Meulenkamp zijn nummer Hans.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:13 schreef Mani89 het volgende:
Waarom komt hij niet op met BOOM SHAKE THE ROOM.Dit is niks.
of vengaboys godenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:13 schreef Mani89 het volgende:
Waarom komt hij niet op met BOOM SHAKE THE ROOM.Dit is niks.
Heeft hij een wildcard?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:13 schreef De_Kraam het volgende:
Brenton Tarrant is een darter uit Christchurch.
Mitchell is wel heel goed in dit spelletje. Vertragen genot etc.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
moeilijke loting voor Mitchell dit. Hij "mag" niet verliezen natuurlijk
Waarom heb jij een andere ui?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
moeilijke loting voor Mitchell dit. Hij "mag" niet verliezen natuurlijk
deze lijkt nog het meest op een dartbord. Morgen doe ik ie trein weer terugquote:
Heb jij licht irritante trekjes?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:16 schreef Tagliano het volgende:
De trek op zijn mondhoek is wel lichtjes irritant
Maar ik ben bereid dat voorlopig te negeren
caller ook niet. Nou ja net met die wijvenpot wel natuurlijk. Nou ja. "natuurlijk" alsof een kerel geen vrouwenpijlen kan tellenquote:
Dat zijn ze ookquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:18 schreef Coco. het volgende:
Op mijn scherm lijken de flights van Mitchell roze.
Klopt dat?
ja. Net zo roze als de bril van Paula netquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:18 schreef Coco. het volgende:
Klopt dat?
Ok vind alleen de camera op het bord van lage kwaliteit, vergeleken met de camera op de spelers.quote:
Heb je Paula’s bril alweer op?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:18 schreef Coco. het volgende:
Klopt dat?
De belichting klopt in ieder geval van geen kantquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:19 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ok vind alleen de camera op het bord van lage kwaliteit. vergeleken met de camera op de spelers.
Toen ie net zijn pijlen uit het bord haalde dacht ik te zien dat ie met zijn pink een triple raakte ja.quote:
negendatrtertje en hij kan challengeren voor de Premmeliek. Achter Paul Hogan aan.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:18 schreef Poepz0r het volgende:
Mitchell is wel een hele goede speler trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |