Ah ja, Kurz, Unterbuchner en Karel. En Sjim is inderdaad een goede jongen. Norris zou ik niet meer missen, eigenlijk.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sjim. De Nor gun je het wel.
En Andrew. Andrew Gilding.
De vervelende Sherrock niet. Evenals Wez.
Op de Europese Nico als hij zijn niveau van het WK door kan zetten. En T-Rex.
Koltsov niet.
Vergeet je Kale Karel niet?
Johannes Fröhlinger.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:18 schreef KennyPowers het volgende:
Zonder Johannes
Wie de fuck is Johannes
Kurz zou het best mogen doen. En Unterbuchner was gister niet zo best.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ah ja, Kurz, Unterbuchner en Karel. En Sjim is inderdaad een goede jongen. Norris zou ik niet meer missen, eigenlijk.
Maar Kurz vond de tijd toch niet rijp om nu al mee te doen? Denk dat hij en Unterbuchner het wel lachend zouden halen.
Vond ik ook van O’Brien.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
Vind de Q school wel echt pittig zwaar dit jaar.
quote:Op maandag 6 januari 2020 22:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vorig jaar heeft Berrie in een subtweet gezegd dat er streams komen; we wachten nog op verdere details in ieder geval, maar dat komt wel goed.
twitter:gingerami180 twitterde op donderdag 21-11-2019 om 10:05:18@BarryHearn will there be streaming boards at uk q school in janaury reageer retweet
twitter:
twitter:Patrick180Bus twitterde op donderdag 21-11-2019 om 15:27:37@BarryHearn @gingerami180 Will be there also livestreams at the European Q-School? reageer retweet
twitter:BarryHearn twitterde op donderdag 21-11-2019 om 15:28:30@Patrick180Bus @gingerami180 Yes reageer retweet
Boe.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:18 schreef KennyPowers het volgende:
Zonder Johannes
Wie de fuck is Johannes
quote:Op maandag 6 januari 2020 22:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ah ja, Kurz, Unterbuchner en Karel. En Sjim is inderdaad een goede jongen. Norris zou ik niet meer missen, eigenlijk.
Maar Kurz vond de tijd toch niet rijp om nu al mee te doen? Denk dat hij en Unterbuchner het wel lachend zouden halen.
Toon Greebe genotquote:Op maandag 6 januari 2020 22:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dezen hebben (op z'n minst) de intentie uitgesproken om te gaan, al zou het best kunnen dat er nog wat afhakers zijn die uiteindelijk toch niet inschrijven.
picsquote:Op maandag 6 januari 2020 22:27 schreef Tagliano het volgende:
Die selfie was echt compleet mislukt
Mijn selfie met Roland daarentegen
CO STOMPEDquote:Op maandag 6 januari 2020 22:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dezen hebben (op z'n minst) de intentie uitgesproken om te gaan, al zou het best kunnen dat er nog wat afhakers zijn die uiteindelijk toch niet inschrijven.
Kien Berrie, hoe kon ik hem vergeten. Voor de rest misschien Baggish maar verder niet echt veel te missen namen op het oog.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@Mani89 juicht ongetwijfeld voor Sparidaans, Roosenbrand, De Vreede, Robben en kleerkast Nijman.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kien Berrie, hoe kon ik hem vergeten. Voor de rest misschien Baggish maar verder niet echt veel te missen namen op het oog.
@:Mani89 zal wel voor Ulf Ceder juichen haha.
Dat was niet best nee. Maar mannen als Edhouse en Richardson zijn toch wel goed genoeg om die kaart even op te halen?quote:Op maandag 6 januari 2020 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
In huidige vorm kan John O'Shea beter thuisblijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |