SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brekkets:
Speelschema:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV:
Eurosport, home of darts
Game on.![]()
Volgens mij ruikt ze naar zeik van haar pruim tot aan haar nek, bah.quote:Op maandag 6 januari 2020 21:39 schreef Mani89 het volgende: [..] Plakken shag onder de oksels, een kut als een vleesetende plant.
@KingRolandquote:Op maandag 6 januari 2020 21:42 schreef Zipportal het volgende:
Daarom heb ik een pesthekel aan die Aziaten.
hou je bekquote:Op maandag 6 januari 2020 21:42 schreef Zipportal het volgende:
Daarom heb ik een pesthekel aan die Aziaten.
ja. Met een cupje bulldozer.quote:Op maandag 6 januari 2020 21:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Staat er nou een vent op het podium?
Is O'Brien een vrouw?quote:Op maandag 6 januari 2020 21:46 schreef KennyPowers het volgende:
Roland projecteert mannenemoties op vrouwen
quote:Op maandag 6 januari 2020 21:49 schreef Vriezzer het volgende:
Dat commentaar van Scholten is zo geniaal. Droog.
Aiiiiiiiii
Oiiiiiiiii
Oeww
Harms op 1 met Ŗ200.quote:Op maandag 6 januari 2020 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe staat het met de BDO order of merit eigenlijk?
http://www.dartsforwin.co(...)matchid=105847110DAVquote:Op maandag 6 januari 2020 21:53 schreef Zipportal het volgende:
Wat zijn de gem, ben die site kwijt. #dtv
Niet slecht.quote:Op maandag 6 januari 2020 21:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
http://www.dartsforwin.co(...)matchid=105847110DAV
https://cs.betradar.com/sportcenter/darts#matchId=20229935quote:Op maandag 6 januari 2020 21:53 schreef Zipportal het volgende:
Wat zijn de gem, ben die site kwijt. #dtv
Scholten is een feederquote:Op maandag 6 januari 2020 21:56 schreef WAvanBuren het volgende:
Scholten gelooft nog steeds in die Oost-Duitse kogelstotster.
quote:Op maandag 6 januari 2020 21:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat wordt een latertje voor de schoonmakers.
Volgende week kennen we de echte diehards bij Q-School.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
We worden gewoon bij het vuilnis gezet.
Q-School zou dit jaar gestreamd worden toch?quote:Op maandag 6 januari 2020 22:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Volgende week kennen we de echte diehards bij Q-School.
Streamgenot.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Volgende week kennen we de echte diehards bij Q-School.
Als Asada en Kleermaker maar een tourkaart pakken. Of mis ik nog een niet te missen naam?quote:
Ja maar.... behalve de winnaar is niet eens bekend wat het prijzengeld isquote:Op maandag 6 januari 2020 22:08 schreef Zorro het volgende:
Gewoon als je op de dubbel staat om de wedstrijd te winnen weglopen omdat het prijzengeld te laag is.
Ronnie O'Sullivan style
Dan is het ongewijfeld te laagquote:Op maandag 6 januari 2020 22:09 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja maar.... behalve de winnaar is niet eens bekend wat het prijzengeld is
Gezien de wanbetalingen denk ik 0 ponden.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:09 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja maar.... behalve de winnaar is niet eens bekend wat het prijzengeld is
Berry van Peerquote:Op maandag 6 januari 2020 22:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als Asada en Kleermaker maar een tourkaart pakken. Of mis ik nog een niet te missen naam?
De deelnemerslijst moet ook nog bekend worden.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:11 schreef maxi-mus het volgende:
Er is nog niet eens een Kjoeschool topic.
Wanneer is de begindatum danquote:Op maandag 6 januari 2020 22:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De deelnemerslijst moet ook nog bekend worden.
Volgende week donderdag, hoor. Deadline is 14 januari om je in te schrijven, maar kan me herinneren dat er vorig jaar al eerder een conceptlijst bekend werd.quote:
twitter:iloverage_ twitterde op maandag 06-01-2020 om 22:07:32This just happened. #bdo #darts #Epsteindidntkillhimself https://t.co/w6Sej77vs7 reageer retweet
Oké, wel een topshow dat er streams zijn. Ik ga zoveel mogelijk volgen.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Volgende week donderdag, hoor. Deadline is 14 januari om je in te schrijven, maar kan me herinneren dat er vorig jaar al eerder een conceptlijst bekend werd.
quote:Op maandag 6 januari 2020 22:13 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]twitter:iloverage_ twitterde op maandag 06-01-2020 om 22:07:32This just happened. #bdo #darts #Epsteindidntkillhimself https://t.co/w6Sej77vs7 reageer retweet
@:tjacka
Vorig jaar heeft Berrie in een subtweet gezegd dat er streams komen; we wachten nog op verdere details in ieder geval, maar dat komt wel goed.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oké, wel een topshow dat er streams zijn. Ik ga zoveel mogelijk volgen.
Norris.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als Asada en Kleermaker maar een tourkaart pakken. Of mis ik nog een niet te missen naam?
Mastersquote:Op maandag 6 januari 2020 22:15 schreef Coco. het volgende:
Another exciting year will begin with Qualifying School from January 16-19, with simultaneous events being held in the UK and Germany as players bid to secure coveted PDC Tour Cards to compete on the ProTour.
The Ladbrokes Masters sees the top 16 return to action in Milton Keynes from January 31-February 2 for the first televised event following the conclusion of the William Hill World Darts Championship on New Year's Day.
The Unibet Premier League season then begins on Thursday February 6 at the new P&J Live arena in Aberdeen, beginning the 17-night tour of the UK, Ireland, Netherlands and Germany.
Sjim. De Nor gun je het wel.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ah ja, Kurz, Unterbuchner en Karel. En Sjim is inderdaad een goede jongen. Norris zou ik niet meer missen, eigenlijk.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sjim. De Nor gun je het wel.
En Andrew. Andrew Gilding.
De vervelende Sherrock niet. Evenals Wez.
Op de Europese Nico als hij zijn niveau van het WK door kan zetten. En T-Rex.
Koltsov niet.
Vergeet je Kale Karel niet?
Johannes Fröhlinger.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:18 schreef KennyPowers het volgende:
Zonder Johannes
Wie de fuck is Johannes
Kurz zou het best mogen doen. En Unterbuchner was gister niet zo best.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ah ja, Kurz, Unterbuchner en Karel. En Sjim is inderdaad een goede jongen. Norris zou ik niet meer missen, eigenlijk.
Maar Kurz vond de tijd toch niet rijp om nu al mee te doen? Denk dat hij en Unterbuchner het wel lachend zouden halen.
Vond ik ook van O’Brien.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
Vind de Q school wel echt pittig zwaar dit jaar.
quote:Op maandag 6 januari 2020 22:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vorig jaar heeft Berrie in een subtweet gezegd dat er streams komen; we wachten nog op verdere details in ieder geval, maar dat komt wel goed.
twitter:gingerami180 twitterde op donderdag 21-11-2019 om 10:05:18@BarryHearn will there be streaming boards at uk q school in janaury reageer retweet
twitter:
twitter:Patrick180Bus twitterde op donderdag 21-11-2019 om 15:27:37@BarryHearn @gingerami180 Will be there also livestreams at the European Q-School? reageer retweet
twitter:BarryHearn twitterde op donderdag 21-11-2019 om 15:28:30@Patrick180Bus @gingerami180 Yes reageer retweet
Boe.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:18 schreef KennyPowers het volgende:
Zonder Johannes
Wie de fuck is Johannes
quote:Op maandag 6 januari 2020 22:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ah ja, Kurz, Unterbuchner en Karel. En Sjim is inderdaad een goede jongen. Norris zou ik niet meer missen, eigenlijk.
Maar Kurz vond de tijd toch niet rijp om nu al mee te doen? Denk dat hij en Unterbuchner het wel lachend zouden halen.
Toon Greebe genotquote:Op maandag 6 januari 2020 22:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dezen hebben (op z'n minst) de intentie uitgesproken om te gaan, al zou het best kunnen dat er nog wat afhakers zijn die uiteindelijk toch niet inschrijven.
picsquote:Op maandag 6 januari 2020 22:27 schreef Tagliano het volgende:
Die selfie was echt compleet mislukt
Mijn selfie met Roland daarentegen
CO STOMPEDquote:Op maandag 6 januari 2020 22:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dezen hebben (op z'n minst) de intentie uitgesproken om te gaan, al zou het best kunnen dat er nog wat afhakers zijn die uiteindelijk toch niet inschrijven.
Kien Berrie, hoe kon ik hem vergeten. Voor de rest misschien Baggish maar verder niet echt veel te missen namen op het oog.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@Mani89 juicht ongetwijfeld voor Sparidaans, Roosenbrand, De Vreede, Robben en kleerkast Nijman.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kien Berrie, hoe kon ik hem vergeten. Voor de rest misschien Baggish maar verder niet echt veel te missen namen op het oog.
@:Mani89 zal wel voor Ulf Ceder juichen haha.
Dat was niet best nee. Maar mannen als Edhouse en Richardson zijn toch wel goed genoeg om die kaart even op te halen?quote:Op maandag 6 januari 2020 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
In huidige vorm kan John O'Shea beter thuisblijven
Jongeren bij de BDOquote:Op maandag 6 januari 2020 22:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Groep dronken jongeren daar moeten even YAYA YAYA KOLO KOLO of BOOOORING TABLES zingen
In principe zouden ze beide genoeg punten kunnen sprokkelen ja als ze niet al directe TC pakkenquote:Op maandag 6 januari 2020 22:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat was niet best nee. Maar mannen als Edhouse en Richardson zijn toch wel goed genoeg om die kaart even op te halen?
Daar irriteer ik me al een jaar of 20 aanquote:Op maandag 6 januari 2020 22:41 schreef Tagliano het volgende:
Je moet er toch gek van worden als die armband continu over je gooiarm schuift
Ik voel met je meequote:Op maandag 6 januari 2020 22:42 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Daar irriteer ik me al een jaar of 20 aan
Ik wel, morgen vrij genot.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:43 schreef Tagliano het volgende:
Hierna gewoon nog een pot he
Dat ga ik niet uitzitten denk ik
Als ze maar voor 01:00 klaar zijn (lol).quote:Op maandag 6 januari 2020 22:43 schreef Tagliano het volgende:
De zaal ook niet denk ikquote:Op maandag 6 januari 2020 22:43 schreef Tagliano het volgende:
Valt me niet tegen hoe gevuld die nog is, na alle berichten over slechte kaartverkoopquote:
Dat heb ik in 10 minuten ingevuld afgelopen weekend.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jeetje, hele dag vrij genomen om FPCL-lijstje in te vullen?
Roland geeft ook gewoon geen ene neukquote:Op maandag 6 januari 2020 22:46 schreef Vriezzer het volgende:
Eerlijk is eerlijk. Eurosport gaat de pittige vragen niet uit de weg.
AIIII
Ze weten dat niemand anders dit wil uitzendenquote:Op maandag 6 januari 2020 22:46 schreef Vriezzer het volgende:
Eerlijk is eerlijk. Eurosport gaat de pittige vragen niet uit de weg.
AIIII
quote:Op maandag 6 januari 2020 22:13 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]twitter:iloverage_ twitterde op maandag 06-01-2020 om 22:07:32This just happened. #bdo #darts #Epsteindidntkillhimself https://t.co/w6Sej77vs7 reageer retweet
@:tjacka
Dit is een goed stel hoor.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 januari 2020 22:18 schreef KennyPowers het volgende:
Zonder Johannes
Wie de fuck is Johannes
Na deze avond stop ik weer.quote:Op maandag 6 januari 2020 23:04 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Dit zuigt gewoon al het leven uit je. Maar het leedvermaak maakt ook veel goed.
Hankey heeft laatst gemeld dat hij in 2020 weer de hele BDO tour gaat aflopen.quote:Op maandag 6 januari 2020 23:05 schreef WAvanBuren het volgende:
Hankey na Kjoeschool? Dat geloof ik niet.
hoe zou die gast er nog uit zienquote:Op maandag 6 januari 2020 23:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hankey heeft laatst gemeld dat hij in 2020 weer de hele BDO tour gaat aflopen.
Moet de BDO nog wel bestaanquote:Op maandag 6 januari 2020 23:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hankey heeft laatst gemeld dat hij in 2020 weer de hele BDO tour gaat aflopen.
quote:Op maandag 6 januari 2020 23:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
hoe zou die gast er nog uit zien
Dit is er niet beter op geworden Maniquote:
Het is nooit veel geweest.quote:Op maandag 6 januari 2020 23:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is er niet beter op geworden Mani
Sherrock zou met dit veld minstens halve finale halen. Wat zeg ik; ze zou het winnen.quote:Op maandag 6 januari 2020 23:12 schreef Tagliano het volgende:
Suzuki gooide een hoger gemiddelde dan Waites tot nu toe laat zien
In DRT is iedereen welkom.quote:Op maandag 6 januari 2020 23:13 schreef Caland het volgende:
Ik kijk eigenlijk alleen om het leedvermaak, de slechte regie en de pure ondergang van de bdo
Ach ook een paar potjes boven zichzelf uitgestegenquote:Op maandag 6 januari 2020 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sherrock zou met dit veld minstens halve finale halen. Wat zeg ik; ze zou het winnen.
Vlakken zijn kleiner allen.quote:Op maandag 6 januari 2020 23:18 schreef Zipportal het volgende:
Hele vlakken missen. Charme van de BDO.
Smith-Neale was een keer op een toernooi heel erg goed, 100+ geloof ik. Daarna was ie geblesseerd op WK. Geen idee hoe goed hij nu isquote:Op maandag 6 januari 2020 23:19 schreef WAvanBuren het volgende:
Hooken - Smiss-Niel, daar blijf je voor thuis.
Won hij niet de World Masters vorig jaar?quote:Op maandag 6 januari 2020 23:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Smith-Neale was een keer op een toernooi heel erg goed, 100+ geloof ik. Daarna was ie geblesseerd op WK. Geen idee hoe goed hij nu is
Even gekeken, won het inderdaad in finale tegen Duzza. Wel maar 97 gem. In mn hoofd wat hoger.quote:Op maandag 6 januari 2020 23:20 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Won hij niet de World Masters vorig jaar?
Laat me pitten en hou de gordijnen dichtquote:Op maandag 6 januari 2020 23:21 schreef Zorro het volgende:
Verdomme. Ik denk ik kijk dit nog af en dan ga ik naar bed.
Komt er nog een set
En daarna nog een potquote:Op maandag 6 januari 2020 23:21 schreef Zorro het volgende:
Verdomme. Ik denk ik kijk dit nog af en dan ga ik naar bed.
Komt er nog een set
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |