SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brekkets:
Speelschema:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV:
Eurosport, home of darts
Game on.
What can change the nature of a man?
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet op een podium. Daar komen mensen ouwe reus, eng eng.
Van dodelijk saaie publiek bij BDO voel je geen druk lijkt mequote:
Dit doet mij weer denken aan die lach van eergisteren bij de vrouwenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Van dodelijk saaie publiek bij BDO voel je geen druk lijkt me
Verdommequote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:55 schreef HulkHeld het volgende:
Geen idee of het iemand is opgevallen maar Ben Hazel stond op 91 en de potentiele checkout stond op T18 D18, wat een amateurs zeg😂😂
Vorige week toevallig nog op geklikt.quote:
dat had ik ook gezien ja. Vond het al raarquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:55 schreef HulkHeld het volgende:
Geen idee of het iemand is opgevallen maar Ben Hazel stond op 91 en de potentiele checkout stond op T18 D18, wat een amateurs zeg😂😂
Vroegah was eurosport genotquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Verdomme
Das wel Eurosport trouwens
Eurosport is een prima zender voor dingen als dit imoquote:
Eurosport is pure aids. Elke 5 minuten reclame, oprotten.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eurosport is een prima zender voor dingen als dit imo
Giro enzo mag wel gewoon naar de grotere zenders
Giro doe je maar bij de bosbranden in Australiëquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Stukje koalaquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:57 schreef Coco. het volgende:
[..]
Giro doe je maar bij de bosbranden in Australië
Fietsen is geen sport.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat lijkt me alleen maar een reden om het dan niet op Eurosport uit te zendenquote:
nipt. Slechts twee sets verschilquote:
😜 aan alles zie je dat dit amateurs zijn hahahaquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat had ik ook gezien ja. Vond het al raar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |