Als Asada en Kleermaker maar een tourkaart pakken. Of mis ik nog een niet te missen naam?quote:
Ja maar.... behalve de winnaar is niet eens bekend wat het prijzengeld isquote:Op maandag 6 januari 2020 22:08 schreef Zorro het volgende:
Gewoon als je op de dubbel staat om de wedstrijd te winnen weglopen omdat het prijzengeld te laag is.
Ronnie O'Sullivan style
Dan is het ongewijfeld te laagquote:Op maandag 6 januari 2020 22:09 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja maar.... behalve de winnaar is niet eens bekend wat het prijzengeld is
Gezien de wanbetalingen denk ik 0 ponden.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:09 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja maar.... behalve de winnaar is niet eens bekend wat het prijzengeld is
Berry van Peerquote:Op maandag 6 januari 2020 22:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als Asada en Kleermaker maar een tourkaart pakken. Of mis ik nog een niet te missen naam?
De deelnemerslijst moet ook nog bekend worden.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:11 schreef maxi-mus het volgende:
Er is nog niet eens een Kjoeschool topic.
Wanneer is de begindatum danquote:Op maandag 6 januari 2020 22:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De deelnemerslijst moet ook nog bekend worden.
Volgende week donderdag, hoor. Deadline is 14 januari om je in te schrijven, maar kan me herinneren dat er vorig jaar al eerder een conceptlijst bekend werd.quote:
twitter:iloverage_ twitterde op maandag 06-01-2020 om 22:07:32This just happened. #bdo #darts #Epsteindidntkillhimself https://t.co/w6Sej77vs7 reageer retweet
Oké, wel een topshow dat er streams zijn. Ik ga zoveel mogelijk volgen.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Volgende week donderdag, hoor. Deadline is 14 januari om je in te schrijven, maar kan me herinneren dat er vorig jaar al eerder een conceptlijst bekend werd.
quote:Op maandag 6 januari 2020 22:13 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]twitter:iloverage_ twitterde op maandag 06-01-2020 om 22:07:32This just happened. #bdo #darts #Epsteindidntkillhimself https://t.co/w6Sej77vs7 reageer retweet
@:tjacka
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |