SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brekkets:
Speelschema:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV:
Eurosport, home of darts
Game on.
What can change the nature of a man?
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet op een podium. Daar komen mensen ouwe reus, eng eng.
Van dodelijk saaie publiek bij BDO voel je geen druk lijkt mequote:
Dit doet mij weer denken aan die lach van eergisteren bij de vrouwenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Van dodelijk saaie publiek bij BDO voel je geen druk lijkt me
Verdommequote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:55 schreef HulkHeld het volgende:
Geen idee of het iemand is opgevallen maar Ben Hazel stond op 91 en de potentiele checkout stond op T18 D18, wat een amateurs zeg😂😂
Vorige week toevallig nog op geklikt.quote:
dat had ik ook gezien ja. Vond het al raarquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:55 schreef HulkHeld het volgende:
Geen idee of het iemand is opgevallen maar Ben Hazel stond op 91 en de potentiele checkout stond op T18 D18, wat een amateurs zeg😂😂
Vroegah was eurosport genotquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Verdomme
Das wel Eurosport trouwens
Eurosport is een prima zender voor dingen als dit imoquote:
Eurosport is pure aids. Elke 5 minuten reclame, oprotten.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eurosport is een prima zender voor dingen als dit imo
Giro enzo mag wel gewoon naar de grotere zenders
Giro doe je maar bij de bosbranden in Australiëquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Stukje koalaquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:57 schreef Coco. het volgende:
[..]
Giro doe je maar bij de bosbranden in Australië
Fietsen is geen sport.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat lijkt me alleen maar een reden om het dan niet op Eurosport uit te zendenquote:
nipt. Slechts twee sets verschilquote:
😜 aan alles zie je dat dit amateurs zijn hahahaquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat had ik ook gezien ja. Vond het al raar
Je moeder is ook een amateurtje ouwe reus. Omakutje.nl misschien herken je haar, hahah lekker man.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:00 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
😜 aan alles zie je dat dit amateurs zijn hahaha
BDO bekeek het door een roze bril.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:04 schreef L_auteur het volgende:
Volgens de stats was het 6-1, maar die clownsact had toch geen leg gepakt?
Dat heb jij gewoon fout gezien.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:04 schreef L_auteur het volgende:
Ook dat met die foto's bij het voorstellen van de spelers. Wat maar mis BLIJFT gaan. en dat scorebord wat maar vast BLIJFT lopen. Geeft niemand een fuck daar of zo? Anders moeten ze toch inmiddels hun ogen uit hun kop schamen?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:00 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
😜 aan alles zie je dat dit amateurs zijn hahaha
Bij PDC liep het scorebord ook meermaals vast. Stukje software.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook dat met die foto's bij het voorstellen van de spelers. Wat maar mis BLIJFT gaan. en dat scorebord wat maar vast BLIJFT lopen. Geeft niemand een fuck daar of zo? Anders moeten ze toch inmiddels hun ogen uit hun kop schamen?Zowel BDO als Eurosport trouwens.
neen. 3-0 3-0 is wat ik gezien heb. 0+0 is geen 1quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:04 schreef L_auteur het volgende:
Bij PDC gaat het scorebord ook wel vaak stuk. Verder moet je echt je best doen om zoveel fouten te maken.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook dat met die foto's bij het voorstellen van de spelers. Wat maar mis BLIJFT gaan. en dat scorebord wat maar vast BLIJFT lopen. Geeft niemand een fuck daar of zo? Anders moeten ze toch inmiddels hun ogen uit hun kop schamen?Zowel BDO als Eurosport trouwens.
kom op echt niet ZO vaak als hier.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bij PDC liep het scorebord ook meermaals vast. Stukje software.
Zeker wel. Vooral in de middagpartijen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kom op echt niet ZO vaak als hier.
L. Bennettquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:08 schreef Coco. het volgende:
Welke namen hopen jullie die de overstap maken naar de PDC?
Je snapt er geen klote van. Jacklin brak Ashton met een finish op de 0.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
neen. 3-0 3-0 is wat ik gezien heb. 0+0 is geen 1
Niemand van de mannenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:08 schreef Coco. het volgende:
Welke namen hopen jullie die de overstap maken naar de PDC?
Ah okee, misschien is dat het dan idd. Of zoquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:09 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Je snapt er geen klote van. Jacklin brak Ashton met een finish op de 0.
Nee, Poepz0r.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:11 schreef Coco. het volgende:
Oh deze wordt gehypt door stijn en wimderon
Hij trainde vorig jaar al met hem voor zijn jeugdfinale en heeft hem vandaag ook gehollepen.quote:
Meulenkamp zijn nummer Hans.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:13 schreef Mani89 het volgende:
Waarom komt hij niet op met BOOM SHAKE THE ROOM.Dit is niks.
of vengaboys godenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:13 schreef Mani89 het volgende:
Waarom komt hij niet op met BOOM SHAKE THE ROOM.Dit is niks.
Heeft hij een wildcard?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:13 schreef De_Kraam het volgende:
Brenton Tarrant is een darter uit Christchurch.
Mitchell is wel heel goed in dit spelletje. Vertragen genot etc.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
moeilijke loting voor Mitchell dit. Hij "mag" niet verliezen natuurlijk
Waarom heb jij een andere ui?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
moeilijke loting voor Mitchell dit. Hij "mag" niet verliezen natuurlijk
deze lijkt nog het meest op een dartbord. Morgen doe ik ie trein weer terugquote:
Heb jij licht irritante trekjes?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:16 schreef Tagliano het volgende:
De trek op zijn mondhoek is wel lichtjes irritant
Maar ik ben bereid dat voorlopig te negeren
caller ook niet. Nou ja net met die wijvenpot wel natuurlijk. Nou ja. "natuurlijk" alsof een kerel geen vrouwenpijlen kan tellenquote:
Dat zijn ze ookquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:18 schreef Coco. het volgende:
Op mijn scherm lijken de flights van Mitchell roze.
Klopt dat?
ja. Net zo roze als de bril van Paula netquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:18 schreef Coco. het volgende:
Klopt dat?
Ok vind alleen de camera op het bord van lage kwaliteit, vergeleken met de camera op de spelers.quote:
Heb je Paula’s bril alweer op?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:18 schreef Coco. het volgende:
Klopt dat?
De belichting klopt in ieder geval van geen kantquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:19 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ok vind alleen de camera op het bord van lage kwaliteit. vergeleken met de camera op de spelers.
Toen ie net zijn pijlen uit het bord haalde dacht ik te zien dat ie met zijn pink een triple raakte ja.quote:
negendatrtertje en hij kan challengeren voor de Premmeliek. Achter Paul Hogan aan.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:18 schreef Poepz0r het volgende:
Mitchell is wel een hele goede speler trouwens.
1-0. Koekoek.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:18 schreef Poepz0r het volgende:
Mitchell is wel een hele goede speler trouwens.
Misschien ga ik kijken, ik hou van sneldarts.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:24 schreef Poepz0r het volgende:
Zaterdag Jeugd WK finale
Keane Barry - Bennett . MOKERSNEL GENOT
Dat wordt wel genot, jaquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:24 schreef Poepz0r het volgende:
Zaterdag Jeugd WK finale
Keane Barry - Bennett . MOKERSNEL GENOT
NIEMAND.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:25 schreef Tagliano het volgende:
Zit er iemand te wachten op Hogarth-Tricole
Dat is gewoon een aan en uitknop om dat te filteren.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:25 schreef T3hTommay het volgende:
Flux gebruiken terwijl Windows zelf een blue light filter heeft
Trikkel genotquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:25 schreef Tagliano het volgende:
Zit er iemand te wachten op Hogarth-Tricole
Net even aangezet. Alsof ik naar een mislukt filmrolletje zit te kijken.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:25 schreef T3hTommay het volgende:
Het is nog een kind maat. Jij was ook niet makkelijk he. Je hebt niet voor niets in allerlei tehuizen gezeten.quote:
Die is niet zo goed in te stellen als flux.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:25 schreef T3hTommay het volgende:
Al knap dat hij top 10 vd wereld staat op zijn leeftijd. Lukte zelfs MvG niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:29 schreef KennyPowers het volgende:
Bennett wordt gesloopt
Na de pauze wordt het dus 2-2
Die zit weer flappen te tellen met zijn geldmachine genot.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:29 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
@:danny hup aan het werk luiwammes.
Hij staat 20e.... Alsnog knap.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Al knap dat hij top 10 vd wereld staat op zijn leeftijd. Lukte zelfs MvG niet.
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:32 schreef Coco. het volgende:
[..]
Lijkt de Arena wel,
oh nee dan liepen ze weg
JIJ BENT HIER DE BOEL AAN HET DEMONISEREN VENTJE.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:32 schreef Coco. het volgende:
[..]
Lijkt de Arena wel,
oh nee dan liepen ze weg
1 minuut 17 okquote:
Negentig minuten lang,quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:41 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Negentig minuten lang,
Nouri aan de zuurstofslang.
En ze kunnen nog bier zuipen ook.quote:
gadverdammequote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heel die kut gaat dan stinken bah bah
@Calandquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:41 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Negentig minuten lang,
Nouri aan de zuurstofslang.
Ik hoor van vele kanten dat hij naast de baan ontzettend verlegen is. Ze hadden het er net nog over op de Engelse tv.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:46 schreef Tagliano het volgende:
Van een pubertje kan ik dit nog wel hebben
Dat geloof ik bestquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik hoor van vele kanten dat hij naast de baan ontzettend verlegen is. Ze hadden het er net nog over op de Engelse tv.
Zou hij al zijn eerste flamoes gesnoven hebben?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik hoor van vele kanten dat hij naast de baan ontzettend verlegen is. Ze hadden het er net nog over op de Engelse tv.
Boerenzoon he. Woont wel heel mooi trouwens die Mitchellquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:49 schreef Max23 het volgende:
Die Mitchell wordt ook steeds dikker he
Die kan dadelijk zijn hond niet eens meer uitlaten
Pik van Des in zijn mond gehad allen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:49 schreef Coco. het volgende:
[..]
Zou hij al zijn eerst flamoes gesnoven hebben?
Kereltje weet waarschijnlijk nog niet eens dat hij zijn lulletje niet alleen heeft om mee te pissen....quote:
Jawel joh. Cafekinderen worden heel snel volwassenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:50 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Kereltje weet waarschijnlijk nog niet eens dat hij zijn lulletje niet alleen heeft om mee pissen....
Nee hij gooide de verkeerde dubbel ouwe reus. Had D6 over ipv D11 genot.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
MvG dacht hem uit te gooien maar als profspeler moest hij een dubbel raken. Zo ongeveer
Ah jaquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee hij gooide de verkeerde dubbel ouwe reus. Had D6 over ipv D11 genot.
Nee op dat gifje duh. Hij denkt iets heel goeds te doen en Noble wijst hem dan ergens opquote:
Laat maar zitten.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee op dat gifje duh. Hij denkt iets heel goeds te doen en Noble wijst hem dan ergens op
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:53 schreef Poepz0r het volgende:
Wat doen die Aussies in de zaal. Ga koalatjes redden neef.
slecht te zien. Ook geen idee tegen wie danquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
MvG dacht hem uit te gooien maar als profspeler moest hij een dubbel raken. Zo ongeveer
Koppel Albert Speer en Otto Frankquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
slecht te zien. Ook geen idee tegen wie dan
MACRONNEDquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:57 schreef Zipportal het volgende:
Tijd om te zappen, volgende pot is toch niks.
details detailsquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja en een week later toch afgemaakt
je bent er nogal druk mee he?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:57 schreef Poepz0r het volgende:
Scott zat aan het kale kontje van Bennett. Ontstaat hier een homosexuele relatie?
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat is druk. Ik kan 5 dingen tegelijk ouwe reus. Harvard he.
Maar natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat is druk. Ik kan 5 dingen tegelijk ouwe reus. Harvard he.
Geen 2 girls 1 cup kijkenquote:
Alsof er überhaupt iets op tv is.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:57 schreef Zipportal het volgende:
Tijd om te zappen, volgende pot is toch niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |