Meulenkamp zijn nummer Hans.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:13 schreef Mani89 het volgende:
Waarom komt hij niet op met BOOM SHAKE THE ROOM.Dit is niks.
of vengaboys godenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:13 schreef Mani89 het volgende:
Waarom komt hij niet op met BOOM SHAKE THE ROOM.Dit is niks.
Heeft hij een wildcard?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:13 schreef De_Kraam het volgende:
Brenton Tarrant is een darter uit Christchurch.
Mitchell is wel heel goed in dit spelletje. Vertragen genot etc.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
moeilijke loting voor Mitchell dit. Hij "mag" niet verliezen natuurlijk
Waarom heb jij een andere ui?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
moeilijke loting voor Mitchell dit. Hij "mag" niet verliezen natuurlijk
deze lijkt nog het meest op een dartbord. Morgen doe ik ie trein weer terugquote:
Heb jij licht irritante trekjes?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:16 schreef Tagliano het volgende:
De trek op zijn mondhoek is wel lichtjes irritant
Maar ik ben bereid dat voorlopig te negeren
caller ook niet. Nou ja net met die wijvenpot wel natuurlijk. Nou ja. "natuurlijk" alsof een kerel geen vrouwenpijlen kan tellenquote:
Dat zijn ze ookquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:18 schreef Coco. het volgende:
Op mijn scherm lijken de flights van Mitchell roze.
Klopt dat?
ja. Net zo roze als de bril van Paula netquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:18 schreef Coco. het volgende:
Klopt dat?
Ok vind alleen de camera op het bord van lage kwaliteit, vergeleken met de camera op de spelers.quote:
Heb je Paula’s bril alweer op?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:18 schreef Coco. het volgende:
Klopt dat?
De belichting klopt in ieder geval van geen kantquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:19 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ok vind alleen de camera op het bord van lage kwaliteit. vergeleken met de camera op de spelers.
Toen ie net zijn pijlen uit het bord haalde dacht ik te zien dat ie met zijn pink een triple raakte ja.quote:
negendatrtertje en hij kan challengeren voor de Premmeliek. Achter Paul Hogan aan.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:18 schreef Poepz0r het volgende:
Mitchell is wel een hele goede speler trouwens.
1-0. Koekoek.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:18 schreef Poepz0r het volgende:
Mitchell is wel een hele goede speler trouwens.
Misschien ga ik kijken, ik hou van sneldarts.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:24 schreef Poepz0r het volgende:
Zaterdag Jeugd WK finale
Keane Barry - Bennett . MOKERSNEL GENOT
Dat wordt wel genot, jaquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:24 schreef Poepz0r het volgende:
Zaterdag Jeugd WK finale
Keane Barry - Bennett . MOKERSNEL GENOT
NIEMAND.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:25 schreef Tagliano het volgende:
Zit er iemand te wachten op Hogarth-Tricole
Dat is gewoon een aan en uitknop om dat te filteren.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:25 schreef T3hTommay het volgende:
Flux gebruiken terwijl Windows zelf een blue light filter heeft
Trikkel genotquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:25 schreef Tagliano het volgende:
Zit er iemand te wachten op Hogarth-Tricole
Net even aangezet. Alsof ik naar een mislukt filmrolletje zit te kijken.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:25 schreef T3hTommay het volgende:
Het is nog een kind maat. Jij was ook niet makkelijk he. Je hebt niet voor niets in allerlei tehuizen gezeten.quote:
Die is niet zo goed in te stellen als flux.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:25 schreef T3hTommay het volgende:
Al knap dat hij top 10 vd wereld staat op zijn leeftijd. Lukte zelfs MvG niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:29 schreef KennyPowers het volgende:
Bennett wordt gesloopt
Na de pauze wordt het dus 2-2
Die zit weer flappen te tellen met zijn geldmachine genot.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:29 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
@:danny hup aan het werk luiwammes.
Hij staat 20e.... Alsnog knap.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Al knap dat hij top 10 vd wereld staat op zijn leeftijd. Lukte zelfs MvG niet.
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:32 schreef Coco. het volgende:
[..]
Lijkt de Arena wel,
oh nee dan liepen ze weg
JIJ BENT HIER DE BOEL AAN HET DEMONISEREN VENTJE.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:32 schreef Coco. het volgende:
[..]
Lijkt de Arena wel,
oh nee dan liepen ze weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |