Haha, helemaal goed! Maakt het wel nog echter.quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:19 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik kan altijd de OP aanpassenik zet je er gewoon bij!
Herkenbaar! Nu is het voor mij als man natuurlijk sowieso anders, maar ik merk dat we toch op de een of andere manier er iets minder mee bezig zijn van dag tot dag doordat je al druk bent met je gezin zeg maar.quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:27 schreef Miezziej het volgende:
[..]
De ene dag gaat beter dan de andereDe tijd gaat wel wat sneller dan mijn eerste zwangerschap voor mijn gevoel, ik ben natuurlijk druk met mijn dochter
Maar als ik dan heel moe ben, heb ik eerder de neiging om te denken dat het komt door een drukke dag met M. dan door de zwangerschap.
Volgens eigen telling vandaag 7 weken dus dat is ook nog niet echt super lang natuurlijkheb stiekem wel de neiging om te vragen om een vroege echo
. Volgende week heb ik intake. Over 3,5 week pas de echo in principe, ongeduldig
Bij M. had ik al 2 echo's gehad voor de officiële termijnecho dus ja(door bloedverlies)
Blij dat ik niet de enige ben SevenIk vind het wel leuk, mijn onzekerheden delen met de andere nieuwe aanwas
Ben vandaag wel mijn sleutels vergeten, dat is echt nog nooit gebeurd. Zwangerschapsbrein?
Mmm, spannend.. Lukt het een beetje niet te druk te maken?quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:08 schreef xzaz het volgende:
[..]
Kan genetisch zijn kan door een ziekte komen tijdens de prille zwangerschap of gewoon klein hoofd. Afwachten maar..
Gefeliciteerd! Hoe onverwacht is het?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 07:13 schreef Queens het volgende:
Ik schuif ook aan!
Vandaag 14 weken zwanger van de 2e (een surprise zwangerschap), onze zoon is in november 3 jaar geworden.
Ik ben 24 juli uitgerekend dus het juli lijstje wordt wat langer![]()
Ik lurk vooral (‘s nachts![]()
) en ben niet goed in mega quote posts enzo maar ik leef met iedereen mee!
Wij hebben gelukkig al flink wat echo’s gehad omdat we vrijwillig mee doen aan een onderzoek vh EMC (generation R). Toch wel fijn in die 1e onzekere maanden! Nieuwe kandidaten zijn altijd welkom dus mocht er iemand interesse hebben...
Over 2 weken tijdens de 16 weken controle bij de vk laten we meteen het geslacht bepalen![]()
Ik wil nu in de sale HEEL graag gericht op geslacht shoppen dus ik denk dat ik maar gewoon voor beide shop en over 2 weken 1 batch retourneer
First world problems
30 juli is een geweldige dag om geboren te wordenquote:Op donderdag 23 januari 2020 18:14 schreef wolfrolf het volgende:
@:SQ eigenlijk 30 juli trouwens uitgerekend, maar wij denken eerder vroeg augustus. zet anders maar gewoon 30 juli in de OP. dit staat ook zo gek tussen die normale data
Ervaringsdeskundige gok ik?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 07:44 schreef Peejtur het volgende:
[..]
30 juli is een geweldige dag om geboren te worden
Welkomquote:Op vrijdag 24 januari 2020 07:13 schreef Queens het volgende:
Ik schuif ook aan!
Vandaag 14 weken zwanger van de 2e (een surprise zwangerschap), onze zoon is in november 3 jaar geworden.
Ik ben 24 juli uitgerekend dus het juli lijstje wordt wat langer![]()
Ik lurk vooral (‘s nachts![]()
) en ben niet goed in mega quote posts enzo maar ik leef met iedereen mee!
Wij hebben gelukkig al flink wat echo’s gehad omdat we vrijwillig mee doen aan een onderzoek vh EMC (generation R). Toch wel fijn in die 1e onzekere maanden! Nieuwe kandidaten zijn altijd welkom dus mocht er iemand interesse hebben...
Over 2 weken tijdens de 16 weken controle bij de vk laten we meteen het geslacht bepalen![]()
Ik wil nu in de sale HEEL graag gericht op geslacht shoppen dus ik denk dat ik maar gewoon voor beide shop en over 2 weken 1 batch retourneer
First world problems
Kom niet uit de regio rotterdam, maar is er een webpagina waar je je hiervoor kan aanmelden?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
Voor mensen die in Rotterdam e.o. wonen, op de Hogeschool in Rotterdam zoeken ze geregeld zwangeren (20-30 weken geloof ik) zodat studenten echoscopie kunnen oefenen met het maken van echo'sUiteraard zit er een opgeleide en gediplomeerde echoscopiste bij. Gratis en voor niks wat extra echo's!
Ik zal zo even voor je kijken. Ik zag het op Facebook staan.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kom niet uit de regio rotterdam, maar is er een webpagina waar je je hiervoor kan aanmelden?
Nee, maar we moeten gewoon realistisch blijven; ja er is een afwijkende norm dat wil niet gelijk zeggen dat er ook daadwerkelijk een fysieke afwijking is. Ach over 4 weken weten we het.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 07:26 schreef NicolasJoy het volgende:
Mmm, spannend.. Lukt het een beetje niet te druk te maken?
Totaal niet gepland (sinds bevalling op zoek naar de voor mij ‘perfecte’ anticonceptie) maar na de initiële shock kwam uiteraard ook de blijdschap.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 07:26 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Hoe onverwacht is het?Totaal niet gepland, wel gewenst, of ... ?
![]()
EMC, dat is Rotterdam toch? Hier net iets te ver weg.Wel heel tof dan de extra echo's!
Lastig wachten zo met die kleertjes hé!
Klopt! Toen ik jou zag posten dacht ik ‘dan moet ik ook!’. Nog gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:07 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Welkom![]()
We hebben bij onze vorige zwangerschappen ook samen gepost volgens mij
Bij mij ook meer geschuif en gedraai! Ik vind het af en toe echt een naar gevoel ondanks dat het fijn is dat het er is.. als je begrijpt wat ik bedoel 😂 echt harde trappen zijn er niet meer. Mijn verloskundige zei dat ze nu alleen nog om haar as draait, hoewel ze nog niet vast in bekken ligt (33 weken hier). Ik las ergens dat ze nog koppeltje kunnen duikelen maar vraag me serieus af hoe dan, voelt niet echt alsof er nog plek is 😜quote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:02 schreef QuattroF het volgende:
Gefeliciteerd Queens!
Ik merk hier sinds een paar dagen dat de bewegingen van de baby anders beginnen te worden. Ik ben nu 29 weken zwanger. Eerder zag ik mijn buik flink omhoog komen als er een voet de lucht in ging maar inmiddels voelt het meer als schuiven en draaien en zie ik enkel alleen flinke harde bobbels uitsteken, wat dan billen of een hoofd is. 😅 Zou dat komen doordat de baby al wat krapper zit?
Hadden jullie nog wel de wens, of is die wens ook gekomen met de zwangerschap?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:21 schreef Queens het volgende:
[..]
Totaal niet gepland (sinds bevalling op zoek naar de voor mij ‘perfecte’ anticonceptie) maar na de initiële shock kwam uiteraard ook de blijdschap.
Rotterdam inderdaad, jammer dat het te ver weg voor jullie is!
Ik heb vandaag unisex geshopt bij een pop up store (geen retourmogelijkheden)...ik vind het heel knap dat men dat een hele zwangerschap kan volhouden zeg
Hier zwanger van onze derde, ook een verrassing. Dus ik kan me je shock voorstellen. Maar, tegen de tijd dat je je derde trimester ingaat is het vast, net als bij mij nu, toch ook heel vanzelfsprekend en logisch ofzo weer allemaal..quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:21 schreef Queens het volgende:
[..]
Totaal niet gepland (sinds bevalling op zoek naar de voor mij ‘perfecte’ anticonceptie) maar na de initiële shock kwam uiteraard ook de blijdschap.
Rotterdam inderdaad, jammer dat het te ver weg voor jullie is!
Ik heb vandaag unisex geshopt bij een pop up store (geen retourmogelijkheden)...ik vind het heel knap dat men dat een hele zwangerschap kan volhouden zeg
Echt hequote:Op zaterdag 25 januari 2020 08:05 schreef SQ het volgende:
Kijkt naar OP...
Het moet haast wel een meisje zijn sillie, anders ben je c-c-combobreaker
Ik zou zeggen dat statistisch gezien ik juist meer kans maak op een jongen, want de kans dat er alleen maar meisjes geboren worden in maart lijkt me erg kleinquote:Op zaterdag 25 januari 2020 08:05 schreef SQ het volgende:
Kijkt naar OP...
Het moet haast wel een meisje zijn sillie, anders ben je c-c-combobreaker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand een geruststellend woordje?Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op zondag 26 januari 2020 10:07 schreef Barreltje het volgende:
Hmm.. weet even niet of dit het juiste topic is..
Het lijkt alsof mijn streepjes lichter wordenJoh, alsjeblieft, stop met testen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand een geruststellend woordje?
Ik snap dat je duidelijkheid wilt, maar dat is de eerste weken gewoon heel lastig. De concentratie van je urine kan wisselen, wat ook de uitslag op de test kan beinvloeden. Die CB digital tests klopten bij mij ook niet altijd en lijntjes op normale testen wisselden ook wel is van kleur.
Kijk, het kan natuurlijk ook duiden op dat er iets mis is, maar ook dát weet je pas als het écht mis is (of gezien wordt bij een echo), met enkel testen kom je daar niet achter...
quote:Op zondag 26 januari 2020 10:07 schreef Barreltje het volgende:
Hmm.. weet even niet of dit het juiste topic is..
Het lijkt alsof mijn streepjes lichter wordenDoe je het wel met ochtendurine?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand een geruststellend woordje?
als je het overdag doet en je hebt veel gedronken verdunt dat de HCG concentratie natuurlijk.
Ik duim voor jullie
lekker faxen heel de dag echt genot
Toen mijn moeders voor moeders consulente langs kwam deed ik een test midden op de dag en was deze ook lichter, volkomen normaal gaf zij aan.quote:Op zondag 26 januari 2020 10:32 schreef Barreltje het volgende:
Echo is volgende week maandag geplanned..
En ik stop nu ook met testen.. was vrijdag thuis gekomen en wilde een live test doen met mn vent..(die Ik 3 weken niet gezien had) daar schrokken we nogal van.. dus vandaag maar weer gedaan en zelfde resultaat.. dus.![]()
Ik ga maar even in een hoekje zitten en hopen dat het vandaag niet mis gaat.. want ik vier mn verjaardag..
6 weken.. dan zou het om een tweeling moeten gaanquote:Op zondag 26 januari 2020 12:43 schreef coccinelle het volgende:
Hoeveel weken zou je nu zijn Barrel? Ik hoop zo dat dit gaat om een 'hook effect' waarbij je hcg level zo hoog is dat testen lichter uit vallen.
Nu dan ook even niet meer getest, of kun je dat dan niet laten?quote:Op maandag 27 januari 2020 10:58 schreef Barreltje het volgende:
Ja wel good hoor.. ok doe aan de kop-in-het-zand tacktiek.. het is gewoon een tweeling enzo.. in ieder geval (nog) geen bloeding en heb een leuke avond gehad gister.
Ik zie het volgende week wel gewoon.. en als het dan niet goed is, dan kan de gyn meteen uitleg geven..quote:Op maandag 27 januari 2020 13:28 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Nu dan ook even niet meer getest, of kun je dat dan niet laten?
knuf!!quote:Op maandag 27 januari 2020 17:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik zie het volgende week wel gewoon.. en als het dan niet goed is, dan kan de gyn meteen uitleg geven..
Ik hoop dat de week extra snel gaat!quote:Op maandag 27 januari 2020 17:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik zie het volgende week wel gewoon.. en als het dan niet goed is, dan kanker gyn meteen uitleg geven..
En zo is het, hopelijk kom je de week een beetje door. In deze periode duurt het sowieso lang voordat je, naast een positieve test, wat zekerheid krijgt dus ik snap je gevoel zeker.quote:Op maandag 27 januari 2020 17:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik zie het volgende week wel gewoon.. en als het dan niet goed is, dan kan de gyn meteen uitleg geven..
Och jee, een 3e als verrassingsbaby! Dat is inderdaad ook even een flinke mentale aanpassingquote:Op zaterdag 25 januari 2020 08:01 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Hier zwanger van onze derde, ook een verrassing. Dus ik kan me je shock voorstellen. Maar, tegen de tijd dat je je derde trimester ingaat is het vast, net als bij mij nu, toch ook heel vanzelfsprekend en logisch ofzo weer allemaal..
Ik weet dus het geslacht niet. Ik heb wel nieuwe unisex pakjes gekocht. Meisjeskleding (van onze jongste) heb ik nog zat, maar jongenskleding (oudste) had ik dus al weggedaan. Met de uniseks pakjes redden we t de eerste dagen in ieder geval en daarna ga ik online shoppen
Mijn datum is de 24e ipv 14 juliquote:
Ik had bij mijn eerste toch gewoon grote flessen (zwitsal), maar dat verdroeg hij dus inderdaad niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:41 schreef _aurum_ het volgende:
Sterkte Barreltje, duim met je mee t/m maandag!
Wij zijn dit weekend op pretecho geweest met opa en oma to be. De dame lag weer dwars, dus we hebben met mijn en moeite een paar 3D foto's kunnen krijgen, filmpje ging 'm echt niet worden (zat met dr handjes voor/langs dr gezicht). Wat ik belangrijker vond was dat mijn ouders het echt tof vonden om die echo te zien en te beseffen dat dat echt hun kleinkind is![]()
On a sidenote: van de week van kraamzorg het advies gehad om geen grote flessen baby wasspul (zwitsal of iets anders) te halen, maar reisverpakkingen of proefjes. Want het kan zijn dat ze het spul niet verdraagt...alleen ik kan nergens iets vinden in zgn. reisverpakking of proefjes.
Hoe heeft de rest dit gedaan?
Bij de vorige 2 wisten we het ja. Maar nu deze hele baby al een verrassing was, was het wel passend om het nu niet te weten.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 02:52 schreef Queens het volgende:
[..]
Och jee, een 3e als verrassingsbaby! Dat is inderdaad ook even een flinke mentale aanpassing![]()
Wist je bij je andere 2 kinderen het geslacht wel?
Ik heb ook nog VEEL jongensspul liggen dus een jongetje zou wel handig zijn. Eergisteren heb ik toch 1 jurkje gekocht, dan heb ik dat tenminste 1x in mijn leven mogen doen
![]()
Verder moet ik gewoon toch maar wachten tot de echo om te shoppen (deze echo/shop drang had ik bij mijn 1e niet!)
Kruidvat heeft reis verpakking Zwitsal en Etos ook gewoonquote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:41 schreef _aurum_ het volgende:
Sterkte Barreltje, duim met je mee t/m maandag!
Wij zijn dit weekend op pretecho geweest met opa en oma to be. De dame lag weer dwars, dus we hebben met mijn en moeite een paar 3D foto's kunnen krijgen, filmpje ging 'm echt niet worden (zat met dr handjes voor/langs dr gezicht). Wat ik belangrijker vond was dat mijn ouders het echt tof vonden om die echo te zien en te beseffen dat dat echt hun kleinkind is![]()
On a sidenote: van de week van kraamzorg het advies gehad om geen grote flessen baby wasspul (zwitsal of iets anders) te halen, maar reisverpakkingen of proefjes. Want het kan zijn dat ze het spul niet verdraagt...alleen ik kan nergens iets vinden in zgn. reisverpakking of proefjes.
Hoe heeft de rest dit gedaan?
Je hart ja?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:32 schreef Mrs.Peel het volgende:
Waar het hart vol van is, kennelijk... Ik dacht echt dat aurum naar de was vroeg
Voor het bad gebruikten wij Balneum badolie, die is erg fijn. Ik had gewoon 1 flesje, stel dat hij er toch niet tegen kon, was 1 flesje niet zo'n ramp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mutsje gehaakt vandaag![]()
Nu nog slofjes
Vandaag een zwangerschaps massage gedaan die ik kado had gekregen. Met een tafel met gaten voor de buik en de borsten, absolute aanrader!als je de kans krijgt zeker doen! En voor de mannen: geef dit kado!
![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2020 19:23 schreef Zo-is-dat het volgende:
Agos, wat cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mutsje gehaakt vandaag![]()
Nu nog slofjes
Vandaag een zwangerschaps massage gedaan die ik kado had gekregen. Met een tafel met gaten voor de buik en de borsten, absolute aanrader!als je de kans krijgt zeker doen! En voor de mannen: geef dit kado!
Resistance is futile.
En dat wordt alleen maar erger naar mate ze ouder wordenquote:Op donderdag 30 januari 2020 15:03 schreef NicolasJoy het volgende:
De was eindigt hier al nooit met één, hoe wordt dat straks... Denk dat de schoonmaakster maar een dagje extra moet komen!![]()
Maar dan ben je toch pas koud zes weken? Wat vroeg dan al!quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:46 schreef Ggirl het volgende:
Oh men, ja die was.. Pff!
Ach of het nu véél of héél veel is... arme wasmachine!
Ik maakte vandaag de afspraak bij de verloskundige, as woensdag had ze al een plekje voor ons, spannend!
Alleen intake, of dan ook de echo ter controle?quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:46 schreef Ggirl het volgende:
Oh men, ja die was.. Pff!
Ach of het nu véél of héél veel is... arme wasmachine!
Ik maakte vandaag de afspraak bij de verloskundige, as woensdag had ze al een plekje voor ons, spannend!
Ik was een ‘late tester’, mijn laatste menstruatie was ergens rond 15 december. Ongeveer 7,5 week met de intake.quote:Op donderdag 30 januari 2020 20:51 schreef SQ het volgende:
[..]
Maar dan ben je toch pas koud zes weken? Wat vroeg dan al!
Met echoquote:Op donderdag 30 januari 2020 20:52 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Alleen intake, of dan ook de echo ter controle?
Dat van dat slapen heb ik ook! Lig elke nacht te spoken. Voor mij zit het werken er morgen op, ben echt kapot. Officieel verlof vanaf 5 feb gedaan, maar neem de 3e en 5e vrij dus dan hoef ik volgende week al niet meer. Ben er ook echt wel heel erg klaar mee. Ik denk niet dat ik nog terug ga na mijn verlof 🙈quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:28 schreef _aurum_ het volgende:
Wat cute Zo-is-dat!
Ik bedoelde inderdaad iets van badolie, zal wel gaan kijken voor een flesje Balneum daar gaan we niet failliet aan
En mijn kruidvat/DA hadden geen reisverpakkingen![]()
Hier is het nog 2 weken voor verlof en merk dat ik woorden door elkaar haal (bijv. het licht kan je zachter zetten door de volumeknop in te drukken. Je snapt wat ik bedoel maar het klopt niet helemaal)
Slaap echt ruk de laatste dagen; 3 uur en dan word ik wakker om te plassen, vervolgens loop ik een uur of 2 te spoken en dan pak ik nog 1,5 a max 2 uur slaap. Dat begint me wel te nekken merk ik. Hoop dat ik dit weekend wat extra tukkie kan doen om bij te komen.
Van het weekend het baby wasgoed ophalen, mijn moeder heeft alles gewassen en gestreken /mommyforpresident
Ik ben ook vrij weinig aangekomen. Vandaag weer gewogen, ik weeg nog ongeveer hetzelfde met 7 weken, ik ben nu bijna 14 weken. Heb ook nog amper een buik. VK zei dat ook, maar dat dat straks binnen no time naar buiten plopt. Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 31 januari 2020 16:53 schreef Hilmo het volgende:
Ik lees alles hier mee hoornu 13 weken en gister echo gehad. Ik mag nu elke twee weken even spieken of hartje horen. Ik groei niet maar baarmoeder ofzo is erg gevoelig. Borsten ook geen verschil. Kan nog op mijn buik liggen. Ik smelt meer dan bij R van de echo's hoor. Doet me echt wat.
maar naast de echo's bevat ik niet dat er een kindje in me zit. Kan niet wachten tot ik de baby ga voelen. verder licht stijgende lijn hier. Kan vaker aardig eten en meerdere dagen zonder spugen. Lees nu ook wat en net weer haken beetje opgepakt. Ga in het weekend weer paar dagen bij mijn moeder logeren. Fijn is dat.
Gefeliciteerd! Fijn dat alles nu goed gaatquote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:56 schreef Smash-it het volgende:
Hallo allemaal, ik kan alweer uit de OP. De uitgerekende datum van 12 februari is niet gehaald haha.
Op 15 januari braken mijn vliezen toen ik 36 weken zwanger was. Omdat er geen weeën volgden, ben ik opgenomen in het ziekenhuis en was het de bedoeling dat ik op 22 januari een keizersnede zou krijgen (ivm stuit). Maar na een paar dagen toch nog weeën gekregen en op 19 januari om 00:09 uur een spoedkeizersnede onder algehele narcose.
Werkelijk alles ging dus anders dan verwacht, maar het maakt allemaal niks uit. Mijn kleine meisje doet het top en woog al 3 kg met 36+3 weken. Inmiddels alweer 1,5 week thuis na een ziekenhuisverblijf van totaal 8 dagen en we gaan top.
Dat liep dan wel even anders dan verwacht.... Maar gefeliciteerd met je meisje!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:56 schreef Smash-it het volgende:
Hallo allemaal, ik kan alweer uit de OP. De uitgerekende datum van 12 februari is niet gehaald haha.
Op 15 januari braken mijn vliezen toen ik 36 weken zwanger was. Omdat er geen weeën volgden, ben ik opgenomen in het ziekenhuis en was het de bedoeling dat ik op 22 januari een keizersnede zou krijgen (ivm stuit). Maar na een paar dagen toch nog weeën gekregen en op 19 januari om 00:09 uur een spoedkeizersnede onder algehele narcose.
Werkelijk alles ging dus anders dan verwacht, maar het maakt allemaal niks uit. Mijn kleine meisje doet het top en woog al 3 kg met 36+3 weken. Inmiddels alweer 1,5 week thuis na een ziekenhuisverblijf van totaal 8 dagen en we gaan top.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:56 schreef Smash-it het volgende:
Mijn partner is niet in loondienst maar hoog tijd dat dit voor mannen ook gewoon normaal wordt. 2 weken om te genieten van je kindje is bij lange na niet genoeg.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:30 schreef NicolasJoy het volgende:
Voor diegene die na 01-07 zijn uitgerekend.. Al nagedacht over de WIEG? 't nieuwe partnerverlof?
Ik krijg al tien dagen van de baas en ga dat aanvullen met WIEG. En dan als mijn vrouw weer gaat werken neem ik het laatste beetje wieg op. Zodat zij rustig kan werken en weet dat ik bij mini ben ipv stress over opvang OID.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:30 schreef NicolasJoy het volgende:
Voor diegene die na 01-07 zijn uitgerekend.. Al nagedacht over de WIEG? 't nieuwe partnerverlof?
Liefquote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:52 schreef Chan het volgende:
Zo-is-dat wat fijn dat je kleine nog binnen zit, daar kwam ik even voor spieken
Ah top! Thanks voor de tip, ga ik vast vitamines halen voor na de bevallingquote:Op zaterdag 1 februari 2020 08:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zag dat Kruidvat alle davitamon in de aanbieding heeft, dus ook de mama variant. 1+1 gratis:)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |