:47 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dat laatste plaatje geeft dus het aantal aan per Nederlander.
Zijn dit absolute aantallen in heel Nederland? Dus per Nederlander zoveel Marokkanen, of hebben ze in dit getal meegerekend dat er veel minder Marokkanen zijn en daardoor een factor toegepast?
Als dit absolute aantallen zijn lijkt me dit echt extreem.
Er zijn meer dan 10 keer zo veel Nederlanders dan iedere andere bevolkingsgroep en nog is die kleinere groep met een ruime factor meer verantwoordelijk.
Je bedoelt Narco Kroon?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 11:01 schreef g60forced het volgende:
Terrecht... ik mis tevens de heer Janmaat ook!
Oh en RIP Theo van Gogh... nationale helden -Marco Kroon
Ik laat de rest weg omdat het niet relevant is. Silvana is een racist en jij zegt eigenlijk 'maar dat geeft niet, want dat is iedereen'. Goed argument.quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:43 schreef Pandacem het volgende:
[..]
Leuk dat je alleen op mijn voorwoord reageert en niet ingaat op mijn betoog.
Hij riep toen al op tot een reorganisatie van de zorg, veel minder managementlagen, noemde het een kind met een waterhoofd, en laten we wel wezen, daar had hij natuurlijk groot gelijk in.quote:Op donderdag 9 januari 2020 13:23 schreef Jantje2k het volgende:
Ik heb Pim Fortuyn niet bewust meegemaakt, maar ik heb het idee dat Fortuyn méér realistische ideeën had, dan Wilders inmiddels heeft laten zien.
Ja, had hij achteraf gezien wel gelijk in, maar ik vind persoonlijk Baudet en Wilders niet met hem te vergelijken. Hij had meer een plan, meer visie, dan ik baudet en wilders zie hebben.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 15:21 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Hij riep toen al op tot een reorganisatie van de zorg, veel minder managementlagen, noemde het een kind met een waterhoofd, en laten we wel wezen, daar had hij natuurlijk groot gelijk in.
Oh, dat ben ik zeker met je eens.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 15:26 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Ja, had hij achteraf gezien wel gelijk in, maar ik vind persoonlijk Baudet en Wilders niet met hem te vergelijken.
Nou nou nou. Jij concludeert dat Sylvana een racist is zonder het te onderbouwen wat al veelzeggend is. En dan ga je niet eens in op mijn betoog waarin ik vertel dat discriminatie daadwerkelijk wel bestaat omdat mijn oud werkgever discrimineerde en Sylvana dus terecht ervoor opkomt.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 15:18 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik laat de rest weg omdat het niet relevant is. Silvana is een racist en jij zegt eigenlijk 'maar dat geeft niet, want dat is iedereen'. Goed argument.
Bron van je diagram?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 06:43 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Het verschil tussen Fortuyn en Hitler mbt het gequote stukje is dat Turken en Marokkanen (c.q. personen met een migratieachtergrond) hier in Nederland aantoonbaar ruim vertegenwoordigt zijn in de criminaliteit. Dat was bij de joden wel anders, daar zocht men naar een zondebok om het verlies van WOl te kunnen verklaren. Voor de Duitsers was het hun antisemitische gedachtegang makkelijk kiezen.
[ afbeelding ]
5 Marokkanen;
of; 4 Surinamers;
of, 3 Turken;
Dat kan iedereen gewoon zien in al die DWDD-uitzendingen waar zij interessant zit te doen.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 15:59 schreef Pandacem het volgende:
Nou nou nou. Jij concludeert dat Sylvana een racist is zonder het te onderbouwen wat al veelzeggend is.
Dat smerige kreng is de ultieme racistquote:Op vrijdag 10 januari 2020 15:59 schreef Pandacem het volgende:
[..]
Nou nou nou. Jij concludeert dat Sylvana een racist is zonder het te onderbouwen wat al veelzeggend is. En dan ga je niet eens in op mijn betoog waarin ik vertel dat discriminatie daadwerkelijk wel bestaat omdat mijn oud werkgever discrimineerde en Sylvana dus terecht ervoor opkomt.
Janmaat was ook een mooie vent. Kwam 15 jaar te vroeg. Theo was gewoon een held. Totaal zichzelf, ontdaan van alle nepheid die je bij de gemiddelde BN'er ziet. Totaal geen filter in wat hij zei en schreef. Wat mensen soms vergeten is dat hij een steengoede interviewer was. Doordat hij de rollen van interviewer-geinterviewde totaal liet vallen en (met peukie en biertje) een 'gewone' gesprekken hield zag je dat mensen zich bloot gaven. Zoals in dit interview met Pim Fortuyn.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 11:01 schreef g60forced het volgende:
Terrecht... ik mis tevens de heer Janmaat ook!
Oh en RIP Theo van Gogh... nationale helden -Marco Kroon
Sterk onderbouwd.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 16:08 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat kan iedereen gewoon zien in al die DWDD-uitzendingen waar zij interessant zit te doen.
Kijk eens naarquote:Op vrijdag 10 januari 2020 06:43 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
5 Marokkanen;
of; 4 Surinamers;
of, 3 Turken;
quite revealing.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 03:01 schreef VoorbijgangerX het volgende:
[..]
Vind hem eng in dit filmpje. Hij gedraagt zich precies zoals Adolf Hitler, die gebaren met zijn handen, de woede en haat in zijn ogen, gevloek, en steeds een minderheid als zondebok en vijand neerzetten. ... De moord op hem is niet te rechtvaardigen, maar wat lijkt hij hier veel op deze man:
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 03:01 schreef VoorbijgangerX het volgende:
Vind hem eng in dit filmpje. Hij gedraagt zich precies zoals Adolf Hitler
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |