Ken je daar al die darters van?quote:Op maandag 6 januari 2020 21:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen aardappelen allen. Cocaine idd.
Nee die doen bier drinken en dat is kaolo ranzig aangezien ik geheelonthouder ben samen met J. Derksenquote:Op maandag 6 januari 2020 21:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
K
[..]
Ken je daar al die darters van?
Maar coke is niet goed voor je toch?quote:Op maandag 6 januari 2020 21:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee die doen bier drinken en dat is kaolo ranzig aangezien ik geheelonthouder ben samen met J. Derksen
Ik gebruik ook niet > handel.quote:Op maandag 6 januari 2020 21:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar coke is niet goed voor je toch?
Paul Nicholson niet kennenquote:Op maandag 6 januari 2020 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
wie zijn die twee engelse aanelkaarlulpoppen?
nee. Daar is Caster Semenya nog een supermodel bij.quote:
Oh wauwquote:
Ik zit inmiddels met mijn rug naar de tv inderdaad.quote:Op maandag 6 januari 2020 21:34 schreef Mani89 het volgende:
Zit je klaar voor Mario O'Brien @:wimderon ?
Samen met Mardle. Goednieuwsshowaids.quote:Op maandag 6 januari 2020 21:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die gast moeten ze in Iran dumpen.
Plakken shag onder de oksels, een kut als een vleesetende plant.quote:Op maandag 6 januari 2020 21:39 schreef de_boswachter het volgende:
Bobby Georgette
Wat een goor zwijn
quote:Op maandag 6 januari 2020 21:39 schreef de_boswachter het volgende:
Bobby Georgette
Wat een goor zwijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |